חיפוש

איזה אוהל גידול כדאי לי לקנות?

כמה מכם חשבתם על לקנות אוהל גידול, אך נשארתם לחכות לרגע המתאים, החשק עלה, הרצון מתפקע, אך הצעד לא קורה. בסופו של דבר לא מדובר בעניין הכרחי, זה עניין של תשוקה, אהבה לתחום, רצון להכניס את זה לחיים שלכם, ואם זה בוער בכם, כנראה שגם אתם צריכים את הדחיפה הקטנה בשביל לרכוש את אוהל הגידול החדש שלכם, ולהתחיל ליהנות. עכשיו, נשאר רק להכיר קצת יותר לעומק מה בדיוק זה אומר, ואיך תוכלו לבחור אוהל גידול שיעשה את העבודה המיטבית ביותר שניתן.

 

דחיינות

רכישת אוהל גידול ורכישה של Hydrostar – ציוד גידול והידרופוניקה, אלו החלטות שאנשים מתקשים לעשות הרבה פעמים. בגלל שזה לא דבר מאור מוכר, וזה אולי מצריך השקעה וזמן, אנשים אשר מעוניינים בכך, נוטים לדחות זאת שוב ושוב. הרי לא מדובר במשהו הכרחי לחייכם, אבל מה אם בכל זאת זה משהו שאתם רוצים, יכול להיות שגם אצלכם הגיע הזמן להפסיק עם הדחיינות ולעשות את הצעד הזה.

 

למה אתם צריכים את זה

אם גם אתם מגדלים צמחים בשיטת הידרו, אך עדיין אתם לא רכשתם אוהל גידול מתאים, זה הזמן להבין למה בעצם אתם צריכים את זה, אם עד כה די הסתדרתם בלעדיו. בעצם כל גנן מתחיל יודע שההתמודדות עם מזיקים זה חלק מהסיפור, אך עדיין זה מטורף לגלות כמה מזיקים מסתובבים בסביבת הצמחים שאתם מגדלים. מזיקים אלו יכולים לכלות שניות את כל היבולים שגידלתם במשך תקופה ארוכה, אך עם אוהל גידול, תוכלו לצמצם את הסיכוי לכך.

 

הזדמנות

בעצם אוהל לגידול מעניק לכם הזדמנות לגדל מגוון רחב של כל מיני צמחים במהלך השנה, מבלי שתהיו תלויים בעונות השנה. כשיש לכם אוהל לגידול, אין השפעה לתנאי הסביבה על הצמחים שאתם מגדלים. תוכלו לגדל את הירקות האהובים עליכם, או עשבי התיבול השונים שיש, בכל עונה, חורף, קיץ ,סתיו או אביב. הדבר מתאפשר מכיוון שהאוהל לגידול הוא סגור, כך שיש לכם שליטה כמעט מלאה על התנאים הסביבתיים של מה שאתם מגדלים.

 

מערכות ופילטרים

הרבה אוהלי גידול מגיעים יחד עם מערכות אוורור ופילטרים מובנים אשר מבטיחים אוויר נקי בתוך האוהל, מה שחיוני מאוד להתפתחות הצמחים. המערכת בעזרתם של הפילטרים, מסננת פחמן, שואבת אוויר מתוך האוהל ומוציאה החוצה. התהליך הזה נקרא לחץ שלילי, וכבר הוכח שההליך הזה מאוד אפקטיבי ונחוץ לשמירה על אוויר צלול וצח בתוך אוהל הגידול, מה שעוזר משמעותית לצמיחה ופריחה של הצמחים שלכם.

 

המון יתרונות

אוהל גידול מגיע עם הרבה יתרונות, תרצו לוודא שהוא כמובן מגיע עם אותה מערכת אוורור ופילטרים וכך תדעו שזה כנראה אוהל איכותי ומיטבי עבור הצמחים שלכם. בנוסף לכל הדברים שכבר קראתם, לאוהל גידול יש גם את היכולת להרחיק אורחים לא רצויים וגם להביא לניצול נכון וחסכוני של המקום, אלו הם אוהלים אידאליים לגידול במקומות לא מאוד שיגרתים כמו בבית, בארון וכדומה, אוהל ייעודי גם תורם לניצול מיטבי של אנרגיה.

צמח

 

אולי יעניין אותך גם