חיפוש

כך תחזקי את הגוף שלך לאחר הלידה

גוף האישה עובר שינויים רבים לאחר הלידה. הבטן למשל לא נראית אותו הדבר, המותניים מתרחבות והשרירים שנמצאים באזור האגן התחתון נחלשים וגורמים לצניחת רחם ובריחת שתן. מדובר בתופעות נפוצות שמתרחשות בקרב נשים רבות. עובדה זו גרמה לנו לצאת במדריך מקיף בנושא שיאפשר לכל אחת מהן לדעת איך היא תוכל לחזק את הגוף שלה ולשמור עליו לאחר הלידה.

 

שרירי האגן התחתון נחלשו? זו הדרך הטובה ביותר לחזק אותם

אם אתן מרגישות ששרירי האגן שלך לא עובדים כמו פעם, כדאי שתדעו קודם כל שאתן לא לבד. התופעה הנרחבת גורמת לנשים רבות לסבול מבריחת שתן שעשויה לבוא לידי ביטוי בעת שיעול, התעטשות או ריצה. רופאים ממליצים לפנות אל פיזיותרפיסטית שבקיאה בשרירי האגן. זו תציג בפניכן תרגילים פשוטים שאפשר לבצע בכל מיני מקומות, בכל זמן נתון, למשל:

  • בעת צפייה בטלוויזיה
  • בעת המתנה לאוטובוס
  • בעת שכיבה במיטה

תרגילים אלו נחשבים ליעילים ביותר וחשוב ליישם אותם פעם ביום בשעה קבועה ולמשך כמה דקות.

שרירי האגן התחתונים

קשה לך לבצע את התרגילים הללו? כדאי שתירשמי לשיעור פילאטיס

אין מה לעשות, יש מי שצריכות לקחת חלק בשיעורים פעילים כדי להביא את עצמן לידי תנועה. אם אתן נכללות בין נשים אלו, כדאי שתדעו כי תוכלו להירשם אל שיעור פילאטיס. מדובר בשיעור שמתקיים בדרך כלל אחת לשבוע והוא מתמקד בחיזוק שרירי האגן. כדאי שתדעו שתרגישו בתוצאות לאחר שתבצעו את התרגילים שיתבצעו במהלך השיעור באופן קבוע. פרטים על תרגילים אלו ונוספים תוכלו לקרוא באתר נשים קוראות ללדת

שמכיל את כל האינפורמציה החיונית לנשים לאחר לידה.

 

תזונה בריאה – זה הסוד

אי אפשר לכתוב מדריך על חיזוק הגוף לאחר הלידה מבלי לומר כמה מילים על תזונה בריאה. תראו,  אנחנו יודעות איך זה להיות אחרי לידה. ברור לנו שיש נשים שאין להן הזמן להכין לעצמן אוכל חם באופן קבוע. לכן, החלטנו להציג בפניכן את הדרך הייחודית שתאפשר לכן ליהנות מאוכל חם, בריא וזמין. קראו את הפסקה הבאה ותגלו איך עושים זאת.

דיאטה בריאה

אחווה נשית – כך דואגים לגוף לאחר לידה היום

יש כל מיני פרויקטים חברתיים שמסייעים ליולדות. אצלנו ביישוב למשל יש קבוצת וואצאפ שמאגדת את נשות היישוב. זו מאפשרת לנו בתור התחלה לדעת מי ילדה לאחרונה ומי זקוקה לאוכל חם. יש לא מעט אימהות שמבקשות לקבל מנות חמות עבורן ועבור הילדים בימים הראשונים לאחר הלידה. כך שקבוצת נשים גדולה דואגת להן לאספקה של אוכל בריא ומזין. תבדקו אם יש פרויקט כזה בסביבת המגורים ותוכלו לדאוג לעצמכן לאוכל בריא.

 

לסיום

נשים יכולות לחזק את הגוף שלהן לאחר הלידה בדרכים שונות. כעת, אתן יודעת מה הן הדרכים הללו ואיך אפשר ליישם אותן. כך שנותר לכן רק לפעול בהתאם להנחיות ולראות את התוצאות.

ללדת

אולי יעניין אותך גם