חיפוש

מדריך בחירת שטיח

הם מוסיפים חמימות, עניין וצבע לכל חלל ומגיעים במגוון רחב של עיצובים וטכניקות, חלקן חדישות ביותר וחלקן מלוות את בני האדם כבר שנים רבות. שטיחים הם ללא ספק פריט הכרחי לכל בית, אשר יכולים להוסיף דבר מה לכל סוג של חלל בבית, בין אם חדר משחקים לילדים, חדר שינה, סלון ואפילו מטבח או חדר אמבטיה. המדריך הבא יסקור את על מה שחשוב לדעת בעת בחירת שטיח לחללי הבית השונים.

 

שטיח לחדר ילדים

שטיח לרצפת חדר הילדים הוא בגדר פריט הכרחי שכן רוב אם לא כל המשחק של הילדים נעשה למעשה על הרצפה. מסיבה זאת חשוב לבחור שטיח רך ומבודד אשר ימנע מהם להתקרר יתר על המידה, עניין חשוב במיוחד בעת חודשי החורף הקרים.

כמו כן, חשוב לבחור שטיח עמיד שכן ילדים לא פעם נוטים לעשות לכלוך ובלגן. על כן, לחדר המשחק של הילדים, בחרו שטיח רחב ורך אשר יוכל לעמוד בכך שנעשית עליו פעילות מרובה. כמו כן, חשוב לבחור שטיח שניתן לנקות בקלות ואפילו לכבס במקרה הצורך.

 

שטיח למטבח

על פניו המטבח הוא המקום האחרון בבית שבו יש צורך בשטיח. הרי אף אחד לא יושב על רצפת המטבח ודברים לא פעם נשפכים בו כך שאין צורך בשטיח וקרוב לוודאי ששטיח לא יחזיק מעמד זמן רב בחלל שכזה.

יחד עם זאת, כיום ישנם  שטיחים עמידים, עשויים PVC, במגוון רחב של דוגמאות מרהיבות, גאומטריות, מסורתיות ועוד. שטיחים אלו מסייעים לשמור על רצפת המטבח נקייה ונעימה. הניחו אותם במקומות בהם לעיתים יש הצטברות של מים כמו לפני המקרר ומתחת לכיור ותהנו ממטבח נקי יותר ונעים יותר.

 

שטיח לחדר האמבטיה

אין דבר מענג יותר ממקלחת חמה ומבהילה ביום חורף קר. למרבה הצער, אין דבר מאמלל יותר מלצאת ממקלחת חמה ונעימה שכזאת ולקפוא מקור. שטיחי אמבטיה צמריריים ורכים יהפכו את היציאה מהמקלחת לנעימה בהרבה. בחרו שטיחים רכים אשר ניתן לכבס בקלות ויכולים להתייבש במהירות.

 

שטיח לחדר השינה

בדומה למצב בחדר האמבטיה, גם יציאה מהמיטה החמה באמצע הלילה עלולה להיות קשה, ושטיח יכול לפתור את הבעיה הזאת ולהעניק לחדר שלכם תחושה נעימה ומזמינה. בניגוד לשטיחים בחדר האמבטיה, בחדר השינה ניתן להשתמש בשטיחים עדינים יותר ומעוצבים יותר, שכן לרוב שאיבה טובה תספיק בכדי לנקות את השטיח.

 

שטיח לסלון הבית

אין ספק כי מבין כלל השטיחים בבית, כבוד מיוחד שמור לשטיח אשר מעטר את הסלון. בין אם אתם מעדיפים שטיח בדוגמא גאומטרית פשוטה או מורכבת \ באריגה שטוחה או שטיח שאגי, כאשר מדובר בשטיח של הסלון הביתי שלכם, השקיעו בשטיח איכותי וצבעוני אשר יאיר את החלל ויעשה לכם טוב על הלב.

 

אם אתם רוצים לבחון דוגמאות לשטיחים איכותיים לכלל חדרי הבית היכנסו לאתר הבית של עידה בקישור הבא:

https://store.ida-home.co.il/23-שטיחים-לבית

שם תמצאו מגוון רחב של שטיחים מרהיבים אשר ישדרגו לכם את הבית.

שטיח לחדר ילדים

אולי יעניין אותך גם

מתקין חלונות
איך בוחרים מתקין חלונות

בחירת והתקנת חלונות בבית מהווים צעדים בעלי חשיבות בעיצוב ובבניית הבית שלכם. תהליך התקנת החלונות דורש ידע מקצועי וניסיון, במטרה להשיג תוצאה מדויקת, בטיחותית, ובעלת

קראו עוד »