חיפוש

3 דרכים להפוך את חגיגת הבת מצווה להכי שמחה שיש

כל פעם אנחנו אומרים שיום הולדת יש רק פעם בשנה וכשחוגגים יום הולדת צריך להשקיע בהתאם, אין כל יום יום הולדת, אבל כשמדובר בבת מצווה, ידוע שיש בת מצווה רק פעם אחת בחיים!

מזל טוב!
אם הגעתם לכאן כנראה שאתם לקראת חגיגות בת מצווה.
מדובר באירוע מרגש. לעיתים, מרוב התרגשות אנחנו מוצאים את עצמנו חסרי אונים. פתאום אנחנו חווים "בלק אאוט" ואין לנו מושג מאיפה להתחיל.
יש מכנה משותף לכולנו – אנחנו רוצים שחגיגת הבת מצווה שלנו תהיה הכי שמחה שיש.
לכן, אספנו עבורכם X דרכים שיגרמו לבת מצווה שלכם להיות הכי מדוברת בעיר.
מוכנים? אנחנו מתחילים:

 

  1. מועדון

אם בעבר חגגו בת מצוות ואירועים בבתי כנסת, היום המצב קצת שונה.
היום אנחנו חוגגים במועדונים. פעם היו מגיעים מעט מאוד אנשים לאירועים שלנו, בתי הכנסת כבר קטנים מלהכיל ואנחנו רוצים אירוע שיהיה מיוחד, בית כנסת כבר לא נחשב למקום מיוחד.
לכן, האפשרות הראשונה שאנחנו מציעים לכם כדי להפוך את האירוע למושלם, זה למצוא מועדון לבת מצווה. אם אתם גרים באזור המרכז, יהיו לכם אפשרויות רבות. אנחנו ממליצים לכם לבדוק אפשרות של מועדון לבת מצווה בראשון לציון.

 

  1. דיג'יי

פעם ההורים שלנו היו מפעילים את המוזיקה בבת מצווה. היינו מחברים את המחשב לרמקולים ומשמיעים את השירים שילדת המצווה הכי אוהבת.
היום יש סטנדרטים אחרים. היום נהוג לתת לדיג'יי בעל ניסיון את הבמה מהסיבה העיקרית שזהו המקצוע שלו, הוא יודע מה הווליום המתאים להשמיע בהתאם למקום. אם למשל בחרתם לחגוג במועדון, המחשב הביתי שלכם והרמקולים לא יספיקו בשביל להרעיד את הרחבה ולעשות שמח.
חוץ מזה, עניין חשוב לא פחות הוא האחריות. אם יש בעיה של סאונד, יש אחריות, יש מי שיתקן ואתם יכולים להיות עם המשפחה, החברים והאורחים בלי להתעסק בשטויות.

 

  1. הפעלה כלשהי

אנחנו ממליצים לפנות אל ילדת המצווה ולשאול אותה מה היא רוצה שתהיה ההפעלה שלה באירוע. זה יכול להיות הופעה של זמר אהוב, הצגה שהיא תערוך עם חבריה ואולי הכנת סרט שמציג בפני כולם פרטים עליה שהם לא ידעו.
חשוב לבחור בהפעלה מקורית וחוויתית. האורחים שלכם צריכים ליהנות ממנה ולא להרגיש שהם בעונש וחייבים לעשות את ההפעלה הזו בלית ברירה.
אנחנו נכחנו לא מזמן באירוע שבו היה משחק קהוט ובו שאלות אודות ילדת המצווה. המשחק גרם לכל האורחים להיות בכוננות, לענות כמה שיותר מהר ולקוות שהם גם עונים נכון.
כולם נהנו מהמשחק ואמרו שמדובר ברעיון מקורי מאוד. מה גם, שבסופו של דבר, כל המשתתפים קיבלו מתנות, כך שהדבר גרם לאירוע להיות מיוחד ומהנה.

עד כאן ההמלצות שלנו, אנחנו מקווים שתיישמו כמה רעיונות.
מזל טוב!

 

תקליטן

אולי יעניין אותך גם