חיפוש

חייבים לפנות דירה ונכנסים לדירה החדשה באיחור? שירותי אחסנה זה מה שאתם צריכים!

בחצי הראשון של שנת 2022, מחירי הדיור בישראל משתוללים. למרבה הצער, המחירים משתוללים רק כלפי מעלה. מחירי הדיור והשכירות שעולים עוד ועוד, מאלצים רווקים, זוגות ומשפחות לעזוב את הדירות בהן הם גרו בשנים האחרונות – משום שהם לא יכולים עוד לעמוד בתשלומי שכר הדירה.

ישנם גם כאלה ששפר עליהם מזלם, והם צריכים לפנות את הדירה בנסיבות משמחות כמו שיפוצים או רילוקיישן. בכל מקרה, מה אתם יכולים לעשות עם תכולת הדירה שלכם, כשאתם חייבים לפנות את הדירה ונכנסים לדירה החדשה באיחור? שירותי אחסנה הם הפתרון המושלם לאנשים במצבכם!

 

איך לארוז תכולת דירה בצורה חכמה

כדאי מאוד לארוז את תכולת הדירה בצורה חכמה והגיונית לפני כל מעבר. הסיבה לכך היא שפריקה של תכולת הדירה תהיה קלה יותר ומהירה יותר אם תארזו אותה בצורה חכמה. אז איך לארוז את תכולת הדירה שלכם כך שיהיה לכם קל לפרוק אותה ביעד החדש? קבלו מאיתנו כמה טיפים לאריזה.

קודם כל, כתבו באופן מפורט על כל ארגז את התכולה שלו. כך לא תצטרכו לבזבז זמן בפתיחה של המון ארגזים. דבר נוסף שיהפוך את האריזה שלכם לחכמה יותר יצירה של קופסאות לדברים שחשוב שיהיו נגישים כמו מסמכים חשובים או מטענים. גם אם הדבר יוצר מעט יותר ארגזים וקופסאות – ההקלה בתהליך הפריקה שווה את זה.

 

איך בוחרים שירותי אחסנה

אז איך בוחרים שירותי אחסנה לתכולת הדירה שלכם? קודם כל, חשוב שתבינו מה פרק הזמן שתכולת הדירה צפויה להיות באחסון. אחסון לטווח ארוך הוא שירות נפוץ יחסית, אבל לא כל חברה מציעה שירותי אחסון לטווח קצר. בנוסף, כדאי מאוד שתערכו השוואת מחירים בין חברות האחסון השונות. הודות ליתרונות של השוק החופשי, התחרות בתחום משגשגת – ואתם תרוויחו מחיר נמוך.

בנוסף, כדאי שתוודאו שיש ביטוח לתכולת הדירה באחסון. כמובן שאף אחד לא יאמר שהמקום שלו פחות בטוח, אבל תמיד טוב להתכונן לגרוע מכל – ולכוון לטוב יותר. עוד היבט חשוב בבחירת שירותי אחסנה הוא הביקורות שיש על חברת שירותי האחסון בגוגל או בפייסבוק.

 

שירותי אחסנה לטווח קצר

שירותי אחסנה לטווח קצר הם שירות יעיל וחשוב לכל מי שנמצא בין דירות. לא כל חברת שירותי אחזון מציעה שירות אחסון גם לטווח קצר, ולכן כדאי מאוד להתקשר מראש ולוודא את הדבר. שימו לב ששירותי האחסנה לטווח קצר שאתם רוכשים כוללים גם הובלה של תכולת הדירה מהדירה הישנה למרכז האחסון, וממרכז האחסון לדירה החדשה.

 

סיכום

לסיכום, אנחנו ממליצים בחום על שירות אחסון לטווח קצר לכל מי שחייב לפנות את הדירה, ונכנס לדירה החדשה באיחור. שימו לב שאתם מקבלים מחיר הוגן עבור השירות, ושתכולת הדירה שלכם נשמרת בצורה ראויה. שירותי אחסון ניתן למצוא בכל הארץ.

שירותי אחסון

אולי יעניין אותך גם