חיפוש

האם מופע של קוסם מתאים לעסקים?

מנהלת משאבי אנוש? אחראי על הפעילויות החברתיות בחברה או בעסק? אתה בעצמך בעל עסק שמחפש יום כיף לעובדים? הגעתם למקום הנכון. בכתבה שלפניכם נסקור בקצרה את התחום של הופעות קסמים, והאם היא מתאימה לימי כיף וגיבוש של עסקים. בנוסף לכך, נפרט כיצד למצוא מופע קסמים איכותי ליום גיבוש ומה העלות של הופעה זאת. 

 

החשיבות של יום גיבוש לחברות ולעסקים

כל בעל עסק וכל מי שעיסוקו במשאבי אנוש, מכיר את החשיבות הגדולה של בנייה וגיבוש של צוות העובדים בחברה. אחת הדרכים הטובות ביותר לעזור לעובדים של חברה, עסק או מפעל להכיר אחד את השני ולחזק את הקשרים החברתיים והמקצועיים שלהם, היא באמצעות יום גיבוש.

יום גיבוש הוא בעצם יום הכולל פעילויות חברתיות מהנות ושונות, שבמהלכו נפגשים העובדים בצורה בלתי אמצעית, ובזמן שאין להם לחץ של משימות ודדליינים שמסיחים את דעתם. ימי גיבוש אלה גם עוזרים לעובדים להתאוורר ותורמים להפחתת הלחץ המוטל עליהם.

 

איזה פעילויות מתאימות ליום גיבוש לעסק?

ישנן פעילויות רבות ושונות שמתאימות ליום כיף של חברה או עסק. אפשר להזמין את העובדים ליום כיף בפארק מים או שעשועים, להזמין הופעה של סטנדאפיסט או אפילו לארגן פעילות בטבע. חשוב לשים לב שהפעילות שתזמינו תתאים בצורה טובה לכל העובדים בעסק או החברה, ושאף אחד לא ירגיש שהוא נשאר בחוץ. נושא חשוב נוסף שיש לשים אליו לב, הוא ההסעדה במהלך יום הכיף. אירוע חברה שאין בו אוכל, הוא כבר חצי כישלון עוד מההתחלה.

 

מופע של אמן חושים ליום גיבוש לעסקים

אחת האטרקציות שאפשר להזמין ליום או ערב גיבוש של חברה או משרד, היא הופעה של קוסם או אמן חושים. הופעה זאת מתאימה לרוב לכל סוגי האנשים ללא הבדל דת, מין או גיל. במהלך ההופעה מציג הקוסם מספר קסמים, עדיף שהיו מקוריים, לתדהמת הקהל. בנוסף לכך, הקוסם מצחיק ומבדר את הקהל ומעודד אותו להשתתף בהופעה בצורה פעילה. אם אתם רוצים להזמין מופע קסמים – היכנסו ללינק המצורף https://yaron-mind.co.il

 

מה העלות של מופע שכזה ואיך למצוא קוסם מקצועי?

העלות של מופע קסמים משתנה בהתאם לסוג הקוסם, הוותק שלו, מספר המשתתפים ועוד מספר אלמנטים נוספים. אפשר להגיד שהופעה מלאה של אמן חושים או קוסם, בדרך כלל לא עולה פחות מסכום של 1,500 שקלים, ולעיתים עלותה  אף גבוהה יותר. כדאי לזכור שעל מחיר זול מדי, בסוף משלמים ביוקר.

 

מופעי קוסמות לימי גיבוש לעסקים – סיכום

ימי גיבוש וערבי גיבוש לצוותי עבודה שונים הם חשובים מאוד לגיבוש של הצוות ולשחרור של העובדים מהלחץ שמוטל עליהם במהלך העבודה. הופעה של קוסם ליום או ערב שכזה, יכולה להיות האטרקציה שתעשה את הערב ותגבש את הצוות בצורה היעילה ביותר.

מופע קוסמים

אולי יעניין אותך גם