חיפוש

בדקתי ומצאתי: זה הגריל החשמלי הטוב ביותר לבית

שמעתי לאחרונה מחברים וקולגות שלי שהם בוחרים שלא לרכוש גריל חשמלי בגלל שהוא לא מחזיק מעמד לזמן רב. יש מי שאומרים שרשת הגריל העלתה חלודה או שהגריל עצמו פשוט שבק חיים. אם הגעתם לכאן, יכול להיות שאתם לוקחים חלק בסטטיסטיקה העגומה הזו וליבי אתכם.
אני חייב להודות שאין לי מושג על מה הם מדברים. אני לא נתקלתי בגריל חשמלי שלא עושה את העבודה. מי שמכיר אותי יודע שאני חובב בשרים. הגריל החשמלי שלי עובד שעות נוספות כבר כמה שנים טובות. אם להיות מדויק, עושים אצלנו שימוש בגריל חשמלי אחת לשבוע ואפילו יותר.
כדי שתוכלו גם אתם ליהנות מגריל חשמלי איכותי לבית, בדקתי ומצאתי 3 דגמים של גרילים חשמליים שיחזיקו מעמד לטווח ארוך בוודאות.

 

גריל חשמלי ללא עשן – 480 SE -SELMOR

הגריל מבית סלמור יאפשר לכם לצלות את הבשרים ללא עשן. מדובר בגריל עם עיצוב חדשני שמשלב בין נירוסטה לפלסטיק. הגריל בציפוי NON STICK, מתפרק, קל לניקוי ולשטיפה במדיח.
הגריל כמובן כולל תרמוסטט שמאפשר לכם לבחור דרגות חום שונות לצליית הבשר.
אם לא די בכל היתרונות שמניתי בפניכם עד עכשיו, לגריל גם יש משטחה צלייה גדול במיוחד שיאפשר לכם להכין כמות גדולה של בשרים בבת אחת.
בקיצור, הילדים שלכם לא צריכים יותר לחכות ל"נגלה הבאה" עם הגריל החשמלי של סלמור.

 

גריל חשמלי 2400Q WEBER

זהו. אתם לא צריכים יותר לחפש גריל חשמלי לבית, פשוט כי מצאתם את הגריל החשמלי של וובר.
מדובר בגריל חסכוני וקל לתפעול. תוכלו למצוא בגריל הזה את היתרונות הבאים:

  • רשת יצוקה עם ציפוי אמייל שמאפשר מיגון מקסימלי מפני חלודה
  • שטח צלייה גדול במיוחד (גם כאן אתם יכולים להיות בטוחים שהילדים שלכם לא ישמעו את המילה "נגלה")
  • גוף עשוי מיציקת אלומיניום בעלת דופן כפולה שמבודדת את החום
  • כבל חשמלי באורך 1.5 מטר שיאפשר לכם להפעיל את הגריל גם בחצר הבית

אם טרם השתכנעתם, כדאי שתדעו שתקבלו על המכשיר גם 5 שנות אחריות, כך שאם חלילה יקרה משהו (למרות שלא צפוי לקרות), יש לכם עם מי לדבר.

גריל אמריקאי חשמלי 1088T-NORMANDE SC

מדובר גם כאן בגריל עמיד ואיכותי. בנוסף לתכונות הללו, תוכלו לגלות שמדובר במשטח צלייה משולב עם פלנצ'ה ושיפודים. אתם יכולים ליהנות מתכונות הגריל שקיימות בו אך ללא העניין של העשן.
ידית בקרת הטמפרטורה תאפשר לכם לבחור את הטמפרטורה הרצויה והמנגנון של הסיבוב האוטומטי יאפשר לכם להגיע לבישול מהיר מכל הצדדים.

 

לסיכום

אלו שלושת הגרילים שנבדקו ונמצאו כאיכותיים ועמידים. אני עצמי עושה שימוש בגריל של וובר כבר שנים, כך שאני ממליץ עליו בחום. מאחל לכם שתמצאו את הגריל המתאים לכם ביותר ותיהנו ממנו לטווח רחוק.

 

אולי יעניין אותך גם

מתקין חלונות
איך בוחרים מתקין חלונות

בחירת והתקנת חלונות בבית מהווים צעדים בעלי חשיבות בעיצוב ובבניית הבית שלכם. תהליך התקנת החלונות דורש ידע מקצועי וניסיון, במטרה להשיג תוצאה מדויקת, בטיחותית, ובעלת

קראו עוד »