חיפוש

כיצד להשיג כרטיסים זולים למשחקי כדורגל בחו"ל

שיפוץ והגדלת אצטדיונים בכל רחבי אירופה, הסכם 'שמיים פתוחים', ריבוי האתרים בהם ניתן לערוך השוואות מחירים – כל אלו הפכו את חוויית הצפייה במשחקי הכדורגל של הקבוצות הטובות בעולם ישירות מהאצטדיון מחוויה שישראלים מעטים זכו לה לאפשרות ממשית ואמיתית עבור האוהד

הישראלי והאוהדת הישראלית.

אך מחירי הכרטיסים רק עולים בשנים האחרונות, וישנם לא מעט סיפורים על אוהדים ישראלים מסכנים שבסך הכל רצו לצפות במשחק בליגה האנגלית או הספרדית, שגילו רק בכניסה לאצטדיון שהכרטיס הזול שהם קנו הוא למעשה מזויף. בטקסט הזה תוכלו לקרוא איך להשיג כרטיסים זולים למשחקי כדורגל בחוץ לארץ, ואיך לשמור על עצמכם מנוכלים.

 

חבילות ספורט – פתרון מקיף ואמין

חבילות ספורט הן מוצר המשווק ונמכר על ידי סוכנויות כרטיסים בישראל ובעולם. במסגרת החבילה תקבלו כרטיסי טיסה, חדר מלון, כרטיסים למשחקי כדורגל בחו"ל ולעיתים גם פתרונות תחבורתיים להתניידות בין שדה התעופה למלון או בין המלון לאצטדיון.

חבילות ספורט אמנם נשמעות יקרות יותר מחופשה שהייתם מרכיבים בעצמכם, אבל אולי תופתעו לגלות שלא מעט פעמים חבילות ספורט הן דווקא משתלמות יותר. הסיבה לכך שחבילות ספורט הן פתרון מקיף, אמין ולעיתים גם משתלם יותר מהרכבת חופשה לבד היא שגם לשקט הנפשי שלכם יש מחיר, ורכישה של מוצר שלם היא ללא ספק רגוע יותר מאשר הרכבה של חופשה בעצמכם.

 

רכישת כרטיסים דרך אתר ישראלי ומומלץ

כשקונים כרטיסים למשחק כדורגל בחוץ לארץ, קונים אותם אך ורק דרך אתר ישראלי אמין ומומלץ. החשיבות לעובדה שהאתר צריך להיות ישראלי היא שאתם תוכלו לזהות יותר בקלות אם מדובר באתר מכובד או שמדובר במלכודת לגולשים תמימים שאוהבים כדורגל ומחפשים חופשה.

החשיבות של העובדה שהאתר שדרכו אתם מתכננים לקנות את הכרטיסים למשחק הכדורגל בחוץ לארץ חייב להיות אמין כמעט מובנת מאליה. אתר אמין יחזיר לכם את הכסף כפי שמגיע לכם לפי החוק במידה ותתחרטו ויהיה זמין לשאלות שלכם בנוגע לכרטיסים גם כשתהיו בחוץ לארץ.

חשוב שהאתר שדרכו אתם מזמינים את הכרטיס לחוץ לארץ יהיה מומלץ מפני שזו הדרך שלכם לדעת שאכן מדובר באתר אמין עם שירות לקוחות טוב, ושאתם לא מעבירים את הכסף שלכם לנוכלים או לרמאים.

 

לא להתפתות לכרטיסים זולים מדי

שימו לב שאתם לא קונים כרטיסים זולים מדי. הצורך לקנות את הכרטיס הזול ביותר הוא מובן והגיוני, אבל כרטיס זול מדי בדרך כלל מגיע ממקור מפוקפק שאתם לא רוצים להתעסק איתו. בנוסף, כרטיס זול מדי אמור לעורר את חשדכם מפני שאם אתם מרגשים שזה טוב מכדי להיות אמיתי – זה כנראה נכון.

 

סיכום

לסיכום, יש לא מעט דרכים להשיג כרטיסים זולים למשחקי כדורגל בחוץ לארץ. החל מהשוואת מחירים, דרך מיקוח ועד מבצעים של חברת האשראי שלכם. העיקר הוא לא ליפול לרמאויות.

משחק מונדיאל

 

אולי יעניין אותך גם

עיר
איך בוחרים סיור ברומא?

מתכננים ביקור ברומא ורוצים להספיק כמה שיותר מבלי לבזבז זמן? מתקשים להפריד בין האטרקציות שחייבים לראות לאלה שבתכלס פחות מעניינות אתכם? סיור הוא התשובה. איך

קראו עוד »
כנסייה
5 אטרקציות שוות ברומא

רומא היא אחת הערים עם כמות האטרקציות והאתרים ההיסטוריים הכי גדולה שיש באירופה. לכן, בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם 5 אטרקציות שוות במיוחד שאסור לפספס אם

קראו עוד »