חיפוש

מתי יש להחליף מנעול לבית?

מנעול לבית מקנה לנו תחושה של ביטחון ומאפשר לנו להיות בטוחים שאנחנו נמצאים במקום סגור שמאפשר לנו לבחור מי נכנס ומי יוצא. ישנם כל מיני מצבים שבהם צריך להחליף מנעול לבית. אם אתם מתלבטים אם יש לכם כרגע צורך בהחלפת מנעול או לא, כדאי שתקראו את השורות הבאות. אנחנו כאן בשביל לעשות לכם סדר, כך שבסיום מאמר זה, אתם תדעו בדיוק האם אתם צריכים להחליף מנעול לבית או שלא.
להלן 6 המצבים שבהם יש להחליף מנעול לבית:

 

1. אם המנעול משמיע רעש

הכנסתם את המפתח למנעול ושמעתם רעש מוזר? מעין חריקה? כנראה שמנגנון הנעילה של המנעול שחוק. במצב שכזה, כדאי להחליף את המנעול. אם אתם אינכם יודעים לעשות זאת בעצמכם, אתם פשוט צריכים לקרוא למנעולן מוסמך שיבצע את ההחלפה עבורכם. אתם לא מכירים מנעולן אמין? פשוט תכנסו לקישור הבא ותוכלו להגיע אל מנעולן בעל ניסיון רב בתחום: https://www.lock-smith.co.il.

 

2. אם הלשונית של המנעול נשבר

לשונית זהו חלק שלא ניתן לתקן אותו או להחליף אותו. לכן, אם הלשונית של המנעול שלכם נשברה, התעקמה או יצאה ממקומה, אתם צריכים להחליף את המנעול.

 

3. אם המפתח לא מסתובב

הכנסתם את המפתח אל המנעול והוא תקוע ולא מסתובב? חשוב שתבדקו אם אכן מדובר בתקלה שקשורה למנעול או לצילינדר.
להלן פירוט שיאפשר לכם לדעת אם יש תקלה במנעול או בצילינדר:

 

  • תקלה בצילינדר

במצב שבו מכניסים את המפתח למנעול ומנסים להזיז אותו לצד אחד ולא מצליחים – זוהי תקלה שקשורה לצילינדר ויש להחליף את הצילינדר בלבד.

 

  • תקלה במנעול

במצב שבו מכניסים את המפתח למנעול ומנסים להזיז אותו לשני הצדדים ללא הצלחה – זוהי תקלה שקשורה למנעול ויש להחליף את המנעול בלבד.

 

4. ידית נפולה

מדובר בדרך כלל בסימן שאופייני לדלתות פנים שנפתחות באמצעות מפתח אפס. הסיבה לכך היא שהידית של הדלתות הללו תלויה במנגנון. מצב שבו הידית נפולה מאותת על כך שצריך להחליף את כל המנעול של הדלת.

 

5. אם המפתח נתקע במנעול

הכנסתם את המפתח למנעול והרגשתם התנגדות? המפתח לא מסתובב בצורה חלקה?
כדי להימנע ממצב לא נעים שבו אתם עשויים למצוא את עצמכם עם חצי מפתח ביד, כדאי שתיצרו קשר עם מנעולן שיחליף לכם בהקדם את המנעול.

 

6. אם המפתח נשבר בתוך המנעול

ניסיתם לפתוח את הדלת ללא הצלחה? לא קראתם בעיון את הסעיף הקודם?
הכנסתם את המפתח למנעול וניסיתם להזיז אותו לימין ולשמאל ונשארתם עם חצי מפתח ביד כשהחצי השני תקוע בתוך המנעול? זהו מצב שבו אתם צריכים להתקשר בהקדם למנעולן שיגיע להחליף לכם את המנעול.

עד כאן 6 המצבים שבהם יש להחליף מנעול לבית. אם חוויתם את אחד או יותר מהם, כדאי שתיצרו קשר בהקדם עם מנעולן מוסמך.

 

מנעולן מתקן דלת

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »