חיפוש

כיצד להיפטר מעכברים באופן מיידי

אם הגעתם לכאן, כנראה גיליתם שבמקום הבטוח שבו אתם נמצאים, בתוך 4 הקירות שלכם, נמצאים לא אחרים מאשר – עכברים.

זה ידוע שהימצאות של עכברים עשויה להוביל להידבקות במחלות ומה לא.

זו כנראה הסיבה שבחרתם להיכנס לאינטרנט ולבדוק איך אתם יכולים להיפטר מעכברים באופן מיידי.

בדיוק בגלל זה בחרנו לכתוב עבורכם את המדריך לסילוק עכברים בדרכים המהירות ביותר.

רוצים לדעת מהן? תמשיכו לקרוא את השורות הבאות ותגלו את כל הפרטים שאתם חייבים לדעת בנושא.

 

האפשרות ראשונה – פרישת מלכודות

האפשרות הראשונה שמוכרת למי מכם שמעדיפים להיפטר מהעכבר באופן עצמאי היא מלכודות. יש 2 מלכודות נפוצות ביותר ללכידת עכברים, להלן פירוט אודותיהן:

  1. מלכודת דבק

מלכודת זו מתאימה למי מכם שרוצים להיפטר מהעכבר באופן מיידי ללא ייסורי מצפון. הסיבה לכך היא שהדבק שקיים במלכודת, צפוי להדביק את העכבר אליו מבלי שהוא יוכל לצאת ממנה. לא הדבר הכי נעים לעכברים, ולא, אנחנו לא מדברים מניסיון.

 

  1. מלכודת הומנית

אם יש לכם לב ואתם רוצים לתפוס את העכבר באופן מיידי מבלי לפגוע בו, אתם צריכים לבחור באפשרות זו. כך תוכלו בעצם להניח לעכבר פיתיון ולשחרר אותו לאחר שהוא ייכנס אל תוך המלכודת.

 

האפשרות השנייה

אם אתם מגדירים את עצמכם כאנשים עסוקים או אנשים שפשוט לא רוצים להתעסק עם לכידה של עכברים, כדאי שתדעו שאתם לא חייבים לבצע את הלכידה בעצמכם. בשביל זה יש לוכד עכברים. אתם פשוט צריכים ליצור קשר עם לוכד ולמסור לו את הפרטים הבאים:

  • כמה זמן העכבר כבר אצלכם?
  • האם מדובר בעכבר יחיד או בכמה עכברים?
  • מה הכתובת שלכם
  • באיזה יום ושעה מתאים לכם שהוא יגיע

 

לאחר שתמסרו ללוכד את הפרטים הבאים, הוא יוכל להגיע אליכם ולבצע את הלכידה. חשוב שתדעו שלפעמים מדובר בהליך שלוקח זמן. הוא עשוי להניח מלכודות, ללכת ולחזור לאחר זמן מה כדי לראות אם העכבר או העכברים הגיעו למלכודות.

 

האפשרות השלישית- לקרוא לשכן שמגדל נחשים

יש לכם שכן שמגדל נחשים? אם כן, זו ההזדמנות להזמין אותו אליכם לכוס קפה (ואל תדאגו, הנחשים לא צריכים לבוא איתו וכדאי גם שתגידו לו את זה מראש, שלא תהיו מופתעים). אנחנו מציעים לכם להזמין את השכן, כדי שתספרו לו שיש לכם עכבר או עכברים בבית. אנשים שמגדלים נחשים מחפשים מזון זמין ומהיר לחיות המחמד שלהם, כך שהם יעשו הכול כדי לתפוס עבורכם את המזיק. מדובר פה בעצם בסיטואציה ששני הצדדים מרוויחים.

עכשיו אתם יודעים מהן הדרכים שיאפשרו לכם להיפטר מעכברים באופן מיידי, כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה לעזוב את המסך וליישם את הדרך שמתאימה לכם ביותר. לנו רק נותר לאחל לכם שתיפטרו מהעכברים בהקדם ושהשגרה המבורכת ונטולת מזיקים תחזור אליכם במהרה.

 

בעל חיים

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »