חיפוש

סוגי מזון לכלבים והיתרונות והחסרונות שלהם

יש כל כך הרבה סוגים שונים של מזון לכלב שלכם כשהשאלה העיקרית היא – איך יודעים באיזה לבחור? אין לזה תשובה קלה, הדבר הטוב ביותר לעשות זה לבדוק את היתרונות והחסרונות של כל סוג  מזון לכלבים ולהחליט מה הכי מתאים לכם ולכלב שלכם. הנה כמה יתרונות וחסרונות של מוצרים נבחרים, מקווים שיעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

 

לפני שמתחילים

את המזון לכלב שלכם אתם רוצים לקנות בחנות מוסמכת שעובדת עם מיטב המותגים המוכרים והבטוחים כגון מזון לכלבים גוסבי. ככה אתם יכולים להיות רגועים שאתם לא מאכילים את הכלב שלכם רעלים שיזיקו לו משמעותית. חנות חיות ירושלים היא מקום מעולה ששווה לבדוק עבור המוצרים האיכותיים ביותר שיש היום לשוק להציע.

 

אוכל בשימורים

היתרונות – זה מאוד נוח לאחסון ובעל תאריך תפוגה ארוך שיכול להגיע לכמעט שלוש שנים. זה אוכל שלרוב טעים מאוד כך שאפילו כלבים בררנים אוהבים לזלול אותו. זה נוח מאוד שהכלב שלכם לא בקו הבריאות או שחסרות לו שיניים. חסרונות – לפעמים דווקא שם יש זיהומים, זה הרבה יותר יקר ממזון יבש, לרוב כלבים שאוכלים רק אוכל משימורים צריך ניקוי שיניים  תכוף יותר מהממוצע וגם יכול להוביל לצואה נוזלית.

 

אוכל יבש

יתרונות – זה מספק תזונה מאוזנת, זה מספק חלבונים, פחמימות, ויטמינים, סיבים ומינרלים בכמות הנכונה. זה יותר טוב לשיניים של הכלב וגם יש מגוון עשיר של התאמות ספציפיות עבור הכלב שלכם. חסרונות – לפעמים זה כולל חומרי מילוי ותוספים שעלולים ליצור בעיות עיכול אצל הכלב אך הדבר המרכזי הוא שכלבים נוטים לפתח עור יבש ומגרד אם הם רק אוכלים מזון יבש. זה נגרם עקב לחות ירודה או אלרגיות שונות.

 

הכנה ביתית

יתרונות – ניתן להכין אוכל טרי כך שהמרכיבים שומרים על ערך תזונתי מרבי. מזון תוצרת בית יכול להיות מותאם לאלרגיות ולרגישויות של כלבכם כי אתם שולטים במרכיבים כך שאתם חוסכים להם את נזקי החומר המשמר המלאכותי. חסרונות – זה יכול להיות קשה להגיע לאיזון הנכון של חומרים מזינים, ככה שצריך להיות בקשר עם וטרינר. צריך כל פעם לבשל מחדש, להכניס למקרר פעמים רבות זו לא אופציה, וכמובן זה דורש זמן וכסף שלא לכולם יש.

 

בשר נא

יתרונות – עור בריא יותר, שיניים נקיות יותר, עיכול משופר וטוב וצואה תכופה וטובה. חסרונות – בשר נא עלול להכיל חיידקים מזיקים, כמו סלמונלה, זה עלול להחסיר ערכים תזונתיים שונים, יקר יותר מלוכלך יותר ועלול לגרום לחסימות במעיים.

 

לסיכום

אין מתכון מושלם וסוג אחד בלבד שיכול להיות טוב עבורכם. אתם יכולים להתנסות ולראות איך הכלב מגיב, וגם לנסות ליצור גיוון בדיאטה שלו. תפנו לחנות שתעזור לכם לבחור את המוצרים האיכותיים ביותר. חנות חיות בולדוג יד חרוצים 16 ירושלים | 02-5791818

כלב אוכל

 

אולי יעניין אותך גם

מלטזית
הכל על המלטזים

בימים האחרונים נדמה לנו שאנו רואים מלטז בכל מקום. כשאנחנו יורדים לרגע לסופר או יוצאים סיבוב קצר בשכונה, אנו מגלים שיש סביבנו לפחות 3 מלטזים

קראו עוד »