חיפוש

איך לבחור טיסות לדובאי – מה השעות הטובות לטיסה?

אחד היעדים המרכזיים ביותר, אליו שעטו אלפי ישראלים השנה, הוא איחוד האמירויות.

עד לאחרונה, נאסר על ישראלים להיכנס ליעד מהמם זה.

בשנה האחרונה, בעקבות הסכמים פוליטיים שנחתמו בין ממשלת ישראל לשלטון באיחוד האמירויות, נפתחו שערי נמל התעופה בדובאי לישראלים ובעקבות כך רעננו סוכנויות הנסיעות

השונות את היעדים המוצעים לתייר הישראלי.

דובאי, מציעה לתייר בנייני פאר, מלונות יוקרה מלאים בכל טוב, מדבריות, חיי לילה תוססים, שדרות קניות ואף אטרקציות ייחודיות. כל זה, באווירה מקומית חמימה ומזמינה, כתוצאה מהאהבה הגדולה של אנשי המקום לישראלים והכנסת האורחים עליה מושתתת התרבות במדינות המפרץ הפרסי.

אך, רבים מאתנו, לכשירצו בסופו של דבר לתכנן את החופשה שלהם באיחוד האמירויות, ייתקלו במכשול שייראה להם מעט מרתיע ובלתי עביר- כיצד לתכנן ולרכוש את הטיסה הנוחה והמתאימה ביותר לאיחוד האמירויות.

לשכם כך, נעבור איתכם על העקרונות המנחים, שיכוונו אתכם לבחירת טיסות לדובאי 2022.

 

הפרשי השעות

בניגוד לטיסות אחרות ליעדים אחרים, כגון ארצות הברית והמזרח הרחוק, בטיסה לדובאי תיהנו מהפרש שעות נוח יחסית. בין מדינת ישראל לדובאי קיימת שעה של הפרש כאשר השעון בדובאי מקדים את השעון בישראל בשעה.

לכן, במידה והנכם מתכננים טיסה לכמה ימים, ומעוניינים לנצל בצורה הטובה ביותר את הטיול שלכם, מומלץ לרכוש טיסה בשעות הבוקר מנתב"ג, כזו שבאמצעותה תגיעו לדובאי בשעות הבוקר של אותו יום ותוכלו ליהנות מעוד יום מלא של טיול.

 

אורך הטיסה ותזמון הטיסה

הטיסה עצמה לוקחת כארבע שעות, במסלול הקצר של הטיסה, שעובר מעל ערב הסעודית. במידה ותרכשו מסלול ארוך יותר, הטיסה עלולה לארוך עד כשבע שעות.

עלות הטיסה, תהיה כמובן תלויה באורך הטיסה ובשעות הנחיתה וההמראה. כלומר, במידה והטיסה ארוכה יותר, עלות הטיסה תהיה נמוכה יותר. בדומה לכך, ככל שהטיסה תהיה בשעה פחות נוחה, או שבגללה "תפספסו" עוד יום שלם על ההמראה הנחיתה, עלותה תהיה פחותה יותר, לכן טיסות לדובאי בשעות הצהריים, יעלו לכם משמעותית פחות מטיסות בשעות הבוקר או אחר הצהריים ולפנות ערב.

 

תזמון העומס בנמל התעופה

גורם נוסף, אותו יהיה עליכם להחשיב כאשר אתם באים לרכוש טיסה לדובאי, הוא צפיפות נמל התעופה, התורים ונוחות השינוע שלכם בתוך השדה בדרך למטוס. בדרך כלל, נמל התעופה בן גוריון עמוס לעייפה לקראת ערב ובשעות הלילה המוקדמות. לכן, במידה ואתם סובלים מעומסים וצפיפות מעין זו, נסו לתזמן את הטיסה שלכם לשעות הבוקר או אחר הצהריים המוקדמות.

חשוב לציין כי בתקופה האחרונה בעקבות הצטמצמות הטיסות בין היעדים השונים בעקבות נגיף הקורונה, גורם זה יתפוס פחות משמעות בבחירת שעת הטיסה.

 

לסיכום

על מנת לבחור בטיסה המתאימה והנוחה ביותר לדובאי, עקבו אחרי ההוראות לעיל ותהנו מחופשה בלתי נשכחת.

 

כנף של מטוס

אולי יעניין אותך גם

עיר
איך בוחרים סיור ברומא?

מתכננים ביקור ברומא ורוצים להספיק כמה שיותר מבלי לבזבז זמן? מתקשים להפריד בין האטרקציות שחייבים לראות לאלה שבתכלס פחות מעניינות אתכם? סיור הוא התשובה. איך

קראו עוד »
כנסייה
5 אטרקציות שוות ברומא

רומא היא אחת הערים עם כמות האטרקציות והאתרים ההיסטוריים הכי גדולה שיש באירופה. לכן, בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם 5 אטרקציות שוות במיוחד שאסור לפספס אם

קראו עוד »