חיפוש

למה חשוב לעשות פוליש לרצפת הבית?

מדי פעם אתם מגיעים לבית של חברים או מכרים, ותוהים לעצמכם כמה זמן הם עבדו על ניקוי הרצפה? ואיך היא כל כך מבריקה? אז אנחנו כאן כדי לגלות את הסוד השמור ביותר באחזקת הבית כדי להשיג מראה של בית נקי, מבריק ומצוחצח, לא צריך לנקות שלוש פעמים בשבוע.

פוליש לרצפה מחזיק בין חצי לשלוש שנים, תלוי בסוג הפוליש ובסוג הרצפה, ומעניק לבית שלכם הרגשה של חדש.

שימו לב שלאחר הפוליש יש לנקות את הבית בחומרים המתאימים, כדי לשמור על התוצאה לאורך זמן.– הפוליש. אספנו לכם כמה טיפים, "עשה ואל תעשה" של פוליש לרצפה, מוכנים להבריק את הבית?

כדי להשיג מראה של בית נקי, מבריק ומצוחצח, לא צריך לנקות שלוש פעמים בשבוע.

פוליש לרצפה מחזיק בין חצי שנה לשלוש שנים, תלוי בסוג הפוליש ובסוג הרצפה, ומעניק לבית שלכם הרגשה של חדש.

שימו לב שלאחר הפוליש יש לנקות את הבית בחומרים המתאימים, כדי לשמור על התוצאה לאורך זמן.

 

עשו:

  • קודם כל, תתייעצו עם מומחים. כשרוצים לעשות פוליש לרצפה ישנה וחדשה חשוב לברר מה סוג הרצפה ואיזה פוליש יתאים לה. ישנם מספר סוגי פוליש, המוכרים והשימושיים ביותר הם פוליש וקס, פוליש סילר ופוליש קריסטל. הראשונים, וקס וסילר, הם חומרים שמשאירים על גבי הריצוף שכבה עליונה שמבריקה את המשטח. וקס הינו חומר דמוי שעווה שנמרח על ידי מכונה מיוחדת, בעלת גלגל מסתובב שמפזר את החומר בצורה שווה. את הסילר אפשר למרוח בעזרת רולר או מברשת צבע רגילה. שימו לב, שקיימים מספר סוגי סילר שמתאימים לסוגי מרצפות שונים, גם כאן דאגו להתייעץ עם חברה מוסמכת בנושא לפני הביצוע. פוליש קריסטל נעשה בעזרת מכונה מיוחדת עם מספר חומרים במספר שלבים. הקריסטל נותן לכם את הניקיון היסודי ביותר, כאשר הוא חודר את המרצפות, מנקה אותן ובנוסף מבריק את השכבה החיצונית. סוג זה לא מומלץ לרצפת גרניט פורצלן.
  • חובה לנקות את הריצוף באופן יסודי לפני ביצוע הפוליש, כיוון שכל כתם וכל לכלוך יישארו מתחת לשכבת שפוליש שתיווצר, ואת זה נרצה למנוע.
  • השוואת מחירים – כמו בכל שירות דאגו לחקור על מחירים ולקבוע עם חברה שעומדת בטווח המקובל. המחירים הם לפי מ"ר, הם משתנים לפי סוג הרצפה שיש לכם ולפי סוג הפוליש, וכמובן שפוליש לדירה ריקה יהיה זול משמעותית מאשר בדירה מרוהטת. לא כדאי להתפשר כשזה מגיע לפוליש, התוצאות יישארו בבית שלכם למשך חצי שנה לפחות.

 

אל תעשו

  • אל תעשו פוליש לרצפה שבורה או סדוקה! במקרה כזה, האופציה הכי טובה היא ליטוש – תהליך מיוחד שמשייף את השכבה העליונה של הרצפה ומשאיר אחריו שכבה חדשה לגמרי. על השכבה הזו תוכלו להחליט אם לעשות פוליש או לא.
  • אל תעגלו פינות! חשוב להגיד לחברת הפוליש את כל המידע במדויק: סוג הרצפה, שטח מ"ר, אם יש שפשופים או שברים ברצפה. אל תצאו מנקודת הנחה שדברים יסתדרו ובעלי המקצוע ידעו איך להתמודד, חבל על יום עבודה וכסף שהלך אם הזמנתם פוליש ובסוף אין אפשרות להבריק את הרצפה שלכם.

 

ריצוף משבצות

אולי יעניין אותך גם