חיפוש

האם יש הבדל מהותי בין הרחת עטלפים להרחקת יונים

בתקופה האחרונה הרשת גועשת, ישנה סערה גדולה שנובעת מוויכוח קטן שהתחיל בין שני גולשים בקבוצה להרחקת מזיקים. אחד מהשניים כתב כמה מילים על הרחקה של עטלפים, בזמן שהשני כתב על הרחקה של יונים ומשום מה, פרץ וויכוח סוער ביניהם. יצאנו לבדוק על מה המהומה וכדי לפתור את הריב וליישב את הסכסוך, בדקנו אם יש הבדל מהותי בין הרחקה של עטלפים לבין הרחקה של יונים. הישארו איתנו ותגלו.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך סיוע מצד גורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים על הרחקה של מזיקים (בדגש על עטלפים ויונים). ראוי לציין בפניכם כי אין מדובר כאן במומחים בתחום, אלא באנשים כמונו, כמוכם. אנשים שמצאו את עצמם יום אחד, זקוקים להרחקה של עטלפים או יונים מהבית, המשרד או השכונה. שאלנו אותם את כל השאלות שהובילו אותנו להגיע למסקנה בנוגע להבדלים בין השניים ואנו מזמינים אתכם לקרוא את המדריך הנוכחי כדי שתדעו מה הפרטים בנושא. זו ההזדמנות להודות לכל הגורמים שיש להם יד בדבר. תודה על המידע וההכוונה. בזכותכם, מדריך זה רואה אור.

 

האם יש הבדל מהותי בין הרחקת יונים להרחקת עטלפים?

כששוחחנו בשיחת ועידה עם הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך, פתחנו מיד בשאלה המתבקשת. כן, זו שמופיעה בכותרת שלעיל. שאול, המומחה להרחקת יונים מבין כלל האנשים שפנו אלינו, ציין בפנינו שאין הבדל משמעותי בין הרחקה של יונים לבין הרחקת עטלפים. שכן, לדבריו, יש מכנה משותף עיקרי בין השניים: בשניהם, יש הליך טבעי שמאפשר להרחיק את היונים מהמקום ללא מאמץ מצד הלקוח.

 

אל תעשו זאת לבדכם

אם מצאתם את עצמכם מנסים להרחיק את היונים או העטלפים מהסביבה שלכם ללא הצלחה, כדאי שתדעו שיש סיבה לדבר. מדובר בהליך שמצריך מכם ידע. שכן, יונים ועטלפים בדיוק כמונו, בני האדם, מחפשים את המקום הקבוע שלהם, שייתן להם יציבות. כדאי שתדעו שהם לא ממהרים לעזוב אותו, גם כשמנסים להפוך להם את החיים ליותר קשים. ההמלצה היא לא לעשות את ההרחקה באופן עצמאי. שכן, סביר להניח שאין לכם את הכלים המתאימים.

 

איך כן עושים זאת?

כדי להרחיק את העטלפים והיונים באופן וודאי ובקלות, אתם צריכים לפנות אל מומחים מומלצים בתחום. כדי שתוכלו לדעת שאתם באת מגיעים אל אנשי מקצוע שבקיאים בנושא ויכולים להרחיק את היונים על הצד הטוב ביותר, עליכם לחפש המלצות עליהם ברחבי הרשת. הנה כמה פלטפורמות שיאפשרו לכם למצוא המלצות אמינות:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שאין הבדל מהותי בין הרחקת עטלפים להרחקת יונים. שכן, את שניהם מבצעים רק עם איש מקצוע שיודע איך לבצע את ההליך על הצד הטוב ביותר ובהתחייבות להרחקה.

חייה

 

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »