חיפוש

המלצות לחופשה הבאה שלכם

אחרי הרבה יותר מדי חודשים שגבול טאבה היה סגור, נראה שלקראת הקיץ כבר יש דיבור על לפתוח אותו מחדש, דבר שכל מי שאוהב את סיני מצפה כבר לשמוע, הרי אנחנו בטוחים שגם לכם היה מאוד קשה לא להעביר את החגים בין ההרים האדומים לים הכחול.

אנחנו בטוחים שיש לכם בבית כבר תיק חצי ארוז שרק מחכה להודעת הפתיחה של הגבול כדי להיסגר ולרדת אתכם למעבר למסוף הגבול. אז דקה לפני שכל זה קורה ואתם שמים צעדיכם לסיני כדי להיזכר איפה הכי כדאי לישון בסיני, אחרי כל כך הרבה זמן, ייתכן שכבר שכחתם.

 

אז איפה באמת הכי כדאי?

באזורים כמו טאבה, נואיבה, דהב ושארם א-שייח' תוכלו לבחור בין המלונות המומלצים בסיני, הנה האהובים, הפופולריים והמומלצים ביותר (סמכו עלינו בעניין הזה) לפי אזור:

בטאבה, באזור הצמוד לגבול, ניתן למצוא מלונות יוקרתיים של 5 כוכבים, בהם תוכלו לשהות מבלי לשלם אגרת מעבר לסיני ותוכלו להגיע אליהם ברגל. נלסון ווילג' (הילטון טאבה לשעבר) ומובנפיק יפנקו אתכם עם חוף פרטי, בעוד שמלון סאנדס הוא ללא חוף פרטי אך באיכות גבוהה מאוד.

בכפר הנופש טאבה הייטס, הנמצא במרחק 10 דקות נסיעה מהגבול (וכדי להגיע לשם כבר תצטרכו לשלם ויזת מעבר), מלונות סטרנד ביץ' ומוזאיק ביץ' (5 כוכבים) יעניקו לכם חווית נוחות ונעימות שלא תשכחו, וכך גם אל ווקאלה ריזורט (4 כוכבים) בעל העיצוב היפה.

בנואיבה תוכלו למצוא מלונות 3-4 כוכבים במחירים נוחים שיתאימו למי שמחפש מלון בתקציב נמוך. מלונות צ'או נואיבה, הלנן נואיבה, קורל ריזורט, סוויסקר ריזורט ואל סייאדין ווילג' מציעים כולם חוף פרטי ואפשרות לחוות את הפשטות של נואיבה עם קצת פינוק.

 

מה עם יותר דרומה?

בדהב תוכלו למצוא לא מעט מלונות 3 כוכבים נעימים במחירים אטרקטיביים כמו: דר דהב, בדואין מון הוטל, דניאלה דייבינג ריזורט, דהב פרדייז, רד סי רילקס, טרופיטל דהב אואזיס, גאנט סיני, קורל קוסט, דהב דייברז, אמנדה דהב ובלו ביץ' ריזורט.

גם מלונות 4 כוכבים מומלצים יש בשפע: טיראנה דהב ריזורט, אקוטל דהב, ג'אז דהבייה, נסימה ריזורט, האפי לייף ווילג' ודהב הוטל.

ממלונות ה-5 כוכבים כדאי ללכת על מלון לה מרידיאן, שעל אף רמתו הממש גבוהה מחיריו זולים למדי.

בשארם א-שייח' יש כל כך הרבה מלונות שקשה לבחור את הטובים ביותר, אך בכל מתוכם אפשר לסנן את המומלצים ביותר ברמת 4-5 כוכבים לאורך החוף של שארם.

מלונות 4 כוכבים: קלאב ריף ווילג', תמרה ביץ', ג'אז פנארה ריזורט ואקפיריינס סיינט ג'ורג'.

מלונות 5 כוכבים:    מריטיים ג'ולי וילי, ברון ריזורט, סאנרייז ארביאן ביץ', ארבע העונות, היאט רייג'נסי וטרופיטל מפרץ נעמה.

מלונות אלו הם מלונות מומלצים בסיני מכיוון שהם יעניקו לכם חופשה חלומית ברמה הכי גבוהה (בהתאם לכוכבי המלון כמובן, אל תצפו לאיכות 5 כוכבים ממלון 3 כוכבים) שגרמה לאורחים בה לחוויה הכי חיובית.

 

בריכה

אולי יעניין אותך גם

עיר
איך בוחרים סיור ברומא?

מתכננים ביקור ברומא ורוצים להספיק כמה שיותר מבלי לבזבז זמן? מתקשים להפריד בין האטרקציות שחייבים לראות לאלה שבתכלס פחות מעניינות אתכם? סיור הוא התשובה. איך

קראו עוד »
כנסייה
5 אטרקציות שוות ברומא

רומא היא אחת הערים עם כמות האטרקציות והאתרים ההיסטוריים הכי גדולה שיש באירופה. לכן, בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם 5 אטרקציות שוות במיוחד שאסור לפספס אם

קראו עוד »