חיפוש

מה מצב הקורונה בדובאי והאם צריך בידוד כדי להגיע?

למרות שרמת התחלואה בקורונה ירדה באופן משמעותי, ניכר כי הקורונה עדיין לא חלפה מן העולם וכי במדינות שונות, עדיין קיימות מגבלות שנועדו להתמודד עם התפשטות הקורונה.

באוגוסט 2021, דובאי פתחה את שעריה עבור תיירים, אם כי בכפוף לנהלי קורונה שמטרתם למנוע את התפשטות הנגיף. בדומה לכלל המדינות ברחבי העולם, גם בדובאי מצב הקורונה נחשב לדינאמי ועשוי לעיתים להשתנות. מסיבה זו, בכל יום עשויים להגיע נתונים עדכניים מכיוון איחוד האמירויות, בנוגע למצב הקורונה באזוריהם ולפיכך, במידה ואתם מתכננים להגיע לדובאי, חשוב להתעדכן בנוגע לעדכונים הנוגעים לקורונה באזורים אלה. בטרם עלייתכם למטוס, כדאי שתעשו קצת שיעורי בית ותכירו את החוקים שחלים במדינה אליה אתם מתכננים להגיע. עקבו אחר הנהלים הקשורים למגבלות הקורונה, הן בהגעתכם למדינת היעד והן ביציאתכם ממנה.

 

אילו שלבים תידרשו לעבור בכדי שתוכלו להיכנס לדובאי?

אם תהיתם בנוגע לשלבים שתידרשו לעבר, בכדי להיכנס לדובאי, תוכלו לקבל לכך תשובות בפירוט הבא:

  • בהגיעכם לדובאי, תידרשו לעבור בדיקת קורונה בכניסה.
  • לאחר ביצוע הבדיקה, תידרשו למלא את פרטי הדרכון שלכם
  • לאחר מילוי פרטי הדרכון, תידרשו להציג את תוצאות בדיקת הקורונה שתקבלו
  • תתבקשו למלא הצהרת בריאות לפני החופשה, במהלכה ובסיומה.

 

ההגבלות החלות בדובאי  

אם תהיתם האם חלות תקנות קורונה בדובאי, אזי בדומה להתנהלות בישראל, גם באיחוד האמירויות קיימים כללים שמטרתם לצמצם ככל הניתן את סכנת הדבקת הקורונה. מבין הכללים הקיימים, לדוגמא: חובת עטית מסיכה במקומות ציבוריים, הן במקומות סגורים והן במקומות פתוחים, ביצוע בדיקות קורונה על מנת לעבור מחסומים.

 

מהן התקנות בנוגע לכניסה לאטרקציות?

מבקרים המגיעים לאטרקציות השונות הקיימות בדובאי, נדרשים להקפיד על כללים שונים, שמטרתם ליצור ריחוק חברתי ולמנוע הידבקות מהקורונה ככל הניתן. מעבר לכך, ישנן אטרקציות שונות, שאפילו נסגרו באופן זמני, בעקבות משבר הקורונה, שכן, בדובאי נהוגה הקפדה יתרה כלפי עסקים שלא מתנהלים בהתאם להנחיות ולהגבלות שבחוק.

 

מדיניות הבידוד הנהוגה בדובאי

ככלל, לא קיימת חובת בידוד עבור מי שמגיע לדובאי. אולם, יש לציין כי במידה ותוצאות בדיקת הקורונה, שתבצעו בשדה התעופה בהגעתכם, תהיינה חיוביות, תידרשו להיכנס לבידוד למשך שבועיים.

 

הגבלות על תחבורה ועל תנועה בדרכים

ההגבלה העיקרית אשר חלה בדרכים היא בעיקר עטית מסיכה, בזמן נסיעה בתחבורה ציבורית, על כל סוגיה. מלבד זאת, מגבלות נוספות עשויות להשתנות, בהתאם למצב הקורונה בדובאי וייתכנו שינויים בזמני הנסיעה של התחבורה הציבורית הקיימת.

 

לסיכום

ניכר, כי מצב הקורונה באיחוד האמירויות נמצא כעת בירידה מגמתית, כאשר החובה העיקרית שחלה על תושבי העיר ועל המבקרים המגיעים ממדינות אחרות הינה בעיקר עטית מסיכה. חובה זו חלה בכל המקומות הציבוריים ובנוסף, אטרקציות תיירותיות שונות מתנהלות עפ"י מגבלות שונות, שמטרתן ליצור ריחוק חברתי ולמנוע את התפשטות הקורונה.

 

חיידק

אולי יעניין אותך גם

עיר
איך בוחרים סיור ברומא?

מתכננים ביקור ברומא ורוצים להספיק כמה שיותר מבלי לבזבז זמן? מתקשים להפריד בין האטרקציות שחייבים לראות לאלה שבתכלס פחות מעניינות אתכם? סיור הוא התשובה. איך

קראו עוד »
כנסייה
5 אטרקציות שוות ברומא

רומא היא אחת הערים עם כמות האטרקציות והאתרים ההיסטוריים הכי גדולה שיש באירופה. לכן, בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם 5 אטרקציות שוות במיוחד שאסור לפספס אם

קראו עוד »