חיפוש

ככה תעסיקו את הילדים בזמן החופשה

אתם מתכננים לצאת לחופשה משפחתית, כיף גדול! ימי החופש מוכנים, האטרקציות מוכנות וטעונות.

ובכל זאת, אתם יודעים שיהיו את הרגעים בהם תשאלו את עצמכם – מה עושים עם הילדים?

כאשר יוצאים לחופשה משפחתית, רוב הימים מתוכננים מראש. בין אם מדובר באטרקציות או מקומות לראות, כנראה שתכננתם משהו מראש. אבל כמו שכל משפחה עם ילדים קטנים יודעת, לא משנה כמה תכננתם ומילאתם את היום – יהיו זמנים מתים. במילים אחרות, כנראה שעדיין יהיו שעות בהן תצטרכו להעסיק את הילדים מעבר ללוח הזמנים היומי. זה יכול לקרות בזמני מנוחה שבין פעילויות שונות, בנסיעות ארוכות או לקראת שינה.

 

חוברות יצירה

דרך ראשונה להעסיק את הילדים בחופשה היא חוברות יצירה. אם הקטנים או הקטנות שלכם אוהבים ואוהבות לצייר, לצבוע ולהדביק אז מומלץ להביא חוברות שכאלו. הם יידרשו להתרכז ואף ייהנו, וגם אתם תקטפו את הפירות – תרוויחו שקט ובנוסף תתרמו ליצירתיות שלהם. ניתן לרכוש חוברות Top model, אלו חוברות יצירה ומדבקות איכותיות ביותר. לסדרה זו ישנן עשרות חוברות כך שהכיף לא ייגמר כל כך מהר.

 

משחקי קופסא

המשפט הבא היה נכון לפני שנים והוא נכון גם היום – משחקי קופסא זה פשוט כיף. משחקים אלו ניתן לשחק יחד עם הילדים אם תרצו, ואפשר גם כמובן להשאיר להם לשחק ביניהם ובכך בעצם להרוויח זמן לעצמכם. יש משחקי קופסא מתאימים לכל גיל אחד מתינוקות עד לאנשים מבוגרים כך שלא תתקשו למצוא. אם כבר כמעט ולא נותר מקום במזוודות עדיין ניתן לקחת משחקי קופסא קטנים שלא תופסים כמעט נפח, או לחילופין – להוציא את כל החלקים, לשים בשקיות נפרדות ובכך לחסוך את מקום הקופסא עצמה.

 

משחקי נסיעה בעל פה

בטיולים אנו מוצאים עצמנו בנסיעות. בין אם זה בדרך הלוך או חזור לחופשה, ובין אם זה תוך כדי, במעבר בין מקומות. רוב הילדים אינם אוהבים נסיעות ומשתעממים מחוויה זו. הם מייחלים כבר להגיע, שואלים הרבה שאלות, ובאופן כללי פשוט לא נהנים. לכן, מומלץ ללמד אותם לשחק בכל מיני משחקים בעל פה. למשל 21, במשחק זה כל משתמש בתורו בוחר אדם מפורסם בעולם, וכל השאר צריכים לנחש מי הוא בעזרת 21 שאלות שתשובותיהם יכולות להיות רק כן או לא. משחק נוסף הוא באותו פורמט, רק שהפעם חושבים על חפץ בתוך הרכב.

 

משימות שקל לעשות בטבע

במידה ואתם מטיילים בטבע, אתם יכולים לאתגר את הילדים במשימות שונות שקשורות במקום. למשל, הראשון שמביא 10 אבנים עגולות. אתגרים כאלו ואחרים יכולים להפוך רגעים "רגילים" מבחינת הילדים, לרגעים יותר מרגשים ואף לימודיים (תלוי באתגר).

 

לסיכום

לסיכום, אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית עם ילדיכם, רוב הסיכויים שתצטרכו להעסיק אותם בשלב כזה או אחר. מומלץ להביא חוברות יצירה, משחקי קופסא ולחשוב על כל מיני משחקים בעל פה או משימות לבצע בטיולים עצמם.

 

ילדה כותבת

אולי יעניין אותך גם

עיר
איך בוחרים סיור ברומא?

מתכננים ביקור ברומא ורוצים להספיק כמה שיותר מבלי לבזבז זמן? מתקשים להפריד בין האטרקציות שחייבים לראות לאלה שבתכלס פחות מעניינות אתכם? סיור הוא התשובה. איך

קראו עוד »
כנסייה
5 אטרקציות שוות ברומא

רומא היא אחת הערים עם כמות האטרקציות והאתרים ההיסטוריים הכי גדולה שיש באירופה. לכן, בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם 5 אטרקציות שוות במיוחד שאסור לפספס אם

קראו עוד »