חיפוש

אלו הם סוגי הבגדים הנפוצים ביותר להיריוניות

לא פעם, נשים בהיריון חוות קושי במציאת בגדים שמתאימים להיריון. הדבר מוביל לא פעם לתסכול וחוסר אונים. שכן, יש לכל אחת צורך בבגדים מותאמים לתקופה. כדי להקל על נשים שחוות את תחושה זו, החלטנו לכתוב מדריך מקיף ולציין בו את סוגי הבגדים הנפוצים ביותר להיריוניות. כך לא יהיה צורך לתור אחר חנויות שונות בחיפוש אחר בגדים בגזרות שונות שלא קיימים בכלל במלאי. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שאתן צריכות בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו ביחד עם תרצה, אישה שנמצאת כרגע בחודש ה- 5 להריונה עם תאומים. לדבריה, היא לא מצאה בגדים נוחים שמתאימים להיריון בהריונות הקודמים שלה והפעם, היא יודעת בדיוק מה לחפש. שכן, כבר יש לה את המידע המקיף אודות סוגי הבגדים הנפוצים ביותר כי היא ערכה בירור מעמיק לפני שנכנסה להיריון. תרצה סייעה לנו ומסרה לנו את סוגי הבגדים הנפוצים ביותר שהיא ראתה בחנויות. הנה כמה מהם:

 

סוג בגד 1 שנפוץ ביותר להריוניות – שמלות רחבות

אם ביקרתם לאחרונה בחנויות שמותאמות לנשים הריוניות כמו למשל מעוברת – בגדי הריון, אתן בוודאי יודעות שהבגד הנפוץ ביותר שתראו שם זה שמלות רחבות בגזרת A המוכרת והאהובה על נשים רבות. תרצה מסרה לנו שהשמלות מגיעות במגוון צבעים והדפסים, כאשר הבולטים שבהם הם אלה:

  • פסים שחור לבן
  • שחור
  • ירוק זית
  • כחול

 

סוג בגד 2 שנפוץ ביותר להריוניות – גופיות רחבות

לא מעט בגדים לנשים הריוניות נעשים מתוך מחשבה על ההמשך. כלומר, על התקופה שלאחר הלידה. הדבר מוביל לכך שמרבית הבגדים יתאימו גם לתקופת ההנקה. הגופיות הרחבות נחשבות לפתרון הולם עבור נשים שמתכננות להניק בהמשך. שכן, הגופיות יתאימו להן לא רק לתקופת ההיריון, אלא גם לתקופת ההנקה. בתקופה זו צריך לא פעם לעשות שימוש בחולצות וגופיות נוחות שמאפשרות גישה נוחה לתינוק.

 

סוג בגד 3 שנפוץ ביותר להריוניות – מכנסיים קצרים

נשים שסוחבות בטן הריונית בחודשי הקיץ החמים של ישראל יודעות שהן חייבות להצטייד במכנסיים קצרים שיקלו עליהן בעת סיבוב מחוץ לבית. לכן, זהו הסוג ה – 3 של הבגד הנפוץ ביותר להריוניות. ראוי לציין כי תרצה ציינה בפנינו שאפשר למצוא את המכנסיים במגוון דגמים, בגי'נס, כותנה או בדים נוספים. כאשר כל זוג מכנסיים כזה מגיע עם שכבת בד עבה ונמתחת שמתאימה את עצמה לחודשי ההיריון המשתנים. נשים רבות בוחרות במכנסיים מסוג זה לא רק בגלל האורך, אלא גם בגלל השימוש לטווח ארוך.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 סוגי הבגדים הנפוצים ביותר להריוניות. כעת, כשידוע לכן מהם הבגדים הללו, נותר לכם רק לבחור את אלו שמתאימים לסגנון שלכם ולצאת אל החנויות כדי לרכוש אותם. מאחלים לכן קנייה מהנה.

ביגוד להריון

 

אולי יעניין אותך גם