חיפוש

אין לתאר: המהפך שעמוד האינסטגרם שלי עבר אחרי שקניתי עוקבים

פעם היינו חולמים על מהפך במראה, על שינוי תעסוקתי, חופשה בחו"ל וכד'.

היום כולם חולמים לעשות מהפך בעמוד האינסטגרם שלהם ולהפוך לפופולריים ומשפיעים.

המאמר הבא יפרט על המהפך שעובר עמוד האינסטגרם אחרי שקונים עוקבים.

 

לפני ואחרי

לפני שקניתי עוקבים לאינסטגרם העמוד שלי באינסטגרם נראה באנלי, עם מעט מאוד עוקבים, קצת לייקים פה ושם וללא יכולת להניף אותו. למרות שהשקעתי בתכנים, בתמונות, בסרטונים ובסטורי, הוספתי האשטגים ועוד, העמוד לא התרומם לשום מקום. מצער לא? באחד מהימים שמעתי איך להשיג עוקבים באינסטגרם מחברה שהתנסתה בכך. היא סיפרה שישנם ספקים באינטרנט המוכרים עוקבים, לייקים, צפיות ותגובות במחירים מצחיקים, ממש בחינם, והציעה לי להיכנס ולהיווכח בכך. החלטתי לעשות מעשה. נכנסתי לאתר אמין עליו המליצה החברה והזמנתי 500 עוקבים. המהלך היה פשוט. מילאתי את פרטי הפרופיל של חשבון האינסטגרם שלי, שילמתי ומייד קיבלתי את העוקבים לסטורי אותו העליתי. המהפך לא איחר להגיע ופתאום הכל השתנה. נוכחתי לדעת שהעוקבים הללו גרמו למשתמשים שכלל לא הכרתי להיות עוקבים שלי ולמחרת הכפלתי את כמות העוקבים שלי. אחרי עוד כמה ניסיונות כאלו הגעתי למצב של אלפי עוקבים ששינו את עמוד האינסטגרם שלי באופן משמעותי.

 

איך זה קורה?

מחקר מעמיק הביא לי תובנות על השיטה של קניית עוקבים. כאשר קונים עוקבים מספק אמין המוכר עוקבים אמיתיים בעלי חשבונות אינסטגרם פעילים, האלגוריתם של האינסטגרם מזהה שיש אינטראקציה, תנועה ופעילות בעמוד ומעלה אותו לחשיפה אצל משתמשים נוספים ברשת. זה המקום לציין שחברתי סיפרה לי גם על ספקים מפוקפקים המוכרים עוקבים מזויפים שעלולים לגרום לנזק בעמוד האינסטגרם כי האלגוריתם גם מגלה זיופים במידה והמשתמשים אינם בעלי חשבונות פעילים. מה רבה הייתה שמחתי לגלות שהספק שבחרתי בו אמין ומכר לי עוקבים אמיתיים. תובנה נוספת הייתה שעלי לתחזק את העוקבים החדשים ולייצר עימם אינטראקציה באמצעות לייקים, תגובות, שיתופים וכד'. ככל שמגיבים יותר לעוקבים כך גם החשיפה של ההעלאות שעושים גדולה יותר.

 

למה העוקבים כל כך חשובים לעמוד האינסטגרם?

המסקנות שלי היו חד משמעיות. כמות ואיכות של עוקבים זה מה שעמוד האינסטגרם צריך על מנת שיתרומם. בנוסף, הפרסומים הופכים להיות וויראליים, החשיפה והפופולריות גדלות ואפשר גם לעשות מזה כסף. נניח ועסק קונה עוקבים ולייקים בתחילת דרכו. הוא מקבל דחיפה רצינית וממתג את עצמו בשוק, צובר לקוחות ומשווק את העסק באופן יעיל. בין אם מדובר בעסק ובין אם מדובר בעמוד אינסטגרם פרטי, חשוב לקנות עוקבים ישראליים כדי שהם יהיו אמינים וקשורים למהות הפרסום. לסיכום, עמוד האינסטגרם יכול להשתנות ברגע אחד קסום ולהביא כל אחד לתהילה, לפופולריות, לחשיפה ולמיתוג. זו גם אולי השיטה בה משתמשים אושיות אינסטגרם או מפורסמים אחרים?!

 

אפליקציה חברתית

אולי יעניין אותך גם

קידום נכון
מורה פרטי לקידום אתרים

בעלי עסקים? עצמאיים? פרילנסרים בתחום בשיווק? או שאתם סתם מחפשים להתמקצע וללמוד עוד קצת מעולם השיווק והקידום באונליין? אתם בוודאי נזקקים לשירותיו של מורה פרטי

קראו עוד »