חיפוש

מה מיוחד בצילומי בת מצווה ואיך לבחור את הצלם לאירוע שלכם?

בת מצווה זהו יום מיוחד שמתרחש רק פעם אחת בחיים. מדובר בחגיגה ייחודית שמלווה בהתרגשות רבה שאי אפשר להשוות אותה כלל ליום הולדת "רגיל". ביום זה, עורכים צילומים ומתעדים את ילדת המצווה למזכרת שתישמר לשנים ארוכות. בגלל שמדובר באירוע ייחודי, החלטנו לצאת ולבדוק מה כל כך מיוחד בצילומי בת מצווה שאף פעם לא מוותרים עליהם? ואיך אפשר לבחור את הצלם המתאים ביותר לאירוע? הישארו אתנו ותגלו את כל התשובות שמצאנו בנושא.

 

רקע אודות הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הזה כתבנו כמה חודשים לפני שערכנו את בת המצווה של הילדה שלנו, שירית. היה ברור לנו שאנחנו עורכים בת מצווה מיוחדת, אבל לא היה לנו ברור למה שירית שלנו התעקשה שנזמין צילומי בת מצווה. תכננו לערוך את הצילומים בעצמנו, אבל הבנו שמדובר בעניין שלא ניתן לפשרה. לכן, יצאנו לשאול הורים לבנות מצווה שכבר ערכו את האירוע שלהם מה כל כך מיוחד בצילומים הללו? את המסקנות והרשמים מהנושא ציינו בשורות הבאות.

 

מה מיוחד בצילומי בת מצווה?

צילומי בת מצווה  מאפשרים לכל ילדה להרגיש נסיכה ליום אחד. אם בוחרים בצלם מקצועי שבקיא בתחום צילומי הבת מצווה, אז אפשר גם לקבל חבילות צילום ייחודיות, כאלו שאי אפשר לערוך לבד בבית, גם אם אתם צלמים מנוסים כמונו. מסתבר שבצילומי בת מצווה אפשר להפיק את הדברים הבאים:

  • תמונות קונספט שמתאימות לתחום העניין של הילדה
  • צילום תמונות בבית, בטבע או בכל מקום אחר
  • צילום תמונות של יום האירוע

לאחר שהבנו שמדובר בעניין חשוב שכזה, יצאנו לחפש אחר צלם לבת מצווה באשדוד שיוכל להגיע לחגיגת המצווה של הילדה שלנו.

 

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים צלם?

אתם בטח יודעים שבתחום הצילום, כל צלם בקיא בתחום אחר. יש צלמים שיודעים לצלם תמונות נוף וטבע מרהיבות, יש מי שמצלמים חתונות ויש מי שבקיאים בכל הנוגע לצילומי בת מצווה. חשוב מאוד שתבחרו צלם שבקיא בתחום זה ושיש לו ניסיון. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים שהוא יאפשר לילדה שלכם להרגיש בנוח במהלך הצילום וגם יהפוך את כל עניין התיעוד לחווייתי ביותר.

 

איך תבחרו את הצלם המתאים לאירוע שלכם?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם בצלם המתאים ביותר, אתם צריכים לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת. אם שמעתם על צלם מסוים שתיעד את אירועי בת המצווה של השכנים, אתם יכולים פשוט לכתוב את השם שלו ברחבי הרשת ולקרוא את חוות הדעת שנכתבו עליו מטעם לקוחות קודמים. אם תקראו שמדובר באדם מקצועי ומומלץ, תמהרו לסגור עמו תאריך כי הוא בטח צפוי להיות עמוס.

 

לסיום

עד כאן כל הפרטים שחשוב לדעת בנוגע לייחודיות של צילומי בת מצווה וכל מה שמסביב, שיהיה מזל טוב!

צַלָם

אולי יעניין אותך גם