חיפוש

האם עדיין שווה לקנות iPhone 12?

עם כל מהדורה חדשה של אייפון, אפל מציגה שלל תכונות ושיפורים מלהיבים שמשאירים את הצרכנים לתהות האם כדאי להשקיע בדגם האחרון או להישאר עם הדור הקודם. במאמר מקיף זה, נצלול לתוך ההשוואה בין הiPhone 12 לiphone 13 כדי לעזור לכם לקבל החלטה מושכלת האם הiPhone 12 עדיין שווה קנייה.

 

ביצועים ומעבד

אחד ההיבטים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ​​הערכת ערכו של הטלפון החכם הוא הביצועים שלו. הiphone 13 מגיע מצויד בשבב העוצמתי A15 Bionic, המבטיח שיפור מהירות, יעילות וביצועים גרפיים בהשוואה לדור הקודם. בעוד שבב A14 Bionic הנמצא במכשירי iPhone 12 עדיין מסוגל להפליא ומספק ביצועים מצוינים, שבב A15 מציע יתרון קל במונחים של כוח עיבוד ויעילות אנרגטית.

אם אתה מישהו שמסתמך מאוד על משימות עתירות מעבד כמו משחקים או עריכת וידאו, שבב A15 של הiphone 13 עשוי להיות מושך יותר. עם זאת, עבור רוב המשימות היומיומיות, שבב A14 Bionic של הiPhone 12 נשאר די והותר.

האם עדיין שווה לקנות iPhone 12?

תצוגה ועיצוב

מבחינת עיצוב, גם הiPhone 12 וגם הiphone 13 מציעים אסתטיקה אלגנטית ומודרנית שאפל ידועה בה. עם זאת, iPhone 13 מציג חריץ מעט יותר קטן, המאפשר שטח תצוגה גדול במעט בהשוואה לiPhone 12. למרות שזה עשוי להיראות כמו שיפור מינורי, זה יכול לעשות הבדל עבור אלה שמתעדפים יחס מסך-גוף גדול יותר. . עם זאת, איכות התצוגה והרזולוציה הכללית נשארות מצוינות בשני הדגמים, עם צבעים מרהיבים וחזותיים חדים.

 

מערכת מצלמה

מערכת המצלמה היא גורם חיוני עבור רבים בבחירת הטלפון החכם. הiphone 13 מביא שדרוגים בולטים ליכולות המצלמה שלו, במיוחד בצילום בתאורה נמוכה. הוא כולל חיישן גדול יותר וייצוב תמונה אופטי להזזת חיישן על פני כל המערך, וכתוצאה מכך איכות תמונה משופרת וייצוב טוב יותר.

בעוד שמערכת המצלמות בiPhone 12 עדיין יוצאת דופן ומפיקה תמונות וסרטונים מדהימים, השיפורים בiphone 13 מספקים שיפור ניכר, במיוחד עבור חובבי צילום או כאלה שמרבים לצלם זיכרונות בתנאי תאורה מאתגרים.

האם עדיין שווה לקנות iPhone 12?

קישוריות 5G

תחום נוסף בו הiphone 13 לוקח צעד קדימה הוא בתמיכה שלו בקישוריות 5G. בעוד שהiPhone 12 מציע גם יכולות 5G, הiphone 13 תומך ביותר רצועות 5G, מה שעשוי לגרום למהירויות הורדה והעלאה מהירות יותר, כיסוי משופר וחיבור אמין יותר באזורים עם רשתות 5G. עם זאת, חשוב לציין שהזמינות והביצועים של רשתות 5G עשויים להשתנות בהתאם למיקומכם, לכן כדאי לשקול האם תכונה זו נמצאת בראש סדר העדיפויות עבורכם.

 

תמיכה וערך בתוכנה

יתרון אחד של רכישת דגם האייפון העדכני ביותר הוא הבטחת תמיכת תוכנה ארוכה יותר מאפל. לiPhone 12, בהיותו מהדורה עדכנית, יש עדיין כמה שנים של עדכוני תוכנה ותמיכה. עם זאת, ה-iPhone 13 ככל הנראה יקבל עדכוני תוכנה למשך שנה או שנתיים נוספות, שיאריכו את אורך חייו.

בהתחשב בהיבט התמורה, ה-iPhone 12 עשוי להיות אופציה ידידותית יותר לתקציב בהשוואה לiphone 13. על ידי בחירה ב-iPhone 12, אתה עדיין יכול ליהנות ממכשיר בעל ביצועים גבוהים עם תכונות דגל רבות בעלות פוטנציאלית נמוכה יותר.

 

סיכום

לסיכום, ההחלטה אם הiPhone 12 עדיין שווה קנייה תלויה בגורמים שונים. בעוד שהiphone 13 מביא כמה שיפורים בולטים מבחינת ביצועים, יכולות מצלמה וקישוריות 5G, הiPhone 12 נשאר בחירה מצוינת למי שמחפש סמארטפון חזק. הוא מציע ביצועים יוצאי דופן, תצוגה מהממת ומערכת מצלמה פנטסטית.

בנוסף, ה-iPhone 12 עשוי לספק תמורה טובה יותר לבעלי תקציב. בסופו של דבר, ההחלטה שלך צריכה להתבסס על הצרכים הספציפיים שלך, ההעדפות ומגבלות התקציב שלך. בין אם תבחרו בiPhone 12 ובין אם תחליטו לחכות לiphone 13, שני הדגמים הם מכשירים יוצאי דופן שללא ספק יספקו חווית סמארטפון פרימיום.

האם עדיין שווה לקנות iPhone 12?

אולי יעניין אותך גם