חיפוש

למה חשוב לבחור מדביר איכותי מאיזור מגוריך

אנחנו אמנם חיים בארץ קטנה, אך אזורים רבים בה. ובכולם תנאי מחייה שונים, אווירה שונה, בנייה אחרת, אפילו התוצרים החקלאיים בכל אזור שונים זה מזה! ובדומה לרוב ההחלטות בחיינו, שמושפעות מהסיבה בה אנו נמצאים, גם מדביר נכון, יהיה חכם יותר לבחור לפי האיזור בו אנו גרים. אז בואו נצלול רגע לכל אזור ואזור, המזיקים העלולים להופיע בו, והפתרונות האפשריים. ואל דאגה – מדביר טוב אפשר למצוא בכל איזור ואיזור בארץ.

 

המזיק המשותף לכולם

לצערנו, תיקן, הידוע גם בכינוי המוכר יותר ג'וק, הוא מזיק מציק במיוחד, שאיכשהו הפך את עצמו לבן בית בכל אזורי ארצנו. הוא מת על סביבה ביתית, וכנראה שנהנה במיוחד להופיע מולנו בדיוק כשמדליקים את האור בשירותים באמצע הלילה. נורא. אבל אל דאגה – עם הטכנולוגיות המתקדמות של היום הדברת תיקנים היא פשוטה, מהירה ביותר, ובטיחותית. רק שימו לב שהמדביר שלכם עומד בכל התקנים, ותגידו שלום לתיקנים!

 

כל איזור והסיפור (המזיק) שלו

בכל אזור בארץ נדרשת התמודדות עם סיפור אחר של מזיקים. מדביר בתל אביב, לדוגמא, ימצא את עצמו מתמודד עם מזיקים אחרים ותנאי שטח אחרים מאלה העומדים בפני מדביר בקריות , במושבים, קיבוצים ושאר אזורים פתוחים.

 

הרכבת קלה, אבל הבעיות כבדות

תל אביבים ותושבי הסביבה נתקלו בשנים האחרונות בכמות מזיקים גדולה במיוחד, וממש בלתי נסבלת, והכל כחלק מתופעות הלוואי הפחות ידידותיות של החפירות והבנייה באתרי הרכבת הקלה בעיר. ההתעסקות התת קרקעית העלתה אל פני השטח תושבים שקטים שדווקא העדיפו את הסביבה החשוכה מתחת לעיר, אבל נאלצו לברוח מעלה מהרעש של הדחפורים – העכברים. והחולדות. והעכברושים. וכל המכרסמים הללו, שהם לא בדיוק פינוק כשהם נכנסים לביתנו. אבל אל דאגה – הדברה חכמה ואפילו הומנית תוציא את המטרד הזה מחייכם.

הלא עירוניים שבינינו, התברכו בשדות מוריקים ונוף מהמם וכל הכיף הזה, אבל עם כל הכיף באה חתיכת צרה. בטח בימי הקיץ החמים. הנחשים! יש אנשים שרק הגייה של המילה נחש מעוררת בהם צמרמורת וזיעה קרה. לא תמיד בצדק, אגב. רוב נחשי ארצנו אינם ארסיים. אבל זה נכון, אנחנו לא מעוניינים בקרבתם, וזה בסדר גמור. גם הרחקת והדברת נחשים היא פשוטה ותביא לתוצאות מהירות ויעילות, ומדבירים מנוסים העובדים באזורים הכפריים יותר – ידעו בדיוק מה לעשות עם אותו זוחל מתעתע. אל דאגה!

 

טרמיטים

הם אמנם לא המזיק הכי נפוץ כאן, אך כשהם כאן – אי אפשר להתעלם. בין אם בבית או בחצר שלנו, הטרמיטים מכרסמים כל מה שנקרא בדרכם, וללא רחמים. וכל מי שמתעסק טיפונת בחקלאות, בין אם זה בשטחי שדה נרחבים ובין אם זה בגינת ירק מטופחת ואישית אצלו בבית, כדאי שישמור מכל משמר על הצמחייה שלו, ועל קורות הבית. כי אם טרמיטים מגיעים, חבל לנו על הזמן.

 

לסיכום

בפעם הבאה שאתם קוראים למדביר, אולי כדאי לבחון אחד שקרוב לאיזור מגוריכם, ומבין בדיוק ולעומק את הצרכים והמגבלות – לביצוע עבודה יעילה מועילה ומוצלחת.
מכשיר ריסוס

 

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »