חיפוש

כמה עולה ליווי בוק לבת מצווה?

חגיגת בת המצווה היא הזדמנות מושלמת לצילום בוק בת מצווה של כלת בת המצווה ושל בני משפחתה, כך שתישאר לכם מזכרת משמחת מהאירוע המיוחד. מלבד צילום התמונות עצמן, ליווי איכותי ומקצועי לבת המצווה דורש מספר אנשי מקצוע נוספים שידאגו להוציא את בני המשפחה הכי יפים ומדוגמים שתוכלו להיות. מהו בדיוק ליווי בוק לבת מצווה, ומהי העלות שלו?

 

מהו ליווי בוק לבת מצווה?

כולנו מכירים את המונח "בוק תמונות", שבעצם מתארים בצורת סלנג את הפעולה של צילום תמונות מקצועיות ואיכותיות של המצולם, בדרך כלל לצרכי עולם האופנה והדוגמנות. באירועים מיוחדים, כמו ימי הולדת, בת מצווה, בר מצווה, חתונה ואירועים דומים, גם אנשים שאינם עוסקים בתחום זה מעוניינים להרגיש דוגמנים ודוגמניות ליום אחד. ליווי הבוק מתאר את מכלול האלמנטים הנדרשים לשם בוק תמונות מוצלח ומקצועי: החל משלב הסטיילינג והאיפור, דרך בחירת סט הצילומים ועד לבחירת הצלם עצמו.

 

אילו אנשי מקצוע דרושים לכם כדי לליווי בוק בת מצווה?

כפי שהזכרנו, צילום בוק מקצועי ואיכותי הוא לא רק עניין של צילום התמונות, אלא מדובר על מכלול שלם של אלמנטים שנדרשים על מנת לקבל את התמונות היפות והטובות ביותר שניתן לצלם. על מנת להצליח במשימה זו, נדרשים מספר אנשי מקצוע שילוו את צילומי הבוק, וביניהם:

  • סטייליסט: תפקידו של הסטייליסט הוא לדאוג לכל תחום הביגוד, ההנעלה והאקססוריז של המצולמים, כדי להשיג שתי מטרות חשובות – שהבגדים יתאימו לסגנון של כל מצולם ושהמצולם יהיה נינוח ומשוחרר בבגדים שהוא בחר. שילוב של שני הדברים יביא לתמונות הטובות ביותר!
  • מעצב שיער ומאפר: לאחר בחירת ההלבשה לאירוע, ניתן להיעזר במאפר ומעצב שיער מקצועי, על מנת לדאוג ל"טוטל לוק" של כל מצולם ולגרום לכל תמונה להיראות כאילו נלקחה מקטלוג.
  • צלם מקצועי: לצלם יש את התפקיד המרכזי ביותר באירוע, והוא כמובן לצלם את המצולמים בסט הצילומים היפה ביותר ובזוויות המחמיאות ביותר, כמו שרק צלם מקצועי יודע לעשות!

 

היכן ניתן למצוא סטייליסט מקצועי לליווי הבוק?

ישנם סטייליסטים רבים שישמחו ללוות את בוק בת המצווה שלכן. אחד מהסטייליסטים המבוקשים ביותר לאירועים מסוג זה הוא לאון שניידרובסקי, אושיית הרשת והסטייליסט הכי צבעוני וכיפי שתפגשו.

על מנת ליצור קשר עם לאון תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט שלו, אטרקציות ליום הולדת עם לאון שניידרובסקי, ותתחילו להתכונן לסטיילינג המטורף שיהיה לכם בבוק בת המצווה!

 

כמה עולה ליווי בוק לבת מצווה?

לליווי בוק בת המצווה אין תג מחיר ברור וקבוע, אלא מחיריו משתנים בהתאם לתעריפים שגובה כל בעל מקצוע, בהתאם למספר שעות העבודה שיעבוד כל בעל מקצוע, בהתאם לאופי סט הצילומים ועוד. על מנת לקבל הצעת מחיר קונקרטית, מומלץ ליצוק קשר ישירות עם בעלי המקצוע.

 

עיצוב שיער

אולי יעניין אותך גם