חיפוש

איך משיגים עוקבים בטיקטוק 

אם אתם משתמשים באפליקציית טיקטוק ומעוניינים להשיג יותר עוקבים, עליכם להבין כיצד האלגוריתם של האפליקציה עובד. איך האלגוריתם עובד ואיך משיגים עוקבים בטיקטוק? קדימה, בואו נתחיל.

 

הסוד של האלגוריתם של אפליקציית טיקטוק

כשאנו מדברים על האלגוריתם של אפליקציית טיקטוק אנו מדברים על הפיד הראשי, ועל מה האפליקציה בוחרת להראות לנו בפיד. עלינו להבין, למה יש סרטונים מסוימים שמוצגים ואחרים לא? למה סרטונים של אותו יוצר מופיעים לנו שוב ושוב? ושאלת השאלת, מה עלינו לעשות כדי שיותר משתמשים יחשפו לתוכן שלנו? על כך, נענה כעת.

 

הגורמים המשוקללים

התשובה לשאלות ששאלנו קודם לכן, היא הדרך שבה האלגוריתם של אפליקציית טיקטוק עובד, וכן הפרמטרים אותם הוא משקלל. ריכזנו עבורכם את הדברים החשובים ביותר אותם האלגוריתם של האפליקציה משקלל:

  • מיקום – אפליקציית טיקטוק יודעת מהכין אתם, ומה שפתכם. לכן, טיקטוק ישראל, תציג לכם תוכן בעברית, ובעיקר מישראל.
  • השלמת צפייה – מבחינת אפליקציית טיקטוק, אם ראיתם סרטון והעברתם לסרטו הבא, לא השלמתן צפייה בסרטון. בהתאם לכך, אפליקציית טיקטוק רואה אם צפו בסרטון פעמים נוספות. בשורה התחתונה, ככל שיצפו בסרטון עד הסוף ופעמים רבות יותר, כך הסרטון יופץ למשתמשים רבים יותר.
  • קשרים – אפליקציית טיקטוק, לא מעוניינת ברק סרטונים. טיקטוק מעוניינת ביצירת אינטראקציות סביב הסרטונים, לייקים, תגובות, שיתופי פעולה ועוד. אם יצרתם אינטראקציה כלשהי עם סרטון, אפליקציית טיקטוק תפיץ לכם סרטונים נוספים של אותו משתמש. בשל כך, עליכם ליצור אינטראקציה שוטפת עם העוקבים שלכם.
  • תחומי עניין – אפליקציית טיקטוק, בוחנת ולומדת מה אתם אוהבים ומה מעניין אתכם, לפי אשטגים, סאונד וסרטונים בהם אתם צופים.

 

איך משיגים עוקבים בטיקטוק

אז לאחר שהבנו כיצד האלגוריתם של אפליקציית טיקטוק פועל, כעת נעסוק בדרך להשיג יותר עוקבים בטיקטוק.

ראשית, מצאו את הפינה שלכם. החליטו איזו פינה מתאימה לכם ובמה אתם טובים. כך, תוכלו ליצור סרטונים ותוכן עקבי באותו נושא. בחרו בנושאים שאתם טובים בהם, או מעניינים אתכם.

שנית, השקיעו בעמוד הפרופיל שלכם. בחרו תמונת פרופיל טובה ומתאימה, וכתבו על עצמכם מספר פרטים בביו, בצורה תמציתית ועניינית, שתגרום למשתמשים שנכנסים לפרופיל שלכם, להסתקרן ולעקוב אחריכם.

שלישית, השקיעו בתוכן. ייצרו תוכן וסרטונים, והרבה מהם. תכננו מראש את התוכן שעומד לעלות, והקפידו להעלות תוכן באופן עקבי ושוטף מידי יום, ואף מספר פעמים ביום. ככל שתעלו יותר סרטונים, כך תוכלו לזכות ביותר חשיפה. סרטונים המגיעים לחשיפה רבה, מביאים עמם לצפיות נוספות, וכן עוקבים נוספים.

 

בשורה התחתונה – עבודה קשה משתלמת

בשורה התחתונה, אם אתם רוצים להשיג יותר עוקבים בטיקטוק עליכם לעבוד קשה. עוקבים חדשים לא יגיעו אם העמוד שלכם בטיקטוק לא יהיה טוב. לכן, למדו היטב את הדרכים להשיג עוקבים, הקפידו ליצור תוכן ענייני ולהתמיד בהעלאתו.

לוגו של אפליקציות מדיה חברתית יחד עם Tiktok

אולי יעניין אותך גם