חיפוש

מחפשים לקנות מכונת כביסה בוש? הנה 3 טיפים שווים

מחפשים לקנות מכונת כביסה בוש? הנה שלושה טיפים שווים

עוברים דירה? מכונת הכביסה נשברה? המדריך הבא יסייע לכם לבחור מכונת כביסה שתשמש אתכם בקלות וביעילות ותחזיק מעמד לאורך זמן.

 

טיפ ראשון- מכונה מחברה איכותית

יש מגוון רחב של חברות המציעות מכונת כביסה. אחת החברות המובילות בתחום מכונות הכביסה היא החברה המפורסמת "בוש". מכונות הכביסה של בוש עוברות בדיקות רבות במפעל כך שהמוצר שתקבלו עבר בוודאות ביקורת קפדנית. היתרון במכונות של בוש הוא שהן מכילות מנוע ללא פחמים עם אורך חיים ממושך, חלקי החילוף שלהן אינם יקרים במיוחד, והן מכילות מנגנונים שתפקידם לזהות בעיות שונות ולהתריע עליהן על מנת לשמור על המכונה ומנגנון נעילת ילדים על מנת לשמור על בטיחותם. כמו כן מכונת כביסה בוש היא מכונה נוחה לתפעול עם תוכניות מגוונות לבגדים השונים שמופיעות כולן באופן ברור על המכונה עצמה.

 

טיפ שני- התאמת המכונה לצרכים שלכם

לפני שאתם רצים לבחור מכונה יש למדוד את השטח המיועד ולוודא שהמכונה המבוקשת מתאימה למידות בחלל בו אתם מבקשים להניחה. יש לוודא שהחלל המדובר ישר, שכן רצפה עם שיפוע גורמת למכונה להתנדנד בשעת הפעלתה מה שגורר רעש רב ומסב נזק למכונה. יש מכונות עם רגליות מתכווננות שניתן באמצעותן לייצב את המכונה במקרים כאלה. בנוסף להתאמת הגודל לחלל יש לגודל המכונה משמעות גם מבחינת הקיבולת שלה. בבית עם מספר רב יותר של נפשות רצוי לבחור במכונה עם קיבולת גדולה יותר כך שבכל כביסה תהיה אפשרות לכבס מספר רב יותר של בגדים. בחרו מכונה הנוחה לתפעול מבחינתכם. ישנן מכונות עם פתח עליון שעשויות להיות יותר נוחות בעת הכנסת הבגדים למשל, אך אם תרצו להניח מייבש על מכונת הכביסה תצטרכו לבחור מכונה עם פתח בחזית. בנוסף כדאי לבחור מכונה בה המסנן למשאבת המים אותו יש לפרק אחת לכמה מחזורי כביסה לשם ניקוי יונח בחזית המכונה במקום נגיש.

 

טיפ שלישי- הפן הכלכלי

מחיר מכונות הכביסה נע בין 1,500 ל7,000 ש"ח בהתאם לקיבולת, לעמידות, לאיכות ולמגוון התוכניות הקיימות. אך יש לזכור כי מעבר למחיר הראשוני יש למכונת הכביסה הוצאות גם בעת השימוש בה שיש לקחת בחשבון. הוצאת האנרגיה מדורגת מA-G כאשר הצריכה הנמוכה ביותר מסומנת באות A ובמכונה עם צריכה כזו תשלמו פחות בחשבון החשמל שלכם. בנוסף לחשמל מכונת הכביסה צורכת מים. המכונות החסכוניות משתמשות בכ50 ליטר למחזור כביסה. אפשר לבחור במכונה עם אופציה לחצי כמות כך שיעשה שימוש בפחות מים כאשר מכבסים כמות קטנה יותר של בגדים. ישנן מכונות עם שקילה אוטומטית הקובעת את כמות המים שתידרש למחזור הכביסה.

לסיכום, רכישת מכונת כביסה היא רכישה לטווח הארוך ולכן יש לבחור במכונה איכותית . כיוון שהשימוש במכונה הוא יומיומי כדאי לבחור באחת חסכונית ונוחה לתפעול.

 

מכשיר ניקוי בגדים

אולי יעניין אותך גם

קרטון
כיצד עובדת תעשיית האריזות?

אריזות מיועדות לשמור על המוצר שלכם בשלמותו ובטריותו עד להגעתו לצרכן, ומעבר לתפקיד הפרקטי שלהן עליהן להיות נאות, חסכוניות, ייחודיות ומזוהות איתכם, היצרנים, באמצעות הלוגו

קראו עוד »