חיפוש

מהם היתרונות של רכישת ציוד באלי אקספרס

האתר הסיני עלי אקספרס ניצב בראש אתרי האונליין בהם הלקוחות הישראלים מבצעים הזמנות מחוץ לארץ. הישראלים רוכשים באתר תכשיטים, אביזרים לבית ולמטבח, כלי עבודה, צעצועים ומוצרי חשמל ואלקטרוניקה. עלי אקספרס אינו רק משמש את צרכני הקצה הישראלים ועסקים קטנים רבים מבצעים הזמנה של כמויות גדולות של מגוון מוצרים לשיווק לצרכנים בשוק המקומי. על היתרונות שברכישת ציוד מאתר זה במאמר שלפניכם.

 

יכולת להגן על עצמכם

אלי אקספרס מאפשרת ללקוחות לפתוח דיון על כל מוצר שהם קנו ולא מרוצים ממנו. היתרון של הדיון הוא גם למטרת בירורים כאשר המוצר מתעכב ולא מגיע וגם כאשר קיבלתם מוצר שאינו מה שהזמנתם או שהמוצר לא תקין. לכל מוצר שאתם קונים יש זמן אחרון שעד אליו ניתן לפתוח דיון מול אלי אקספרס וכאשר התאריך מתקרב וטרם קיבלתם אותו יש להאריך אותו.

 

היצע עצום במחיר תחרותי

יתרון מרכזי נוסף ברכישת ציוד באלי אקספרס הוא פער המחירים של מגוון מוצרים שונים לעומת השוק המקומי. גם כאשר רוכשים ציוד ביחידות בודדות ולא בכמות סיטונאית היתרון התחרותי של אלי אקספרס בא לידי ביטוי. למעשה אלי אקספרס מייצג מספר עצום של יצרנים וספקים שונים אשר משתלם להם למכור במחירים נמוכים מאוד באתר.

 

קנייה זולה

אחד הדברים שמייחד את אלי אקספרס הוא היכולת לקנות בזול תוך שימוש בקופונים. ישנם כל מיני דרכים לקבל קופונים וככל שתרבו לקנות באתר תוכלו לעשות יותר שימוש בשיטת הקופנים. חלק מהקופונים מחולקים לאחר כניסה לאתר או לאפליקציה כאשר המערכת מציעה לכם לאסוף קופונים. יש יותר קופונים דרך האפליקציה בטלפון, על מנת לעודד אנשים לקנות דווקא דרכה.

 

סוגי קופונים

אחת לכמה חודשים ניתן גם לקבל קופונים לרגל תקופת מבצעים מיוחדת למשל, סביב יום הרווקים הסיני או יום שישי השחור. ישנם מספר סוגים שונים של קופונים. הקופונים הכלליים של אלי אקספרס יהיו טובים לכל קנייה שהיא בכל החנויות שבאתר. סוג אחר הוא של קופוני סלקט או קופונים נבחרים והם כאלה המוגבלים לזמן מסוים או לקנייה מעל לסכום מוגדר.

 

סוגי משלוח

יתרון נוסף של רכישת ציוד באלי אקספרס הוא היכולת להחליט על סוג המשלוח. כשאתם קונים מוצר זול ופשוט, בדרך כלל המוצר יישלח בדרך הזולה ללא מספר מעקב ובאמצעות משלוח ימי איטי. שיטת השילוח הסטנדרטית לפעמים ניתנת בחינם ולפעמים בתשלום וניתן להוסיף בתוספת תשלום גם שילוח מהיר יותר עם חברות משלוח בינלאומיות מוכרת.

 

סיכום יתרונות אלי אקספרס

לסיכום הנושא, במאמר זה עסקנו ביתרונות של אלי אקספרס. כפי שציינו, ניתן להוזיל עלויות של מוצרים רבים בקניה באמצעות אלי אקספרס, תוך הגנה על קבלת המוצר ואיכותו דרך מרכז הדיונים של האתר.  ניתן להוזיל עוד יותר את המחיר עם קופונים. יתרון נוסף הוא באפשרות להגדיר את סוג השילוח ולבחור בתוספת תשלום משלוח מהיר יותר עם מספר מעקב מסודר.

ציוד באלי אקספרס

אולי יעניין אותך גם