חיפוש

לא מסתכנים – הכל על הרמת עפעפיים ללא ניתוח

העיניים נחשבות לאזור החשוב ביותר בפנים, ויחד עם העפעפיים הן משקפות את הגיל המשוער שלנו. עם התקדמות השנים ופעולת כוח המשיכה על הגוף, מתרחש אחד השינויים הבולטים  – צניחה של העפעפיים המכונה פטוזיס (PTOSIS). הצניחה נגרמת כאשר מתווסף משקל של עור הנובע מריכוז שומנים וקמטוטים כתוצאה מהפחתת הקולגן בגוף. מלבד היותם ענין אסטטי, עפעפים שצונחים מכבידים וגורמים לעייפות של העין ולשדה ראיה מצומצם.

עם זאת, רבים חוששים מניתוח כירורגי ומהסיכונים שטמונים בו. החדשות הטובות הן שניתן לבצע הרמת עפעפיים גם באמצעות טיפולים אסטטיים. טיפולים אילו התפתחו בשנים האחרונות ותוצאותיהם משביעות רצון.

 

מהן השיטות לביצוע הרמת עפעפיים שלא באמצעות ניתוח ?

היום ניתן לבצע טיפולי הרמת עפעפיים ללא ניתוח ובין היתר בטכנולוגיות כמו: גלי אולטראסאונד, פלזמה, גלי רדיו, לייזר, איפור קבוע, ומילוי שקעים מתחת לעפעף התחתון בהזרקת בוטוקס. התוצאה היא מראה מתוח של העפעפיים ועיניים גדולות יותר.

טיפולי הרמת עפעפיים

נפרט לגבי מספר טכניקות מקובלות להרמת עפעפיים ללא ניתוח :

גלי אולטראסאונד – מדובר בטיפול במכשיר אולת'ראפי  ((ULTHERPY שבו עושים שימוש בגלים של אולטראסאונד המוקרנים לשכבות עור עמוקות, ומצמצמים את עודפי העור שמעל העפעפיים. מדובר בטיפול אחד שמביא להרמת העפעפיים והגבות ללא סכין מנתחים.

טיפול פלזמה –זהו אחד הטיפולים המודרניים ביותר שמבוצע באמצעות מכשיר המכונה פלקסר (PLEXR), אשר גורם לאידוי של כפלי העור. הטיפול מתבצע תחת אלחוש מקומי  וללא כאב. פלזמה היא סוג של אנרגיה שמיוצרת באמצעות זרם חשמל נמוך. כאשר היא באה במגע עם אוויר היא מייצרת מולקולות של תחמוצת חנקן והדרוקסיל, המשפיעות על העור. מכשיר הפלזמה, גורם  להגלדה של עור העפעף המיותר ולהתקלפותו עד להחלמה מלאה.

גלי רדיו – טכנולוגיה נוספת שבה מחדשים את עור העפעף ב 6 טיפולים. המכשיר עובד על בסיס גלי רדיו ומטפל בקמטים ובהתחדשות עור העפעפיים.

גלי לייזר – טכניקה נוספת  להרמת עפעפיים באמצעות גלי לייזר שגורמים למיצוק ומתיחה של העפעפיים ולהסרת קמטים ושקעים. בטכנולוגיה זו הקולגן מתחדש וגורם להצערה של העור. אין כמעט תופעות לוואי מלבד נפיחות קלה או אדמומיות שחולפים. ככלל מספיק טיפול אחד והתוצאות הסופיות נראות אחרי מספר שבועות.

איפור קבוע – הרעיון העומד מאחורי הפרוצדורה הזו הוא שניתן לתת מראה מטיב יותר לעפעפיים באמצעות איפור קבוע המעניק אשליה של עין פתוחה יותר וגבות מוגבהות.

הזרקת חומרי בוטוקס – מדובר בטכניקה נוספת שמטפלת בעיקר במילוי "שקיות" מתחת לעפעף התחתון של העיניים בהזרקת חומרי בוטוקס או חומצה היאלורונית. ה"שקיות" נוצרות בעקבות שינויים בשרירי העיניים והפנים, וברקמות השומן שמתחת לעור. מילוי שקעים בחלק התחתון של העפעף  מאפשר  מראה צעיר ומשופר.

 

לסיכום

פרוצדורה של הרמת עפעפיים משפרת מאוד את מראה העין, מצעירה את הפנים, מסלקת את העייפות,  ובעיקר מרחיבה את שדה הראיה. ביצוע הפרוצדורה במסגרת ניתוח כירורגי טומן סיכונים כמו בכל ניתוח (זיהום, דלקות, אבדן תחושה, יובש, וכו'). עם ההתקדמות בעולם הטיפוח והאסתטיקה, התפתחו טיפולים חלופיים שמאפשרים הרמת עפעפיים ללא חיתוך העור. מדובר בטיפולים מקובלים בעלי תוצאות משביעות רצון לאורך זמן, החלמה קלה ומהירה, והעדר כמעט מוחלט של סיכונים.

טיפולי הרמת עפעפיים

אולי יעניין אותך גם