חיפוש

המדריך המלא לטיפולים בחרדות

במדריך הבא תוכלו לקבל מספר טיפים יעילים שיסייעו לכם להתמודד עם חרדות שונות ולהתגבר עליהן במקום לשקוע בהן ולהעניק להן את היכולת להשתלט על חיי היום יום שלכם.

 

מהי חרדה?

חרדה היא מצב פסיכולוגי ופיזיולוגי שמתעוררת כתגובה למצבי דחק שונים ונגרמת ככל הנראה כתוצאה ממתח או דאגה מפני סכנה ממשית או דמיונית שהאדם חש חסר אונים מולה. החרדה היא למעשה תחושת אי שקט ופחד מוגזם שמלווה לעיתים בהאצת דפיקות הלב, בכאב בטן ובתחושת חנק.

ישנם אנשים שסובלים מחרדות המפריעות להם להתנהל באופן נורמלי בחיי היום יום שלהם בצורה מסוימת. קיימים סוגים רבים של חרדות כאלו לרבות: פוביות שונות, מחשבות טורדניות, פאניקה, חרדה בעקבות טראומה ועוד. כאשר חרדה מגיעה למצב שבו היא מעיבה על ההתנהלות היומיומית של האדם, יש צורך לטפל בה בהקדם.

 

השתמשו בשיטות הרפיה שונות

כיום, קיימות שיטות הרפיה רבות שעשויות לסייע לכם להתמודד עם החרדות שלכם ולהרגיע אתכם. להלן מספר תרגילים שיסייעו לכם להירגע ולהרפות מהחרדות שלכם:

  • יוגה: ניתן להיעזר בתרגילי יוגה שירגיעו את הגוף וירפו אותו וכך גם ירגיעו את הנפש שתירגע בעקבותיו.
  • מיינדפולנס: בשנים האחרונות הפופולריות של שיטת המיינדפולנס עלתה וכיום היא מהווה שיטת הרפיה נפוצה שמסייעת לאנשים רבים להתגבר על לחצים וחרדות.
  • מדיטציה: על מנת להרגיע את הגוף והנפש, מומלץ להיעזר במדיטציות שונות שמאפשרות לאדם לחשוב בצורה בהירה ולהגיע לאיזון נפשי.

לכל אדם מתאימה שיטת הרפיה אחרת ולכן עליכם לנסות ולהתנסות בשיטות שונות עד שתמצאו את השיטה המתאימה והמוצלחת ביותר עבורכם שמצליחה להרגיע אתכם ולשחרר אתכם מהחרדות שלכם.

 

שוחחו עם האנשים שקרובים עליכם

תקשורת כנה ופתוחה עם האנשים הקרובים אליכם עשויה לסייע לכם להירגע ולשחרר מהחרדות שלכם. שימו לב, האנשים שסביבכם יוכלו לתמוך ולסייע לכם רק אם תשתפו אותם בדברים שמפריעים לכם ובקשיים והתמודדויות שלכם.

 

פנו לטיפול פסיכולוגי מקצועי

על מנת לטפל בחרדות בצורה מקצועית, יש לפנות לפסיכולוג מקצועי שיידע כיצד לסייע לכם להתמודד עם הפחדים והחרדות שלכם. בעזרת טיפול פסיכולוגי מקצועי, תוכלו להתגבר כעל החרדות שלכם ולחזור לנהל אורח חיים נורמלי לחלוטין שלא מושפע מחרדותיכם.

הפסיכולוג ינסה להגיע לסיבות שמעוררות אצלכם חרדות ולפתור את הבעיה מהשורש שלה. ודאו שאתם בוחרים בפסיכולוג מקצועי ומנוסה שמתאים לצרכים ולרצונות שלכם. מומלץ לשוחח עם לקוחות קודמים או נוכחיים של הפסיכולוג ולקבל חוות דעת על צורת העבודה שלו וסוג השירות שהוא מעניק.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על טיפול בחרדות ולשמוע על מקרים של אנשים אחרים? מחפשים פסיכולוג מוסמך שיסייע לכם להתגבר על החרדות שלכם ולהתמודד איתן בצורה נכונה? היכנסו ל – https://www.alhasapa.co.il אתר מקצועי שמכיל את כל המידע הדרוש בדרך לטיפול פסיכולוגי.

המדריך המלא לטיפולים בחרדות

אולי יעניין אותך גם