חיפוש

החזר מס בתקופת הקורונה

אם בתקופה "רגילה" החזרי מס הכנסה מומלצים לשכירים ועצמאים, הרי שבתקופת הקורונה הנושא הזה קיבל משמעות כפולה ומכופלת, אולי משולשת. בואו נבין כיצד ניתן לקבל כסף ישירות לעו"ש ממס הכנסה, מידע עדכני ל-2020-2021.

בתקופתנו הנוכחית הגיח משום מקום נגיף נקרא COVID-19, שהפך מיד ל"סלבריטאי" בכל העולם. בתוך תקופה מאוד קצרה של מספר חודשים, כמעט כל העולם "זכה" להכיר את נגיף הקורונה, מה שפגע אנושות ברובד הכלכלי של אנשים בחייהם.

מעבר לכך שלא מעט אנשים גם נפגעו בריאותית מנגיף הקורונה, אין ספק שהנושא הכלכלי מטריד גם הוא. ועדיין, נותרת השאלה: כיצד ניתן לקבל החזרי מס הכנסה בתקופת הקורונה הנוכחית? קרא עוד על החזר מס בקורונה כעת.

 

בתקופת הקורונה מומלץ ואפשר לקבל החזרי מס הכנסה

תקופת הקורונה אילצה המוני אנשים לחפור עמוק בכיס ולהשתמש בכל מיני חסכונות שהם צברו במשך חייהם. אם גם אתם נמנים בין האנשים אשר נפגעו כלכלית בתקופת הקורונה, אנחנו כאן כדי לדבר על קבלת כסף מהמדינה בצורה של החזרי מס הכנסה.

מאחר שהחזרי מס ההכנסה ניתנים לאזרחים ואזרחיות בחוק, בימינו אין צורך לחשוש לרגע מלקבל אותם. אבל כמובן שחשוב להדגיש, את החזרי המס שלכם יהיה צורך לקבל בצורה כשרה וקורקטית. למעשה, על תתפתו להסתייע בשירותיהם של יועצי מס חובבים.

 

במי אני מסתייע כדי לקבל החזרים ממס הכנסה?

יועץ מס אמור לספק לכם את השירות המדויק ביותר והמקצועי ביותר, וזאת בכדי לא לסבך אף אחד עם מס הכנסה ועם החוק. בשורה התחתונה, בימינו צריך לעשות את הדברים בצורה קורקטית מכיוון שמס הכנסה כבר מכירים את כל הטריקים השונים. אם אתם חושבים שתוכלו להמציא את הגלגל ולסחוט ממס הכנסה כספים שלא מגיעים לכם בחוק, אנחנו ממליצים לחשוב פעמיים.

רק בעזרת הסיוע המקצועי של חברת ייעוץ מס, אתם תוכלו לקבל את הכספים המגיעים לכם בחוק. במקביל, חברת ייעוץ מס אשר כוללת עורכי דין ורואי חשבון לא תאפשר לכם להסתבך עם החוק. למעשה, היא לא תאפשר לעצמה להסתבך עם החוק ועם מס הכנסה.

 

כמה גובה יועץ מס על החזרי מס?

החלטתם שאתם צריכים שירות של יועץ מס למטרת החזרי מס הכנסה בתקופת הקורונה? מצוין, עכשיו נותר לכם רק לבחור בחברת הייעוץ הנכונה. חברת ייעוץ מס בדרך כלל תגבה ממכם עלות אשר מתבססת על אחוזים. לרוב, אחוזי שכר הטרחה של יועץ מס ינועו בין 15% ל-20%.

במקביל ליועצי מס אשר גובים שכר טרחה המתבסס על אחוזים, יועצי מס אחרים גובים תשלום חד פעמי על בקשה להחזרי מס הכנסה. אמנם תשלום חד פעמי עשוי להיראות ולהרגיש אטרקטיבי יותר, אבל כדאי לחשוב פעמיים לפני נקיטת צעד כלשהוא. בסופו של דבר, אם יועץ המס שלכם עובד על אחוזים הנגזרים מהסכום העובר אליכם לעו"ש, יש לו אינטרס לטובתכם.

יועץ מס

אולי יעניין אותך גם