חיפוש

איך לבחור ניאגרה סמויה עם אחריות?

אם אתה מעוניין לרכוש ניאגרה סמויה, מומלץ מאוד לוודא כי לקבל אותה עם אחריות לכמה שנים.

כך תוכל להיות בראש שקט ותדע שיהיה מי שיממן את התחזוקה שלה במידה ומשהו ישתבש. נסביר הכל במאמר הבא.

 

מה היא ניאגרה סמויה?

בשירותים רגילים, הניאגרה ממוקמת בחלק האחורי של האסלה. זה המקום שבו אתה מציב את נייר הטואלט הרזרבי שלך, או אולי נר ריחני או ספריי כדי לשמור על ריח נעים.

אז ניאגרה סמויה היא אחת שמוסתרת מאחורי קיר חדר האמבטיה שלך, וכך מאפשרת לאסלה להיות תלויה על הקיר. בעולם העיצוב המודרני של חדרי האמבטיה, נראה שהמינימליזם שולט, ולכן הניאגרה הסמויה הופכת לפופולרית עם השנים.

הניאגרה הסמויה מגיעה בשתי צורות עיקריות: ניאגרה סמויה המבוססת בתוך קיר מחיצה או גרסה המבוססת על רהיטים אשר בה הניאגרה מוסתרת בתוך ריהוט או יחידת אחסון.

 

גודל של ניאגרה סמויה

אתה אולי לא חושב שהסתרת ניאגרה תהיה פשוט כל כך, אך היא כן. השאלות בנושא עולות כיוון שיש מגוון רחב של אסלות וסוגים של ניאגרות סמויות מתוכן עלייך לבחור.

הניאגרה עצמה יכולה להיות דקה להפליא וכך להשתלב במחיצות הקיר הדקות ביותר. זה בהחלט מדהים עד כמה הטכנולוגיות בעולם השירותים הופכות למתקדמות וחדשניות!

תצטרך לשקול גם את סוג האסלה – למשל אם יש לך שירותים עם גב לקיר או שירותים התלויים על הקיר.

 

תכונות הניאגרה הסמויה

עכשיו כשעברנו את הנושא הטכני, נוכל לעבור לתכונות שהופכות את הניאגרות הללו לכה פופולריות. בתחום חדשני זה, מותגים באמת לוקחים את פונקציונליות השירותים לרמות חדשות עם מגוון הניאגרות

.

הורדת מים כפולה

האופציה של הורדת מים כפולה בניאגרה סמויה היא בעלת חשיבות סביבתית גדולה יותר ויותר ככל שאנו יותר שומרים על כדור הארץ היקר עליו אנו חיים. למעשה, הורדת מים כפולה הופכת כעת למעשה לדרישה חוקית בהמון מדינות ברחבי העולם!

 

הגדרות הורדת מים חסכוניות במים

כפי שהזכרנו זה עתה, ניאגרות סמויות פותחות עולם של פוטנציאל סביבתי. זה ממשיך להתקדם על ידי המצאות חדשניות שמאפשרות לך לחסוך כסף באמצעות טכנולוגיית מילוי והורדת מים מהפכנית. חברת גבריט היא בין השחקנים המרכזיים בתחום זה.

 

רעש הורדת מים מופחת

אתם עשויים לחשוב כי לניאגרה סמויה יתרון אסתטי בלבד, אך אם האסלה שלכם נמצאת בתוך הקיר, האם הרעש של השטיפה יהיה חזק כמו בעבר?

זה נכון – הפחתה רצינית ברעש הורדת המים זה אחד היתרונות הפחות צפויים ועם זאת המוערכים ביותר של ניאגרה סמויה!

 

אחריות

רוב החברות בהן תרכוש את הניאגרה הסמויה יציעו אחריות ל- 10 עד 15 שנים, אך עלייך לוודא כי אתה אכן מקבל אותן. בדוק עם איש המכירות כי המחיר אכן כולל את האחריות.

 

חדר שירות

אולי יעניין אותך גם

מתקין חלונות
איך בוחרים מתקין חלונות

בחירת והתקנת חלונות בבית מהווים צעדים בעלי חשיבות בעיצוב ובבניית הבית שלכם. תהליך התקנת החלונות דורש ידע מקצועי וניסיון, במטרה להשיג תוצאה מדויקת, בטיחותית, ובעלת

קראו עוד »