חיפוש

אטרקציות לילדים בהולנד – 5 תחנות שלא כדאי לפספס!

מבקרים בהולנד עם ילדים? זכיתם. מדובר ביעד נפלא לטיול משפחתי ואם אתם מתלבטים היכן לבקר, קבלו מאיתנו כמה המלצות חמות:

 

פארק השעשועים אפטלינג

פארק אפטלינג הוא פארק שעשועים גדול מימדים אשר אהוב במיוחד על גדולים וקטנים. למעשה, כל מי שצעיר בנפשו יהנה במקום הקסום והמיוחד הזה אשר פועל מזה כמעט 70 שנים מאז נפתח לראשונה בשנת 1952. בפארק יש כ-40 מתקנים, חלקם עבור ילדים קטנטנים וחלקם יסעירו את לבם גם של האמיצים ביותר (אליהם הכניסה מותנית בגיל וגובה) והנושא המשותף לכולם הוא "סיפורי אגדות", כאשר יש התייחסות לדמויות הנוסטלגיות אשר רלוונטיות לכל דור, כמו שלגיה ושבעת הגמדים, פינוקיו, סינדרלה ועוד ועוד.
על פי הביקורות החוויה בפארק זה הינה מיוחדת במינה והוא מדורג גבוה ביותר לעומת פארקי שעשועים אחרים באירופה ואם תיקרה בדרככם הזדמנות לבקר בו במהלך חגים לאומיים תזכו לראות חגיגה מרהיבה של קישוטים בשלל צבעים ואורות.

 

מוזיאון הטבע בליידן

זהו מקום בו הגיל איננו פקטור כיוון שמדובר במוזיאון שכל כולו מוקדש לטבע ומחקר וככזה הוא מהווה חוויה מרתקת במיוחד עבור חובבי המדע, צעירים לצד מבוגרים.
בעת הסיור במקום תוכלו להתרשם ממספר בלתי נתפס של כמעט 40 מיליון (!) דגימות של צמחים ימיים ויבשתיים, בעל חיים משלל מחלקות (פרוקי רגליים, יונקים, דו חיים, זוחלים ועוד ועוד), מינרלים, מאובנים ופטריות וגם שפע רב של ספרים, ציורים ועוד.
אוספים מרשימים אלו מקנים למוזיאון הטבע את הזכות המכובדת לככב ברשימת המוזיאונים עם מספר הדגימות הרב ביותר ואם אתם קצת חנונים בנפשכם, מוטב לפנות כמה שעות טובות לשיטוט במקום.

 

טחנות הרוח בקינדרדרייק

בליבו של הכפר נמצאים שחזורים מדויקים של 19 טחנות רוח עתיקות מהמאה ה-18 בעלות מבנה מרשים אשר הפכו למונומנט לאומי ובשנות ה-90 של המאה הקודמת הוכרזו כאתר מוגן וכאתר מורשת לאומי ע"י אונסק"ו. הטחנות, חלקן בנויות מאבן וחלקן מעץ, מושכות אליהן המוני מבקרים מדי יום. אלו נהנים מסיור במקום לרבות ביקור בתוך הטחנות עצמן, אותו מומלץ לשלב עם טיול ביתר חלקי הכפר אותו ניתן לבצע באופן רגלי או באמצעות אופניים.

 

הפארק הלאומי הואה פלואה

אם מאסתם מעט מהחוויה האורבנית ואתם רוצים לחוות עם הילדים קצת אווירה כפרית, טבע ונופים עוצרי נשימה, עצירה בפארק הלאומי היא בדיוק בשבילכם. מדובר בפנינת חן אמיתית אשר זוכה לביקורות מצוינות בקרב משפחות עם קטנטנים, בה תוכלו להנות מטיול יום נעים במיוחד (בתלות כמובן במזג האוויר) הכולל מסלולי הליכה בדרגות קושי שונות בהם תהנו מנקודות תצפית, צמחיה ובעלי חיים (אם תרצו תוכלו לגוון ולשכור אופניים), מוזיאון לאמנות הנמצא בשטח הפארק ואף רכיבה על סוסים.
כשתתעייפו תוכלו לנוח ולסעוד במסעדות הנמצאות במתחם ואולי אף תספיקו לראות את השקיעה המרהיבה טרם סגירת שערי המקום למבקרים.

 

תחנת החלל

מאז שנת 1990 מוצגת בתחנת החלל בנורדוויק תערוכה של דגמים מרשימים במיוחד של כל הקשור לעולם המופלא שמחוץ לכדור הארץ. בין היתר תוכלו לצפות בחללית ולווינים ואף להתנסות במגוון סימולטורים. במהלך הסיור תקבלו תשובות לשאלות שוודאי סיקרנו אתכם (או לפחות את הזעטוטים) לגבי נושאים הרי גורל כמו כוח הכבידה, חור שחור ועוד ואם תבקרו במקום במהלך סוף השבוע (ותשרדו את התורים הארוכים) תזכו להצטרף לסיור מודרך אל ליבה הטכני של סוכנות החלל האירופית לחקר החלל והטכנולוגיה, לבקר בחדרי הפיתוח והבדיקות ולהרגיש ממש בסוד העניינים.

תחנות רוח

אולי יעניין אותך גם

עיר
איך בוחרים סיור ברומא?

מתכננים ביקור ברומא ורוצים להספיק כמה שיותר מבלי לבזבז זמן? מתקשים להפריד בין האטרקציות שחייבים לראות לאלה שבתכלס פחות מעניינות אתכם? סיור הוא התשובה. איך

קראו עוד »
כנסייה
5 אטרקציות שוות ברומא

רומא היא אחת הערים עם כמות האטרקציות והאתרים ההיסטוריים הכי גדולה שיש באירופה. לכן, בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם 5 אטרקציות שוות במיוחד שאסור לפספס אם

קראו עוד »