חיפוש

מיהו הבוס אבנר קופל

אחד השמות היותר מוכרים בענפי הספורט הישראליים, הוא אבנר קופל. מדובר באדם אשר מאמציו הכבירים בענף הכדורסל הובילו לשינויים ניכרים בהתנהלות הארגון. לאחר שנות ניסיון רבות ומשמעותיות, אבנר קופל כיום עוסק בניהול עסקים שונים.

אנחנו רוצים להצליח, רוצים להרגיש חשובים ולתרום היכן שאנחנו נמצאים. יחד עם זאת, לא כולנו תמיד עושים את המאמצים הנדרשים בכדי להיות מוצלחים. אם אתם חולמים להיות אנשי עסקים מוצלחים, בוסים גדולים או מנהלי ארגון אפילו, אתם חייבים לזכור שעולמנו מושתת גם על יחסי אנוש. אם לוקחים כדוגמה את אבנר קופל – איש עסקים מצליח וכתב ספורט, הרי שמדובר באדם אשר היה ידוע בשל יכולתו להכיל כל שחקן ושחקן בליגה. באמצעות אוזן קשבת, יחס חם ואדיב, בקיאות מקצועית ויכולת הובלה וניהול, אבנר קופל הוביל שחקני כדורסל לניצחונות במשך שנים רבות. כיום, אין אדם שלא מכיר את השם אבנר קופל, בין אם האדם הזה הוא מומחה איטום גגות או שחקן כדורסל.

מדד

הצלחה עסקית והצלחה קבוצתית

אנשים אשר מתאמנים בתחומי ספורט שונים, בדרך כלל יגידו לכם שפעולה קבוצתית נכונה תוביל להצלחה במשימה. פעילות קבוצתית נכונה מורגשת על מגרש הכדורסל תוך שניות, בין אם מדובר בקבוצת ליגה או בקבוצות מדרג אחר. כאשר מתאמנים נכון, מובילים את הקבוצה מקצועית ובקיאים בתחום, הסיכויים להצלחה גדלים משמעותית.

כשאתם רוצים להוביל עסק להצלחה עסקית וכלכלית, חשוב לעבוד נכון עם הצוותים השונים, אל מול כוח האדם, אל מול קולגות וכדומה. כאשר קשרי הגומלין השונים מתנהלים נכון, ההצלחה בפתח הדלת. יחד עם זאת, כמובן שיש לגלות בקיאות רבה בכל מה שקשור להתנהלות העסקית של העסק, הכלכלית ועוד. אבנר קופל הוא דוגמה לסוג אנשי העסקים, המקפידים לשמור על תקשורת לא פחות ממעולה עם כל אדם בצוות שלו.

 

עם השנים בא הניסיון

טיפ חשוב? אל תצפו לבנות את עצמכם בלילה אחד. לא כולם הם עומר אדם, ובדרך כלל אנשים צריכים לבנות את הצלחתם במשך שנים. רק לאחר שנים רבות של ניסיון מקצועי וניסיונות עסקיים שונים, אבנר קופל כיום מסוגל להעיד על עצמו כאיש עסקים מצליח. כמו שנאמר, עם הזמן מגיע הניסיון. כיום, יש באפשרותו של אבנר קופל להוביל עסקים קטנים וגדולים להצלחה כלכלית, וזאת בעקבות הניסיון הרב שרכש עם השנים.

גם בתקופות של שיאים שונים, אל תמהרו להגדיר את עצמכם כאנשי עסקים ממולחים. חובה לזכור, החיים הם בית ספר אחד שלם, וכל יום יש באפשרותכם ללמוד משהו חדש שישנה את "חוקי המשחק". בין אם אתם אוטמי גגות מומלצים או שחקני כדורסל, הלמידה מתרחשת בכל דקה של חיינו. הקפידו לרכוש ידע, ללמוד ולשאול שאלות. עם הזמן, גם אתם תהיו ממוקצעים בתחומכם.

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »