חיפוש

איך תשלחו לחו"ל חבילות עם מיתוג אישי

אם תמיד חלמתם למכור את המוצרים שלכם גם מעבר לים, זה אפשרי.

כיום קיימות אפשרויות רבות למשלוח חבילות לחוץ לארץ, ועסקים רבים שולחים את המוצרים שלהם למדינות שונות.

איך שולחים? ואיך מבליטים את החבילות שלכם כאשר יש כל כך הרבה מוכרים?

 

חברות שילוח

דואר ישראל מציעה לעסקים שתי דרכים עיקריות בהן הם יכולים לשלוח חבילות. אופציה ראשונה היא תחת שירות ה- ECO POST, שהוא משלוח מהיר הכולל מעקב ממוחשב ואישור מסירה למספר מדינות נבחרות. אופציה שנייה היא תחת שירות ה- EMS PLATINUM, בו מסופקים שירותים נוספים כמו מחיר אטרקטיבי הכולל טיפול במכס בארץ ובמדינת היעד. אם תעדיפו לעשות שימוש דווקא בחברות פרטיות, הטיפול בחבילות יהיה יקר יותר אך במקרים מסוימים יעיל יותר.

 

תעריף המשלוח

מחיר המשלוח משתנה בהתאם לפרמטרים קבועים: יעד החבילה, משקל החבילה ואיזה סוג משלוח בחרתם. כאשר שולחים חבילות קטנות במשלוח אווירי רגיל, עלות המשלוח תעלה לכם כמה שקלים בודדים, עד עשרות שקלים לחבילה – בהתאם למשקלה. אם תבחרו להשתמש בשירות ECO POST של דואר ישראל, או בשירות EMS פלטינום, עלות המשלוח יכולה להגיע למאות שקלים. עם זאת, דואר ישראל מעניק הנחות במידה ושולחים כמות של חבילות בכל חודש.

 

ארזתם לבד?

לא בכל דרך שתבחרו תקבלו אחריות על החבילה ששלחתם, לכן מומלץ שתקדישו מחשבה רבה לדרך בה אתם אורזים את החבילות, על מנת שיגיעו ליעד במצב שלם. אם החבילה תגיע שבורה או קרועה, תצטרכו לפצות את הלקוח. חשוב לזכור גם כי חבילה שמגיעה הרוסה או לא טרייה אל הלקוח תיצור לכם לקוח לא מרוצה, שעלול שלא להמליץ עליכם לאחרים.

 

הכי חשוב – מיתוג אישי

אתם בטח יודעים כי אינכם היחידים שמציעים את המוצרים שלכם במשלוח מעבר לים. לכן חשוב שתמתגו את עצמכם באופן שיבליט אתכם מעל לאחרים, וייצור למוצרים שלכם נופך ייחודי ויוקרתי. אם ברצונכם לשלב הן את המיתוג והן את אופן האריזה יחד – באפשרותכם לרכוש אריזות גמישות Flexible Packaging, שהן בעצם אריזות ממותגות בהתאמה אישית. את האריזות הגמישות ניתן להתאים לתכולת החבילה שלכם, בין אם אתם מוכרים מוצרים הדורשים הקפאה, ובין אם אתם אורזים מוצרים קטנים ורגישים. בדרך זו, אתם גם מרוויחים חבילה ארוזה היטב, וגם חבילה שעל גביה מתנוסס המיתוג האישי שלכם.

 

טיסה נעימה!

כיום הרבה יותר קל לעסקים קטנים וגדולים לשלוח את המוצרים שלהם מעבר לים. דואר ישראל מציע מספר שירותים למשלוח חבילות בינלאומיות לעסקים, אולם קיימות גם חברות שילוח פרטיות בהן ניתן להיעזר. עלות המשלוח תלויה ביעד המשלוח ובמשקל החבילה, וכמות החבילות שנשלחת כל חודש. חשוב מאוד לארוז את החבילות בצורה מיטבית, ולמתג אותן על מנת שיהיו ייחודיות – כך המוצר שלכם יראה איכותי ואתם תראו מקצוענים.

 

איש שרות

 

אולי יעניין אותך גם