חיפוש

השקעת נדל"ן בארה"ב: האם כדאי וממה צריך להיזהר?

מעוניינים להשקיע בנדל"ן בארה"ב אבל חוששים ולא יודעים איך לעשות את זה? ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על השקעות בנדל"ן בארצות הברית על מנת לסייע לכם להשקיע בצורה בטוחה.

 

האם כדאי להשקיע בארה"ב ולמה?

בעוד מדינת ישראל סובלת ממשבר בשוק הדיור אשר גורם לעליה מתמדת במחירי הדירות, בארה"ב ניתן למצוא דירה במחיק זול בהרבה מאשר בארץ. שוק הדיור בארה"ב הינו שוק משגשג ומצליח וניתן להשקיע בשוק זה עם סכום התחלתי נמוך ממה שתצטרכו בישראל. בנוסף לכך, ניתן להשקיע במסלולים כל כך מגוונים שיהיו נוחים לכל אחד, וכן שיעורי המס שתשלמו יהיו נמוכים בהרבה ממה שתצטרכו לשלם בארץ וכך תרוויחו הרבה יותר.

על כן, השקעה בנדל"ן בארצות הברית היא עדיפה יותר מאשר בארץ. יחד עם זאת, כדאי לקחת בחשבון כי מדובר בשוק שתצטרכו להכיר היטב ועל מנת שלא תפסידו כדאי להיעזר בחברות שילוו אתכם לאורך כל התהליך. כמו כן, כדאי לוודא שאתם מתאמים תשלומי מיסים בצורה טובה ומשלמים בארץ ובארה"ב כחוק על מנת שלא תסתבכו. למידע נוסף על השקעות בארה"ב ניתן לפנות לאתר – https://masamerica.co.il.

 

הציבו מטרות להשקעה

לפני שאתם פונים להשקיע בארה"ב חשוב שתוודאו שאתם יודעים מהי מטרת ההשקעה שלכם, כך גם בכל השקעה. חשבו עבור מה מיועדת ההשקעה, לאיזה טווח תרצו אותה והאם השקעה בנדל"ן בארצות הברית היא כדאית עבור המטרות שלכם. ישנם דברים שלא ניתן לצפות כאשר מדובר בהשקעות כספיות וכדאי לקחת זאת בחשבון ולוודא שנשאר לכם כסף בצד למקרים של הפסדים.

 

בררו היטב על הנכס לפני שאתם משקיעים

לפני שאתם משקיעים בנדל"ן בארה"ב, כדאי לברר היטב על הנכס או הנכסים שאתם מתכוונים להשקיע בהם. בררו על טיב הנכס, על הסביבה בה רכשתם אותו, על שוק הדירות באותו אזור, על הביקוש לשכירות במקום וכן על מחירים מומלצים.

כדאי לוודא שלא שילמתם על הנכס יותר ממה שהוא שווה ושביצעתם את עסקת הרכישה המשלמת ביותר. כמו כן, ודאו שהנכס שרכשתם הוא נכס שתוכלו להשכיר אותו במחיר שצפוי לכסות את ההשקעה כמו שיותר מהר ושיניב לכם רווחים גבוהים. קחו בחשבון בכמות ההכנסות את המיסים שתצטרכו לנכות מהם וכן הוצאות שוטפות, כך שתדעו לחשב מה יהיה הרווח נטו שלכם.

 

בחרו מסלול השקעה שמתאים לכם

כשמדובר בהשקעה בנדל"ן בארצות הברית ישנם מסלולים רבים ומגוונים להשקעה: מסלול השקעה עצמאי, מסלול השקעה דרך LLC, מסלול השקעה דרך תאגיד מקומי, מסלול השקעה דרך חברה זרה, ומסלול השקעה באמצעות שרשרת החזקה. מסלולי ההשקעה השונים ישפיעו בעיקר על מידת האחריות שלכם על הנכסים בהם השקעתם וכן על שיעורי המס שתשלמו על ההכנסות שלכם מהשכירות, וכדאי לבחור אותם לפי סכום ההשקעה שברשותכם.

השקעת נדל'ן

אולי יעניין אותך גם

מבני תעשיה להשכרה
הכל על מבני תעשייה

חברה גדולה שביצעה לאחרונה רכישה שגויה של מבנה תעשייה, גרמה לרשת לגעוש ולעסוק בעניין זה באופן מעמיק. אנחנו מצאנו את עצמנו תוהים גם כן בעניין.

קראו עוד »