חיפוש

האם אפשר להשתמש בנעלי צעד ראשון עם מדרסים?

נעלי צעד ראשון לתינוק.

תינוק אשר עושה את צעדיו הראשונים זהו אירוע מרגש ומשמח מאוד עבור הורים. תינוק שמתחיל ללכת מחייבת את ההורים לקנות עבורו נעליים לצעדים הראשונים בחיים. כל הנושא סביב עניין נעלי צעד ראשון לתינוק עשוי לעורר שאלות רבות בקרב הורים רבים. במאמר הבא נענה על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר אשר עשויות להגיע בעקבות נעלי צעד ראשון.

 

אלו נעלים מומלץ לקנות?

ישנן חברות רבות אשר מציעות נעלי צעד ראשון לתינוק , על כן הבחירה היא אינה פשוטה. רוב החברות אשר המומחיות שלהן הן נעלי צעד ראשון מציעות נעליים איכותיות, אורטופדיות, ונוחות במיוחד אשר מעניקות תמיכה מלאה לגב ולברכיים של התינוק. לכן רצוי לבחור בחברה ותיקה ומוכרת בשוק.

 

מתי רצוי להחליף את הנעל?

קצב גידול כף רגלו של התינוק גבוהה בהרבה מאשר אצל אנשים מבוגרים. לכן מומלץ לבדוק אחת לשבועיים אם המידה עדיין טובה, ניתן לבדוק בעזרת בדיקה בה רואים עד היכן מגיעה הבוהן של התינוק בזמן שהנעל על רגלו. הזמן המשוער שבו צריך להחליף נעליים בעקבות מידה הינו כ – 3 חודשים.

 

אפשר להחליף נעליים עם ילדים אחרים?

התשובה לכך היא חד משמעית לא. הסיבה לתשובה הינה בגלל שלכל ילד יש כף רגל שונה. נעל צעד ראשון הינה נעל גמישה אשר עם הזמן מקבלת את הצורה הייחודית של התינוק. לכן לא מומלץ להעביר את הנעליים בין ילדים אחרים ולשמור על הנעל כפריט אישי בלבד.

 

האם אפשר להשתמש בנעלי צעד ראשון עם מדרסים?

בגדול ניתן לשים מדרסים בנעלי צעד ראשון אבל, התאמת מדרסים עבור תינוק הינו תהליך אשר עשוי לקחת זמן כדי לדעת בוודאות אם התינוק זקוק למדרסים או לא. על כן יש להעזר בסבלנות עד להתאמה מלאה ואישור לשימוש כי שימוש במדרסים שאין בהם צורך ממשי עשוי להזיק לבריאות התינוק.

 

מה אם כבר ישנם מדרסים?

במידה והמדרסים כבר קיימים יש צורך להתאים אותם לנעל בצורה מדויקת. התאמה של מדרסים לנעלי צעד ראשון בצורה לא תקינה ולקויה עשויה להזיק לתינוק במידה מסוימת גם כן.

 

ניתן להחליף עם ילדים אחרים נעלים עם מדרסים?

בוודאי שלא כמו שאין להחליף נעלי צעד ראשון רגילות בין ילדים שונים כמובן שאין אפשרות להעביר נעלי צעד ראשון עם מדרסים בין ילדים. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר במדרסים, פריט אשר עובר התאמה אישית כלשהי.

 

מה לגבי הבית?

בבית אין כל צורך להיות עם נעליים, לא רגילות ולא עם מדרסים. כן אפשר להיות עם גרביים דקות, אם לא קר אז יחף.

 

לסיכום.

כפי שהוזכר בתחילת המאמר צעדים ראשונים של תינוק הם אירוע מרגש, אך עם זאת מעלה שאלות רבות. במיוחד אם מדובר בילד עם פלטפוס אשר זקוק למדרסים. מדרסים זהו עניין מורכב שיש להתייעץ עם רופא ולהיעזר בו לאורך כל התהליך. כדי להיות בטוחים שקיים צורך ועל מנת לקיים התאמה תקינה של המדרסים.

 

נעל מעוצבת

אולי יעניין אותך גם