חיפוש

מה ההבדל בין אוהל פתיחה מהירה לאוהל גלמפינג?

למרות שגם אוהל פתיחה וגם אוהל קמפינג מתאימים ללינה בשטח, ישנם הבדלים בין סוגי האוהלים והדגמים השונים.

המאמר יפרט מה ההבדל בין אוהל פתיחה לאוהל קמפינג.

 

מהו אוהל פתיחה?

אוהל פתיחה הוא אוהל בו מושחלים מוטות שננעלות מייד בפתיחה שלו שיש לחזק עם יתדות. אין צורך לעבוד קשה מכיוון שבקליק אחד האוהל מוכן לשינה. מדובר על אוהל עמיד וגמיש שגם הפירוק שלו חוסך הרבה זמן ומאמץ. ישנם אוהלי פתיחה המתאימים לזוגות או למשפחות עד 8 איש שמשדרגים את חווית הקמפינג ומאפשרים נוחות ורווחה. אם אתם מחפשים אוהלים להשכרה או לרכישה מומלץ לחפש אוהל פתיחה מבד איכותי ומחברה אמינה.

 

מהו אוהל גלמפינג?

אוהל גלמפינג הוא אוהל מפנק שפעם היה מיועד לעשירון העליון. כיום ישנם אתרי קמפינג שונים המציעים שהות באוהלים כאלו. מה שמיוחד באוהל גלמפינג הוא האבזור. האוהלים הללו כוללים מיטות נוחות, מערכת מיזוג אוויר, אפשרות לחימום בחורף, ג'קוזי מפנק, ריהוט, אביזרים חשמליים לקירור ובישול ועיצוב יוקרתי. להבדיל מאוהלי פתיחה מהירה, אין צורך להקים אותם כי הם נמצאים באתר המציע אוהלי גלמפינג ובהתאם גם המחיר שלהם. הם מתאימים לאנשים שאוהבים נוחות ומותרות אך הם לא ממש אוהלי קמפינג אידיאליים כי אין להם את החוויה שיש באוהלי פתיחה.

 

איך לבחור באוהל הטוב ביותר?

כאשר בוחרים אוהל פתיחה חשוב לבחור באוהל חזק עם יריעות בד אטומות, קל להרכבה ולפירוק, עמיד בפני מזג אוויר קיצוני ורוחות המעניק צל ומכסה. האוהל צריך להיות מרווח ונוח. כדי למלא אחר הצרכים שלכם מומלץ לבחור באוהל קל לסחיבה ולניוד. האוהל צריך להתקפל לתיק עם ידיות ולא לתפוס מקום גדול ברכב. כשמקימים אוהל בן רגע באמצעות משיכה מהירה יש לבחור באוהל שעל היריעות שלו יש ניילון קשיח ועמיד לתנאי השטח ולמזג האוויר. לא מדובר על אוהל איגלו סטנדרטי, אלא על אוהל כבד יותר במשקל שניתן לנייד ברכב.

 

הדגשים לבחירת האוהל המושלם

מעבר לעמידות ולאטימות של האוהל בצדדיו השונים, גם ריצפת האוהל צריכה להיות אטומה ועמידה לרטיבות. אם אתם נוהגים לצאת לקמפינג בעונת החורף תצטרכו אוהל עם מעט תפרים ושכבת PU לאיטום אופטימלי. בקיץ לא חייבים להשתמש באוהל אטום, אך חשוב שיהיה ברזנט ברצפת האוהל כדי שהיא לא תיקרע לאחר מספר שימושים. המלצה נוספת היא לבחור באוהל כסוף כדי להגן על הלנים בו מקרינת השמש ולקרר אותו בימים חמים. במידה ומשכירים אוהל צהוב הוא יהיה מואר יותר. לפיכך, חשוב לדעת מה הצרכים שלכם לפני ההשכרה או הרכישה של האוהל. מבחינת המחיר מומלץ להשוות מחירים בין אוהלי פתיחה מהירה ללינה  באוהלי גלמפינג ולהחליט מה שווה לכם יותר מבחינה תקציבית. לסיכום, אוהל פתיחה ישמש אתכם לטיולים רבים ולכן הוא מומלץ יותר.

 

אוהל ענק

אולי יעניין אותך גם

קרטון
כיצד עובדת תעשיית האריזות?

אריזות מיועדות לשמור על המוצר שלכם בשלמותו ובטריותו עד להגעתו לצרכן, ומעבר לתפקיד הפרקטי שלהן עליהן להיות נאות, חסכוניות, ייחודיות ומזוהות איתכם, היצרנים, באמצעות הלוגו

קראו עוד »