חיפוש

לא על החושות לבדן

מה ישראלים אוהבים יותר מלרדת לאילת? לנסוע לסיני.

מה סוד הפופולאריות של המקום? הידיעה שלא נוסעים רחוק מהבית, אך עדיין מקבלים מציאות שונה לחלוטין ממה שאנחנו רגילים לה בבית.

וזה, בדיוק מה שחלמנו עליו במשך כל תקופת הסגרים, שבתקווה לא תחזור על עצמה שוב.

כאשר אומרים סיני, האסוציאציה הראשונה שעולה לנו בראש, היא האסוציאציה של חוף, חושות שמשקיפות על הים, פינות מוצלות שמזמינות לשחק שש-בש או לנגן על גיטרה בשעות בין ערביים. סך הכל תמונה מאוד ציורית ומאוד אהובה על הישראלים. אבל זה כל מה שיש לסיני להציע? ממש לא.

הנה כמה המלצות חמות על מה עוד אפשר לעשות ואילו אטרקציות בסיני מחכות לבואכם. תודו לנו מאוחר יותר, עכשיו פשוט תשקעו לתוך הכתבה.

 

לינה

אי אפשר לדמיין את הביקור בסיני ללא חווית החושות, אז כדאי שהחושות שתהיו בהן, יהיו הכי טובות באזור.

Paradise Sweir הוא בין מתחמי החושות המפורסמים והמתויירים ביותר. ממוקם בביר סוויר, מרחק נסיעה קצר עד מאוד ממעבר הגבול. מה תמצאו בו – הנוף של הים כמובן, שקט ורוגע, שכל כך מבוקשים כאשר מגיעים לסיני. חושות פשוטות יותר לצד כאלה שיש בהן מזגן ושאר הפינוקים. מחפשים גן עדן? הגעתם אל המקום הנכון.

Bedouin Star, שממוקם כבר בראס אל שטן, עדיין במרחק נסיעה סביר ביותר ממעבר הגבול. תמצאו בו צמחייה והמון ממנה – דבר יוצא דופן בנוף המדברי המאפיין את סיני. תהנו במקום מפלאי החשמל ואפילו מעט אינטרנט. אם תהיו ממש בני מזל. אהה, שכחנו להזכיר שגם בריכה יש במתחם. חלומי.

ואם אתם מדרימים לנואיבה, אז אל לנו לשכוח את הדיונה הגדולה, שנמצאת שם. במה מדובר? כשמה כן היא, דיונה גדולה, שעליה ממוקמים מספר מתחמי נופש – קמפים. הדיונה הגדולה נקראת כך, מכיוון שיש גם (הפתעה, הפתעה) דיונה קטנה וההבדל טמון בזה, שבדיונה הקטנה תוכלו למצוא מלבד חושות גם מספר מלונות, שמציעים פחות חיבור לטבע, לעומת הדיונה הגדולה שמציעה את החוויה הקלאסית והכה מבוקשת של סיני.

 

בתי מלון

אז אם כבר בתי מלון, ובמקרה שאתם לא אנשים של חושות ונוסעים לסיני בשביל פינוק בהרכב משפחתי, את מבוקשכם תמצאו במתחמי בתי מלון גדולים של האזור.

את כל הפינוק הזה תוכלו למצוא בטאבה, בבתי מלון דוגמת Movenpick – שהוא מלון מטורף, עם בריכה יפהפייה, שצופה על הים או מוסאיק ביץ', שיפיל לכם את הלסת עם כמות בלתי הגיונית של בריכות שחייה (7 במספר), עיצוב אותנטי מזרחי וכל זה על בסיס הכל כלול. כי מי צריך טורקיה בכלל?

עוד בתי מלון בסיני תמצאו באזור דהב ואם אתם הולכים על פינוק במובן הכי גבוה של המילה, שארם א שייח , עם מלונות כמו שארם ריף רזורט, בעל נוף שלא יכולתם בכלל לחלום עליו או Club Reef Village, שהוא מאסט לכל מי שמתעסק בצלילה באופן מקצועי.

 

אטרקציות

אתם אנשים של ספורט ימי, על כל צורותיו? אז הבחירה המושלמת בשבילכם היא אזור דהב, שמציע מגוון אפשרויות צלילה, למקצוענים ולמקצועניים פחות. האזור, ששופע בריפים יפהפיים ואפילו לגונה שלמה, שתהפנט אתכם ברגע שתגיעו לשם לראשונה.

רוצים אתגרים על היבשה? אין בעיה, בכל זאת יש מדבר מסביב. טיולי ג'יפים יכולים להיות התשובה המושלמת לחיפוש שלכם. אפשריים באזור דהב, נואיבה טאבה ועוד.

הגעתם עד המדבר, לא תנסו לרכב על גמל? חסר היגיון. טיולי גמלים, חוויה אותנטית אמיתית, אותה תמצאו הן בדהב והן בנואיבה, אבל גם קצת בכל מקום שבו תראו מדבר.

רוצים לחקור את ההסיטוריה של מצרים, להתחבר לטבע, מבנים עתיקים ושאר פלאי עולם? טיולים ומסלולי הליכה כמו מנזר סנטה קתרינה נועדו בדיוק לשם כך.

לא משנה מה תבחרו ולאן תיסעו, טאבה, נואיבה, דהב או שארם א שייח' – סיני לבטח תקסים אתכם ותרצו לשוב אליה שוב ושוב ושוב ושוב. בהבטחה.

 

חוף ים

אולי יעניין אותך גם

עיר
איך בוחרים סיור ברומא?

מתכננים ביקור ברומא ורוצים להספיק כמה שיותר מבלי לבזבז זמן? מתקשים להפריד בין האטרקציות שחייבים לראות לאלה שבתכלס פחות מעניינות אתכם? סיור הוא התשובה. איך

קראו עוד »
כנסייה
5 אטרקציות שוות ברומא

רומא היא אחת הערים עם כמות האטרקציות והאתרים ההיסטוריים הכי גדולה שיש באירופה. לכן, בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם 5 אטרקציות שוות במיוחד שאסור לפספס אם

קראו עוד »