חיפוש

טיול מאורגן לאבו דאבי – כמה כסף צריך להכין

עם כל הסקרנות והכיף הגדול שמציעה מדינה שרק לאחרונה נפתחה לתיירות, לפעמים מקום חדש יכול לייצר בנו רתיעה מסוימת ממנו.

איחוד האמירויות נפתחו לתיירות אך בגלל שעדיין לא כל מה שאנו רוצים לדעת ידוע, טיולים מאורגנים מציעים לנו מסגרת נוחה להכרות עם מדינה על כל גווניה.

כדי לנגש עוד יותר, נתייחס לעלויות הכרוכות בטיול מאורגן באבו דאבי.

 

עלות הטיסה

בראש ובראשונה, בואו נדבר על מחירי הטיסות. ניתן למצוא טיסות ישירות הלוך וחזור במחירים של עד 200$, לא כולל מזוודה. הטיסות הישירות יוצאות מנתב"ג. כעת, שנמל התעופה בינלאומי באבו דאבי פתוח, אין צורך לקחת טיסה לדובאי ומשם לנסוע ברכב.

 

עלות הלינה ללילה

איחוד האמירויות מציעה רמה גבוהה ויוקרה כבר מהמחירים הנמוכים. טיול מאורגן לדובאי יוכל להקנות לכם לינה ללילה החל מ- 100 ₪, וככל שהמחיר עולה, כך גם הרמה. מחירי המלון יושעו מסוגי האוכל והמתקנים השונים שהמלון מציע, אך גם מלון לאנשי עסקים יוכל לקלוע לכם בול לנקודה.

 

מחיר ממוצע לאטרקציות

כניסה לחופים באבו דאבי לרוב תהיה בחינם אך ישנם חופים ומקומות שמחיר הכניסה אליהם כמו חלקים מרצועת חוף קורניש יתחיל ב- 40 דירהם. אטרקציות נוספות כמו האתרים השונים באי יאס, מוזיאון הלובר, ארמונות שונים ומוזיאונים יכולים להתחיל במחיר ממוצע של 25$.

 

מחיר ממוצע לטיול ג'יפים

ניתן לדעת על איכות של טיול ג'יפים כבר ממדרגות המחיר. מחיר ממוצע לטיול ג'יפים טוב יתחיל בהחל מ- 250 דירהם לנפש. לרוב המחיר נקבע לפי משך זמן הטיול, הג'יפים בהם תשתמשו ואזור הטיול.

 

יתרונות של טיול מאורגן

טיול מאורגן לוקח את כל האופציות הנ"ל בחשבון, מעלה לכם את רמת המחייה והטיול, מכווין אתכם לאטרקציות הנכונות ופשוט עושה את הטיול שלכם לאמירויות למושלם. בנוסף לכך, קבוצות של טיול מארגן יזכו גם במחיר מסובסד מצד העסקים השונים, יקבלו הנחת בסגירת ביטוח המטיילים וכמובן – סיוע בכל הניירת הנדרשת בענייני הקורונה ומדיניות הכניסה למדינה.

 

כמה עולה טיול מאורגן?

ניתן למצוא מסלולי טיול מאורגן רבים ומגוונים בדובאי. לרוב, טיול מאורגן יכלול מעבר בין 3 ערים, לדוגמה – דובאי, אבו דאבי ועוד נסיכות נוספת. היתרון של טיול מאורגן שבתוך המחיר כלולים מחירי הניוד ונחסך הצורך בתחבורה ציבורית. ניתן למצוא חבילות לנופש מאורגן החל מ- 1,000$ לאדם, והמחיר יכול לעלות ולרדת בהתאם לסוכנות שדרכה תסגרו את הנופש ואיכות המקומות והאטרקציות אליהן תגיעו.

 

כמה כדאי לשלם?

אין שום סיבה לשלם פחות מהמחיר המוצע. מחירים אלו משוכללים עם רווח לסוכנות אך תוך התחשבות ומתן סיוע. המחיר יכלול מקומות לינה נעימים ואיכותיים, אטרקציות מעניינות, נוחיות בניוד בתוך המדינה ועוד הקלות רבות לתייר. אין מה להגיד, פשוט טוסו תהנו!

 

 

עיר תיירותית

אולי יעניין אותך גם

עיר
איך בוחרים סיור ברומא?

מתכננים ביקור ברומא ורוצים להספיק כמה שיותר מבלי לבזבז זמן? מתקשים להפריד בין האטרקציות שחייבים לראות לאלה שבתכלס פחות מעניינות אתכם? סיור הוא התשובה. איך

קראו עוד »
כנסייה
5 אטרקציות שוות ברומא

רומא היא אחת הערים עם כמות האטרקציות והאתרים ההיסטוריים הכי גדולה שיש באירופה. לכן, בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם 5 אטרקציות שוות במיוחד שאסור לפספס אם

קראו עוד »