חיפוש

רוצים להתקין עמדת טעינה לרכב החשמלי? הנה 4 דברים שחשוב לקחת בחשבון

מומחים בתחום הרכב טוענים כי בשנים הקרובות, רוב הרכבים שיימצאו על הכבישים ברחבי הארץ יהיו רכבים חשמליים. עובדה זו גרמה לנו לרצות להכיר בנושא מקרוב ולקבל את כל האינפורמציה החיונית אודותיו. במדריכים הקודמים הצגנו בפניכם את סוגי הרכבים החשמליים והמחירים שלהם. הפעם, יצאנו לבדוק מה עליכם לדעת רגע לפני שתתקינו עמדת טעינה לרכב מתקדם שכזה. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שיש לכם את כל הפרטים בעניין זה.

 

הדבר ה  – 1 שחשוב לדעת על התקנה של עמדת טעינה: היא מתבצעת אך ורק על ידי חשמלאי מוסמך

תשאירו את ערכת הכלים שלכם בארון, כי את ההתקנה הזו אתם לא תבצעו בעצמכם. התקנה של עמדת טעינה מסוג זה צריכה להתבצע על ידי מי שהוסמך לדבר. החשמלאי המוסמך שיגיע אליכם יתקין בתור התחלה מפסק חדש בלוח החשמל. שכן, יש צורך בהמשך למשוך ממנו קו חשמל שיגיע עד לאזור שבו העמדת תימצא. אם להיות מדויקים, נאמר שזו רק ההתחלה. שכן, בהמשך יהיה צורך להתקין שקע במקום ולבדוק שכל אלה אינם מסכנים אתכם ואת מי שיימצא בקרבת מקום.

רכב חשמלי

הדבר ה  – 2 שחשוב לדעת על התקנה של עמדת טעינה: התשלום הסופי נקבע בהתאם ל – 2 קריטריונים

אם החניה הביתית שלכם רחוקה מלוח החשמל, עליכם לדעת כי תצטרכו לשלם מעט יותר. שכן, יהיה צורך במתיחת קו מהבית ועד החניה. המחיר הסופי של התקנה זו ייקבע בהתאם ל – 2 הקריטריונים הבאים:

  1. העובי של החוט
  2. התוואי

יכול להיות ששמעתם בעבר כי במקרים נדירים יש אפילו צורך בחיבור תלת פאזי. אם אתם שואלים את עצמכם עמדת טעינה חד פאזית או תלת פאזית, מה אנחנו צריכים ? כדאי שתפנו אל מומחה בתחום שיגיע למקום וימסור לכם את התשובה המדויקת.

 

הדבר ה  – 3 שחשוב לדעת על התקנה של עמדת טעינה: חשוב לקרוא חוות דעת אודות החשמלאי הנבחר

אנחנו כאן כדי ליידע אתכם בכך שעליכם לערוך בירור מעמיק בכל הנוגע לחשמלאי שיגיע לבצע את ההתקנה של עמדת הטעינה. ההמלצה שלנו היא לקרוא חוות דעת שנכתבו אודותיו בפלטפורמות שונות ברחבי הרשת, כדי לקבל תמונת מצב.

רכב חשמלי

הדבר ה  – 4 שחשוב לדעת על התקנה של עמדת טעינה:  ההליך עשוי לכלול חציבה באבני הריצוף

כדאי שתדעו שיש מקרים שבהם הליך ההתקנה של עמדת טעינה חשמלית דורש חציבה באבני הריצוף שקיימות בחנייה שברשותכם או בחצר. אם יש לכם ריצוף שכזה, עליכם ליצור קשר עם שיפוצניק שיתקן את הריצוף ויחזיר אותו למקומו.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את כל הפרטים שחשוב לדעת אודות התקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי. בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה, כך שנותר לכם רק לבצע את ההתקנה על הצד הטוב ביותר.

רכב חשמלי

אולי יעניין אותך גם