חיפוש

אבו דאבי – מדריך קצר למטייל

בעקבות נרמול היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות לאחרונה, נוספו לתייר הישראלי מגוון רחב של יעדים אקזוטיים חדשים לשורת היעדים בהם מומלץ מאוד לבקר כשמתכננים טיול לחו"'ל.

איחוד האמירויות הוא בעצם מעין מועצה עליונה של שבע אמירויות, שבתוך כל אחת מהן מתנהלת נסיכות עצמאית העוברת בירושה, כשלטון מלוכני.

כל אחת מהאמירויות מציעה לתייר הישראלי אטרקציות מגוונות, תושבים מסבירי פנים, שדרות קניות ותרבות מקומית עשירה וייחודיות.

אחד היעדים המדוברים ביותר בשנה האחרונה הוא דובאי, על מגדליה, בנייני הפאר שלה ושאר מתקני הענק בעלי הגודל עוצר הנשימה הנמצאים באמירות זו.

אך אמירות נוספת בה נתמקד ועליה נציג מדריך קצר, היא אבו דאבי. אבו דאבי נחשבת כנסיכות בעלת גישה יותר שמרנית ביחס לתרבות המערבית והיא משמרת בתוכה תרבות מקומית יותר אותנטית ופחות מתקדמת. בנוסף, בניגוד לדובאי בה רוב התושבים המתגוררים בה כעת הם בכלל נתינם זרים ומהגרי עבודה, האוכלוסייה באבו-דאבי היא אוכלוסייה מקומית ילידית, על כל ההשלכות המשתמעות מכך.

נעבור על כמה נקודות מרכזיות בהן מומלץ לתייר לעבור בנסיכות מרתקת זו.

 

הפרארי וורלד

תושבי איחוד האמירויות, המתאפיינים בעושר רב כתוצאה מהמסחר בכמויות הנפט העצומות הנמצאות במדינה, ידועים בחיבתם הרבה למכוניות יוקרה נוצצות וראוותניות. לכן, חברת פרארי בחרה להקים מרכז מבקרים ענק מלא באטרקציות באבו דאבי שמוקדש כל כולו לרכבי היוקרה של החברה.

במרכז המבקרים קיים פארק שעשועים ענק, ובנוסף מוזיאון שלם הסוקר בהרחבה את ההיסטוריה של חברת פרארי ושל מרוצי המכוניות.

במרכז המבקרים קיימת אף תצוגה של רכבי העילית של החברה ורכבי אספנות.

לכן, מומלץ מאוד למבקרים בכל גיל ואף למשפחות לבקר במרכז מבקרים חביב זה ולהתרשם מהמוצגים והאטרקציות אותם מציע מרכז המבקרים.

 

פארק האחים וורנר

חברת האחים וורנר ההוליוודית, בנתה באזור אבו דאבי פארק שעושים ענק, החברה, שמחזיקה במגוון אולפנים ומרכזים ברחבי העולם, בנתה בנסיכות את המרכז השלישי שלה. הפארק, מוקדש כולו לדמויות הקולנועיות של החברה. בפארק יש שישה מתחמים ענקיים, שבכל אחד מהם מגוון ענק של מתקנים ואטרקציות, אין ספק כי מדובר בחוויה בלתי נשכחת, במיוחד למשפחות.

 

מסגד שייח' זאיד

מסגד זה, יכול להכיל ארבעים אלף מתפללים והוא המסגד המרכזי של הנסיכות אבו דאבי כולה. המסגד עצמו הוא תצוגת מופת של אדריכלות מוסלמית, המתחרה בקלות עם הקתדרלות המפורסמות של אירופה. מומלץ להגיע עם מצלמה טובה ואף לשכור את שירותיו של מדריך מקומי שיספר לכם אודות ההיסטוריה המקומית של המסגד וסיפורים ואגדות שמספורים אודותיו.

 

לובר אבו-דאבי

חברת הלובר המפורסמת מהמוזיאון הידוע בפריז, פתחה סניף נוסף באבו-דאבי. כך, שחובבי האומנות יכולים ליהנות ממציגי אומנות מפורסמים בשילוב עם אומנות מקומית.

 

לסיכום

כעת, אתם מוכנים לטיול שלכם לאבו דאבי בצורה מלאה.

אבו דאבי

אולי יעניין אותך גם

עיר
איך בוחרים סיור ברומא?

מתכננים ביקור ברומא ורוצים להספיק כמה שיותר מבלי לבזבז זמן? מתקשים להפריד בין האטרקציות שחייבים לראות לאלה שבתכלס פחות מעניינות אתכם? סיור הוא התשובה. איך

קראו עוד »
כנסייה
5 אטרקציות שוות ברומא

רומא היא אחת הערים עם כמות האטרקציות והאתרים ההיסטוריים הכי גדולה שיש באירופה. לכן, בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם 5 אטרקציות שוות במיוחד שאסור לפספס אם

קראו עוד »