חיפוש

אמן חושים ברעננה

אין בן אדם אשר יודע את הכול על הכול. יש אנשים רבים אשר יודעים המון כמו למשל זוכי פרס נובל אך גם הם לא יודעים הכול וזה עובדה.

היכן הדוגמא הבולטת ביותר לכך שאנו לא יודעים הכול? אם כן אם נסתכל על הנושא של אמן חושים אנו נראה כי 99.9% מאתנו לא יודעים כיצד האמן מבצע את הקסמים שלו.

במאמר זה לא נגלה לכם כיצד האמן פועל בכדי לא להרוס את הקריירה לאנשים הרבים אעשר עוסקים בנושא זה.

עם זאת, כן ניתן לומר שעל פי השם ניתן ללמוד כי האמן פועל על סמך החושים שלו וכך הוא מצליח להדהים את האנשים.

לאמן חושים יש חושים יותר מחודדים וכך הוא יכול לקלוט דברים שאנשים אחרים לא יכולים לקלוט וכך הוא מבצע את הפעלולים שלו בהצלחה עצומה.

 

האם אמן חושים הוא קוסם?

אתם חייבים להבין שיש הבדל גדול בין אמן חושים לקוסם. קוסם מסתמך על להטוטי ידיים ועל אשליות ראייה ומהירות ידיים אמן חושים לעומת זאת מסתמך על החושים שלו ועל הזיכרון שלו. לכן אמן חושים תלוי בשכל שלו ולא במהירות ידיים. כמובן שאמן חושים יכול להיות קוסם אך יש להבחין בין שתי המקצועות הללו ולהבין כי הם שונים מאוד אחד מהשני. לכן אם אתם רוצים להזמין לאירוע אדם אשר ידהים אתכם עדיף לכם להזמין אמן חושים ולא קוסם מכיוון שהראשון הרבה יותר מעניין מאשר השני וזהו משהו שאין עליו מחלוקת או ויכוח. אמן חושים עושה דברים הרבה יותר מדהימים מאשר קוסם ואת זאת כדאי לזכור כאשר אנו מתלבטים את מי להזמין לאירוע.

 

האם כל אחד יכול להיות אמן חושים?

אחת השאלות המעניינות ביותר היא האם כל אדם יכול להיות אמן חושים? אם כן התשובה היא שממש אבל ממש לא. אמן חושים חייב חושים מחודדים מה שאין ל-99% מאתנו. אמן חושים צריך כישרון, אמן חושים צריך ידע וכריזמה עצומה. כך יוצא כי מעט מאוד אנשים יודעים את סודות אמני החושים ועוד פחות יכולים לעבוד בתור אמני חושים. לכן אתם חייבים להבין כי לא כל אחד יכול להיות אמן חושים ולמעשה רובנו לא נוכל להבין כיצד אמן החושים פועל ומה הוא עושה ולכן מקצוע אמנות החושים הוא כה סודי וממודר.

 

האם אפשר ללמוד להיות אמן חושים כקריירה שניה?

עליכם לדעת כי אפשר ללמוד את מקצוע אמנות החושים בקריירה שניה ואפשר באמצע החיים לעבוד בזה. היכנסו לאתר https://www.mxgems.com ולמדו עוד על הנושא של אמנות החושים ותראו כיצד אמן החושים הטוב במדינה מבצע את הפעלולים שלו ואולי רק אולי תתחילו להבין כיצד אמן חושים פועל ומה סוד הקסם וההצלחה של אמן החושים.

 

חפיסת קלפים

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »