חיפוש

הכול על חקירה בהליך גירושין

אם אמרו לכם שכל האמצעים כשרים בכדי להשיג ראיות חותכות בהליך גירושין, זה לא לגמרי מדויק.

שימו לב, שמרו על כבודכם ועל כבוד האדם שממנו אתם מתגרשים.

ובכדי לעשות דברים בצורה מכובדת, חוקרים פרטיים יהיו אנשי המקצוע שיהיה מומלץ לפנות אליהם.

אין ספק, אנחנו מתחתנים ומקווים בליבנו שזו תהיה הפעם האחרונה שנהיה עדים לטקס שבירת הכוס. אבל מה לעשות, בחיים כמו בחיים, ישנם כל מיני מקרים מצערים ולא צפויים. מי חשב שהגבר שעמו את מתעוררת כבר 10 שנים, הוא גבר שיבגוד בך? ומי חשב שאשתך תנהל פרשיית אהבים נסתרת? אין ספק, זה שובר את הלב. אבל בכדי שתוכלו לסגור מעגל ולהמשיך עם חייכם, תאלצו להגיע כנראה לחקר וחשיפת האמת. וזו בדיוק המומחיות של חוקר פרטי מקצועי, שמגיע מטעמו של משרד חקירות פרטיות.

 

במה יסייע לי חוקר פרטי גירושין?

אם כך, במה יסייע לכם חוקר פרטי גירושין במהלך ההליך שלכם? חוקרים פרטיים בתחום של גירושין, הם אותם אנשי מקצוע שאפילו יסתוו בשטח בכל מיני תחפושות בכדי להגיע לאמת. גם אם האמת אינה נעימה, אתם כנראה צריכים לדעת אותה לא רק בכדי להמשיך עם חייכם, אלא גם עבור בית המשפט (רוב הסיכויים, כמובן).

לרוב, אנשים ש/מתגרשים צריכים את כל ההוכחות הנדרשות, את כל הראיות לטענותיהם השונות. ושוב אנחנו מדגישים, יהיה חשוב לבצע את התהליכים האלו בצורה המכובדת ביותר. חוקר פרטי יודע בדיוק מה לעשות ומה לא, היכן מותר לו לצלם והיכן אסור לו, מה מותר לו להקליט וכדומה.

 

הסיוע של חקירות פרטיות במקרי גירושין לפעמים בלתי נמנע

כשהוא יעשה את צעדי החקירה הפרטית, אתם תהיו פטורים מלהתעסק עם זה. לבסוף, אתם תקבלו לידיכם את הראיות שיפריכו, או שיוכיחו את הטענות שלכם. תמיד יהיה חשוב לשכור את השירות של אדם אובייקטיבי זה כמו החוקר הפרטי, שכן הוא ניגש לכל הסיטואציה הזו מהמקום הנקי ביותר.

וכשהחוקר הפרטי מגיע מהמקום האובייקטיבי והנקי, אין ספק שזו דרך המלך עד לחשיפת האמת. וכשמדברים על הדרך לחשיפת האמת, חשוב לזכור כי לפעמים התהליכים האלו יכולים לארך כמה חודשים אולי אפילו יותר.

 

כמה זמן לוקחת חקירה פרטית בדרך כלל?

אמנם זה פחות נפוץ, אבל בחלק מהמקרים חקירה פרטית יכולה להימשך גם שנה ומעלה. אם אתם מעוניינים להחל בתהליך הזה של חקירה פרטית גירושין, יהיה כדאי לפעול כמה שיותר מהר. ככל שתקדימו טיפול בתהליך הלא נעים הזה, ככה תוכלו להגיע לסגירת מעגל עם עצמכם.

אף אחד מאיתנו לא צריך לחיות בצל החשש או הפחד מאמת, ככה שאתם מוזמנים להציף מעל פני השטח את מה שאתם חושדים בו. בהצלחה, פנו לסיועו של חוקר פרטי עבור פרטים נוספים.

 

ריב על רכוש

אולי יעניין אותך גם