חיפוש

חופשה מנצחת בצימר בגולן

 אין כמו חופשה בצימרים ברמת הגולן. השילוב של הנוף עוצר הנשימה של הרמה, עם עמק החולה המשתפך מתחתיכם מצד אחד, ופסגתו המושלגת של החרמון מהצד השני, הוא משהו שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר בעולם. מעבר לנוף המהמם, למסלולי הטיול, ולשקט הפסטורלי מסביב, צימר העץ בעצמו הוא פשוט חוויה בפני עצמה. מאמר זה יסקור את המרכיבים לחופשה מושלמת ברמה.

 

לגור בבית עץ בסגנון אלפיני

רוב הבתים בישראל נבנים באופן מסורתי תוך שימוש בבטון, ולעיתים גם בחיפוי אבן. בתים אלו מתאימים לישראל, בגלל האקלים הנוח באופן יחסי, והיעדר משאבי עץ. למרות זאת, אין תחליף לנוחות ולתחושה של כניסה לבית העשוי כולו עץ. בין אם מדובר על קורות הענק אשר מחזיקות את התקרה במקומה, על קירות הבית העבים והמבודדים העשויים קרשים, או על רצפת הפרקט המפנקת, מגורים בבית עץ הם חוויה בפני עצמה. בניית פרקט בבית שלכם היא כמובן אפשרית, ותעניק לכם חוויה חלקית גם ביום יום, אך השילוב של בית העץ המלא הוא פשוט משהו שאי אפשר לעמוד בפניו. אם כבר עליתם לגולן לחופשה, כדאי מאוד לבחור בצימר עץ מיוחד, כזה שייתן לכם משהו מעבר לחוויה הרגילה, ויעניק לכם הרגשה כאילו אתם נמצאים במדינה אחרת.

 

לשלב פינוקים של בית עם טיולים בטבע

חופשה מנצחת בצימר בגולן לא תהיה שלמה בלי התחברות לטבע. ישנן שפע אטרקציות בגולן למשפחות, זוגות ויחידים. בין אם מדובר על צלילה בבריכת המשושים, עלייה להר בנטל, או אפילו טיול קיץ מהנה על הר החרמון, הטיולים בגולן ישאירו עליכם חותם. כדאי מאוד לשלב במהלך הטיול שלכם גם ביקור באטרקציה היסטורית אחת לפחות. תוכלו לבקר באתר מורשת קרב ישראלית, או באחת משמורות הטבע כמו מבצר נמרוד או הבניאס. לצד כל הטוב שהטבע יודע להציע, היתרון של טיול בגולן הוא שאתם ממש לא צריכים לוותר על כל הנוחות והפינוקים של הבית. צימר ברמת הגולן יאפשר לכם לצאת לטיולים במרחק נסיעה קצר, לטייל כאוות נפשכם ולחזור בדיוק בזמן לארוחה טובה ולמקלחת חמה.

 

ליהנות מהחיים הטובים

הגולן, אשר היה בעבר אזור פריפרי בישראל, שרוב תושביו עסקו בחקלאות בסגנון מסורתי, הולך והופך לטוסקנה הישראלית. המגדלים והחקלאים השונים החלו לשפר את אומנותם, ולהיכנס לתחומים וגידולים חדשים. חופשה מנצחת בצימר בגולן חייבת לכלול גם הנאה מהחיים הטובים ומהפינוקים השונים שהאזור מציע. תוכלו לעשות סיור יקבים, ולטעום מהענבים המיוחדים של הרמה, אשר טעמם חזק וייחודי בשל השילוב של הקרקע הבזלתית והקור העז בחורף. תוכלו ללכת לאכול באחת ממסעדות הבשר המעולות, המציעות מטעמים מבקר ישראלי מעולה מהגולן. אם אתם מעוניינים בכך, תוכלו גם לבקר באחת ממבשלות הבירה, או חנויות גבינות הבוטיק שנפתחו באזור, ולקחת אתכם גם מזכרת נהדרת הביתה.

 

מטבח

אולי יעניין אותך גם

עיר
איך בוחרים סיור ברומא?

מתכננים ביקור ברומא ורוצים להספיק כמה שיותר מבלי לבזבז זמן? מתקשים להפריד בין האטרקציות שחייבים לראות לאלה שבתכלס פחות מעניינות אתכם? סיור הוא התשובה. איך

קראו עוד »
כנסייה
5 אטרקציות שוות ברומא

רומא היא אחת הערים עם כמות האטרקציות והאתרים ההיסטוריים הכי גדולה שיש באירופה. לכן, בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם 5 אטרקציות שוות במיוחד שאסור לפספס אם

קראו עוד »