חיפוש

מתקן בר מים או להמשיך לסחוב שישיות מהסופר – מה עדיף?

בין אם בחרתם להתקין בר מים במטבח ובין אם לסחוב בקבוקי מים מהסופר לכל בחירה כזו יש השלכות בהתאם לצרכים של המשפחה.

מה עדיף? על כך במאמר הבא.

 

סוחבים שישיות מים מהסופר

למשפחות רבות נוח לקנות בכל שבוע שני ארגזים של שישיות מים ולאחסן אותם, להניח כמה בקבוקים במקרר ולשתות מים מינרלים קרים. עם זאת, יש בכך מספר חסרונות. חישבתם פעם בכמה ארגזי מים אתם משתמשים בחודש? ייתכן והעלויות גבוהות יותר מרכישת בר מים. גם מבחינת האחסון הם תופסים לא מעט מקום בארון ובמקרר. הורים לילדים קטנים צריכים לסייע להם להוציא את בקבוק המים ולמזוג להם מכיוון שהם מתקשים עדיין להיות עצמאיים והבקבוקים כבדים ויכולים ליפול על רגליהם, לפגוע בהם ולהציף את הרצפה במים. כלומר, אין להם יכולת להתנהל לבד מבחינת צריכת המים שלהם. לעומת זאת בברי המים ההתנהלות אחרת לגמרי.

 

למה מתקן בר מים עדיף על שישיית מים מהסופר?

כאשר רוכשים מתקן מים שטראוס – תמי 4 נהנים קודם כל מעלויות זולות יותר מכיוון שלא מוציאים כל חודש הרבה כסף על בקבוקי מים. ניתן למזוג מים בכל עת ובכל כמות ולשתות הרבה מבלי להתחשבן והכל בעלות מינימלית. בנוסף, אין צורך במקום אחסון או שימוש במקרר. בר המים עומד על השיש בסמוך לכיור ועל ידי קידוח חור בשיש עובר צינור למערכת המים המותקנת מתחת לכיור על מנת שהבר יסנן ויטהר את המים המגיעים מהברז עליהם בין כה וכה משלמים. יתרה מכך, ילדים צעירים יכולים לגשת לבר המים ללא סכנה שיפול עליהם ובאופן בטיחותי ללחוץ על כפתור בבר ולמזוג להם מים מתי שהם רק רוצים. ניתן לכוון את קיבולת המים לחצי מהכמות ואז גם הכוס לא מתמלאת עד הסוף והמים לא זולגים על הרצפה. כך מקבלים ערך מוסף מכיוון שהילדים הופכים לעצמאים מבחינת הרגלי השתייה שלהם. כמו כן, בר המים מעניק לכם את האפשרות לחסוך בקומקום חשמלי הזולל הרבה חשמל.

 

חיסכון בחשמל

לא מעט אנשים טוענים שברי המים זוללי חשמל ומתפקדים כעוד מקרר בבית. אך מכיוון שהם מבטלים את הצורך להשתמש בקומקום חשמלי שזולל יותר כמויות של חשמל ואף גורם לקצר לעיתים קרובות, מבינים שבר המים עדיף. בר המים לא רק חוסך צריכת מים חמים וקרים מבחינת ההוצאות על החשמל, אלא גם יכול לחסוך הרבה כאב ראש בקניית בקבוקים, הרתחת מים ואף שימוש בבקבוקי סודה. ניתן לבחור בדגם עם פונקציה של מי סודה וליהנות מסודה איכותית. לסיכום, בר המים עדיף על סחיבת שישית מים מהסופר. נניח ואורחים מגיעים לביקור ושכחתם להכניס בקבוק מים למקרר, תאלצו להגיש מים פושרים. בר המים מאפשר לכם להגיש מים קרים לאורחים ולא להיות מוטרדים מכך.

 

בקבוק וכוס מים

אולי יעניין אותך גם

קרטון
כיצד עובדת תעשיית האריזות?

אריזות מיועדות לשמור על המוצר שלכם בשלמותו ובטריותו עד להגעתו לצרכן, ומעבר לתפקיד הפרקטי שלהן עליהן להיות נאות, חסכוניות, ייחודיות ומזוהות איתכם, היצרנים, באמצעות הלוגו

קראו עוד »