חיפוש

4 סיבות להעסקת חברה חיצונית שתטפל לכם בעניין המחשוב

התפיסה הרווחת היום היא שכל עסק בישראל עושה שימוש במחשב, ובמרכזה של כל רצף פעילות עסקית נמצא המחשוב.

המחשב משמש אותנו למשימות יומיומיות בעבודה, למשל הוראות שמופצות מההנהלה לעובדים.

עוד דוגמא היא הפקת החשבוניות שכל מעסיק או בעל עסק צריך לעשות.

בשביל שנוכל להשתמש במערכת זמינה ויעילה – כדאי לשכור את שירותיה של חברה חיצונית לטיפול בכל הפן המחשובי של העסק. הנה ארבעה דברים שחברה חיצונית לפתרונות מחשוב תוכל לתת לכם כדי שלא תצטרכו לדאוג למערכות שלכם בעצמכם.

 

  1. מחשוב ענן

נתחיל בהסבר קצר על מהו בעצם הענן שאנחנו מדברים עליו. ענן הוא שם לחווה וירטואלית של שרתים, כלומר שהיא נמצאת באינטרנט. השרתים הווירטואליים הללו מאפשרים לשמור את המידע במקום שאינו בהכרח המחשב הפיזי של מי ששכר את הענן.

ישנם יתרונות רבים לשירותי ענן עבור עסקים. למשל, הענן מסייע בצמצום עלויות האחסון של המידע. שימוש בענן גם מקל על השרתים הקיימים, ומאפשר למחשבים של העסק או הארגון שלכם לעבוד מהר יותר.

לענן יש מהימנות גבוהה, אך יחד עם זאת מומחים ימליצו לכם שהחומר ששמור על הענן תמיד יגובה גם במחשבים של החברה עצמה. הם ימליצו כך כדי להגן עליכם במקרים שהאינטרנט סובל משיבושים כאלה או אחרים שעשויים למנוע גישה למידע של הארגון. זה עוד שירות שחברה לפתרונות מחשוב לעסקים יכולה לתת לכם.

 

  1. אבטחת מידע

עיסוק בכל הקשור לתחומי הסייבר ואבטחת המידע דורש ידע רב בהצפנה של תכנים וניהול של מסדי נתונים.

עסקים רבים נוטים להאמין שלהם זה לא יקרה, או שאנטי וירוס חינמי כמו זה שיש להם על המחשב הפרטי בבית יספיק בשביל להגן עליהם, ולכן נוטות שלא להתקין תוכנות הגנה מתקדמות. הם מגלים בדרך הקשה, רק  אחרי שהם נתקלים בפרצת אבטחה שפוגעת באמינות שלהם מול הלקוחות שאין תחליף לטיפול של איש מקצוע.

 

  1. ניו מדיה

חברות המספקות פתרונות מחשוב יכולים לתת לכם שירותים כמו בנייה של אתרי תדמית, או הכנת באנרים ופרסומות ואפילו ניהול ותחזוקה של דפים ברשתות החברתיות. כל אלו יסייעו לכם לקדם את העסק שלכם ולמשוך יותר לקוחות.

 

  1. אחסון דואר אלקטרוני

כדי שארגון או עסק יצליחו, הם חייבים לאבטח את היסטוריית הדואר האלקטרוני שלהם. הדואר האלקטרוני הפך להיות מרכיב מרכזי בתקשורת של ארגונים ועסקים רבים עם ספקים ולקוחות כבר לפני שנים, והמידע שמצטבר יכול להעמיס על המערכת ולהאט אותה- מה שמוביל לצורך לאחסן את היסטוריית הדואר האלקטרוני. גם זה שירות שחברה לפתרונות מחשוב לעסקים יכולה לתת לכם.

 

סיכום

לסיכום, ישנן סיבות רבות ומגוונות לכך שכדאי לכל עסק לשכור חברה לפתרונות מחשוב. חברה מקצועית תעזור לכם להיות אנשי מקצוע, ותדאג שלא תצטרכו להתרוצץ ולתקן תקלות כל היום.

מסך

 

אולי יעניין אותך גם