חיפוש

איזה שחקן פוקר אתה? אלו הם סוגי השחקנים בפוקר

אם אתה תוהה איזה שחקן פוקר אתה, כדאי לדעת שישנם סוגים שונים של שחקני פוקר, חלקם אגרסיביים יותר בהימורים שלהם, בעוד כי חלקם האחר פחות מוחצן. רגע לפני שמתיישבים סביב השולחן, כדאי לתכנן אסטרטגיית משחק נכונה – המשיכו לקרוא בשורות הבאות מס' טיפים שיעזרו לכם בכך.

 

טיפ מקדים – גוונו אסטרטגיות משחק

השחקנים בפוקר משתנים מאוד בגישות שלהם, ואין ספק כי כל שחקן מביא לשולחן את אסטרטגיית המשחק הייחודית שלו. עם זאת, חלק מהשחקנים ממש משאירים סוג של חותם אגרסיבי בשולחן, וזאת בזמן ששחקנים אחרים מציגים גישות יותר מחושבות, רגועות ומושכלות.

בין אם אתם משחקים דרך 7xl פוקר אונליין, או סביב השולחן הפיזי עם החברים בשישי בערב, חשוב לקחת בחשבון את הדבר הבא – מומלץ תמיד לגוון ולשנות את הגישה שלכם ואת האסטרטגיות. באופן הזה אתם תהיו בלתי צפויים, מה שיקשה על שחקנים אחרים ללמוד את שיטת המשחק שלכם.

משחק פוקר

3 סוגי שחקני פוקר מעניינים

אם תשאלו את גוגל כמה סוגי שחקני פוקר קיימים, אתם תופתעו לגלות רשימה של 13 שחקנים מסוגים שונים. עם זאת, משחק הפוקר קיים מאות שנים בכל רחבי העולם, ולכן סביר להניח שישנם אפילו יותר מ-13 סוגי שחקנים. מתוך אותם 13 סוגים, בחרנו להביא בפניכם 3 סוגי שחקנים אשר משתמשים באסטרטגיות משחק מעניינות:

  • הסלע (the Rock): זהו שחקן פוקר אשר נחשב לא רק סולידי וזהיר, אלא גם כזה שמשחק רק עם ידיים חזקות. מצד אחד, קשה להביס שחקנים כאלה. אבל מצד שני, ניתן להוציא מהם סכומים רציניים כאשר הם כן נכנסים למשחק.
  • המטורף (the Maniac): אלו הם שחקנים תוקפניים ולעיתים ממש חסרי מעצורים, שמהמרים גבוה כמעט בכל יד. השחקנים האלה יכולים להיות בלתי צפויים וקשים לקריאה, שזה יתרון, אבל הם גם נוטים לבצע טעויות רבות, שזה כבר חיסרון.
  • המבלף (the Bluffer): שחקנים אשר נוטים לפזר בלופים ואיומי סרק סביב השולחן, נקראים כמובן בלופרים, ולא פעם, הם מסוגלים לגרוף זכיות בזכות שקרים ותו לא. אסטרטגיה מעניינת, אבל יכולה להיות קלה לזיהוי אם אתם לא מבלפים בצורה מקצועית.

 

לסיכום, כיצד לבחור את אסטרטגיית המשחק?

בסופו של דבר, בחירת אסטרטגיית המשחק הנכונה בפוקר תלויה מאוד בסוג האישיות שלכם. האם אתם נועזים וחסרי מעצורים? האם אתם טובים בלבלף ויודעים כיצד להטעות אנשים לגבי שפת הגוף שלכם? האם אתם טיפוסים אשר נוטים יותר להיות שקולים ומעשיים? ככה או ככה, עשו חושבים עם עצמכם, וחשבו איזו אסטרטגיית משחק הכי תואמת את האישיות שלכם.

באופן הזה, יהיה לכם קל יותר "לתפעל" את האסטרטגיה ולהתנהל בתוכה, כי היא חופפת למי שאתם. לסיכום, גם אם כרגע אינכם בטוחים מהי אסטרטגיית המשחק הנכונה לכם, המשיכו לשחק. ככל שתשתפשפו בפוקר ותצברו פז"מ, ככה אתם תתמקצעו ותבחרו את האסטרטגיה הנכונה במהלך הזמן.

שחקן פוקר

אולי יעניין אותך גם

מנצח המשחק
איך ממלאים ווינר?

בכל הנוגע לזכייה בפרסים במשחק הפופולארי ווינר, אחד השלבים החשובים ביותר הוא מילוי נכון של הטופס באופן שיאפשר לכם למקסם את הזכייה שלכם. לדעת כיצד

קראו עוד »
איך מזהים התמכרות להימורים?
איך מזהים התמכרות להימורים?

הימורים הם בעיה חמורה שעלולה לגרום לנזק כלכלי חמור ליחידים ולמשפחות. ההערכה היא שכ-2.5 מיליון אנשים בארצות הברית סובלים מהפרעת הימורים. הפרעה זו עלולה להוביל

קראו עוד »
מרכיב בקמגרה
מה הוא החומר הפעיל בקמגרה?

החומרים הפעילים בתרופות הם החומרים שאחראים על השפעותיהם הטיפוליות. הם המרכיב העיקרי שגורם לתרופה לעבוד, ובדיוק מהסיבה הזו, הם חשובים להפליא. ללא חומרים פעילים, התרופה

קראו עוד »