חיפוש

נמאס לכם לשחק עם המקום במקרר? כך תבחרו מקרר שיתאים לכם!

מארחים חברים והמקרר צר מלהכיל את הכיבוד? בישלתם לחג ואתם זקוקים לשירותי אדריכל על מנת ש'יהנדס' לכם את המקרר בצורה שכל הפריטים ימצאו בו מקום? הגיע הזמן לעשות סוף לסאגת העומס במקרר ולקנות מקרר גדול מספיק עם נפח תכולה שמתאים לצרכים שלכם. מקרר גדול וחיי המטבח שלכם ייראו אחרת.

 

מתי נדע שהגיע הזמן לקנות מקרר גדול יותר?

התרחבות המשפחה

כזוג צעיר אנו רוכשים מקרר קומפקטי וממוצע בגודלו שגם כך נראה די ריקני בשל תכולה דלילה. אולם עם השנים והתרחבות המשפחה, צרכי המשפחה גדלים אף הם והמקרר שהכיל ברווח מזון לבני זוג+2 כבר מתקשה לעמוד בעומס של משפחה הכוללת מספר מתבגרים רעבים תדיר.

בשלב זה, רצוי לשקול רכישת מקרר חדש במידות מוגדלות על מנת שישרת את צרכינו ויעניק מענה ברווח לכל מוצרי המזון הנדרשים לקירור.

מקרר גדול יותר

תרבות אירוח

במידה ואנו מסגלים לעצמנו סגנון אירוח הכולל בני משפחה או חברים רבים, ייתכן ומידת המקרר כבר תהיה קטנה עלינו ונחוש בצורך במקום אחסון נוסף למוצרים הדורשים קירור. ארוחות גדולות הכוללות מנות רבות תזדקקנה למוצרים שונים ולאחר מכן תאוחסנה בקופסאות מזון אטומות במקרר עד לאירוע. כל אלו נדרשים למקום אחסון ברווח.

 

מהן מידות המקרר הנפוצות בשוק?

מקרר במידות קטנות

מקררים קטנים יגעו במידות של בין 60-80 ס"מ רוחב והם מתאימים לרווקים או לזוגות פלוס ילד. מקררים אלו מתאימים לנישות מובנות וכמו גם לעמידה עצמאית במטבח. מקררים קטנים אינם מגושמים מה שמאפשר להם להשתלב בקלות בכל פינה במטבח יחד עם הריהוט המטבחי הנוסף.

גדלים של מקרר על

מקרר במידות סטנדרטיות

מקררים סטנדרטים הם מקררים המתאימים למשפחה עם מספר ילדים והם בדר"כ יגיעו ברוחב 80-100 ס"מ. הם יתאימו לנישה של דירות קבלן המיועדת למקרר ומאחסנים די מזון למשפחה ממוצעת.

 

מקרר במידות גדולות

מקרר עומק 60 ורוחב 120 ס"מ בעל 2 דלתות הוא מקרר מרווח מאוד המתאים למשפחות ברוכות ילדים הזקוקות למקום אחסון מספק עבור מוצרי מזון בכמות גדולה. חשוב לתכנן מראש מיקום מסודר עבור מקרר במידות גדולות משום שלא בכל גדול של מטבח וארכיטקטורה הוא יוכל להשתלב. במידה ואתם מתכננים מטבח חדש, מומלץ לעצב נישה ייעודית עבור מקרר ברוחב 120 ס"מ.

 

מקרר גדול – היתרונות

מקרר גדול מאפשר לכם שלא להתעסק יורת מדי בסוגיות אחסון. בנוסף, תוכלו לשמור אוכל מבושל בקירור עבור יום נוסף וכך להימנע מבישול יומיומי (מתאים למי שאינו מקפיד על מזון טרי מדי יום). מקרר גדול מאפשר ביצוע רכישות מרוכזות מה שמוביל לחיסכון בהתאם לעקרונות הכלכלה הנבונה ומציע נוחות מקסימלית עבור בני הבית. לסיכום, בכל מקרה של התלבטות, אנו ממליצים על בחירה של מקרר רחב ועמוק מספיק שיכיל את כל מוצרי המזון בכל זמן.

מקום במקרר

אולי יעניין אותך גם

מסור מקצועי
4 יתרונות במסור שולחני

ההתקדמות הטכנולוגית הולידה כמות משמעותית של התקדמות בכל הנוגע לכלי חשמל, במיוחד למסורים. בעוד שמסורים מסורתיים יותר בהחלט משרתים מטרה והם מצליחים בהשלמת עבודות מסוימות,

קראו עוד »