חיפוש

טיפים חשובים בבחירת הלוואה לרכב

תתחדשו! אם נכנסתם למאמר, ברור לנו שאתם ממש אוטוטו יושבים ברכב החדש שלכם.

רכישת רכב עם הלוואה היא ללא ספק הקלה כלכלית והיא מנגישה לכל אדם את האפשרות להתחדש ברכב חדש! זה כיף, זה פינוק וזה נכס שישמש אתכם בטווח הארוך.

רגע לפני שאתם לוחצים על כפתור הגשת הבקשה או לוחצים יד בבנק מאמר זה מרכז את הטיפים החשובים ביותר לבחירת הלוואה לרכישת רכב שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה

המושכלת והמשתלמת ביותר עבורכם!

 

מחיר הרכב

כיום כמעט כל רכב חדש מגיע במספר רמות גימור. בין אם מתווסף גג פנורמי, נפח מנוע גדול יותר או גרסה היברידית שלו, גרסאות אלו יהיו יקרות יותר מדגם הבסיס. לא תמיד ניתן לקבל מימון מלא על גרסה משודרגת יותר של הרכב, אלא אם כן מסגרת הזמן להחזר ההלוואה היא קצרה – ובהתאמה לכך גם מחיר ההחזר החודשי. לכן, עליכם להבין שרכב בגרסה משודרגת יותר יוביל לתשלום חודשי גדול יותר על פני זמן ממושך יותר.

 

הון עצמי ובדק בית

לא משנה באיזה שלב אתם עושים זאת, כל עוד זה מתבצע לפני חתימת החוזה על ההלוואה. הכוונה בבדק בית היא בחינה עצמית של כל הנכסים הכלכליים שעומדים לרשותכם, בהם הון עצמי ונכסים שווי ערך. במצבים רבים ניתן להשתמש בנכסים כמו בית או דברי יוקרה כערבונות להחזר ההלוואה, וכך לקבל מימון לרכב חדש בהיקף קטן יותר ובתנאים טובים יותר. מן הסתם, ככל שיהיה לכם יותר הון עצמי להשקיע ברכישה, כך תצטרכו הלוואה קטנה, הצורך בערבונות ובסיכון נכסים בעלי ערך ירד ואף יבוטל. ובכל אלו יוכלו לתת לכם הלוואה עם החזרים נמוכים, מספר תשלומים קטן ופחות תשלומי ריבית!

 

גמישות נותן ההלוואה

פשוטו כמשמעו. כפי שנאמר, תשלומים ופריסה על גבי חודשים היא קריטית ויכולה להשפיע אפילו על דגם הרכב אותו תקנו. פריסת תשלומים וגמישות בחודשי ההחזר הן מה שהפך את שוק הרכב בישראל לחגיגה למוצף ברכבים חדשים, במיוחד מאז מגפת הקורונה, שגרמה לאנשים לוותר על תחבורה ציבורית ולהשקיע את כספם באפשרות ניוד נוחה ובטוחה יותר.

 

צורכי הקונה מהרכב

את האמת, אף אחד לא יתנגד לג'יפ גדול או SUV נוח. רכב טוב הוא רכב שמתאים לכל מתארי הדרך השונים, שחוויית הנסיעה בו היא נעימה ושלווה וכל זאת על בסיס מנגנונים מכאניים או חשמליים טובים ככל האפשר. למה חשוב להבין מה אנחנו צריכים מהרכב? כי לא כל אחד צריך לנהוג בדרכי כורכר כל יום או לקחת לעצמו רכב משפחתי אם הוא רווק. הבנת הפרט בנושא זה תוכל לעזור לו להתאים את בחירת הרכב, רמת הגימור הנכונה, מחיר הרכב ובהתאם לכל אלו – גודל ההלוואה יכול להשתנות לטובה. סעו בזהירות!

 

דולרים

אולי יעניין אותך גם