חיפוש

7 דרכים לסיים את הלימודים בהצטיינות

האם השאיפה שלך מסתכמת בקבלת ציון 'עובר', או שיש חשיבות עבורך לסיום התואר בהצטיינות? במידה וציון בינוני לא מספק אותך ואתה מעוניין להצטיין בתואר, במדריך הבא תמצא מספר כלים שיסייעו לך לממש את הפוטנציאל שלך ולהגיע הכי גבוה שרק אפשר.

הצטיינות בלימודים

בלהיות תלמיד מצוין יש יותר יתרונות מסתם לקבל ציונים טובים. בטווח הקצר, זה יהפוך אותך למועמד מושך יותר לאוניברסיטה או למכללה ואולי אפילו יאפשר כמה מלגות נכבדות. בטווח הארוך, מיומנויות הלמידה יישארו איתך לשארית חייך, ויעזרו לך להתמודד עם כל בעיה שתגיע בדרכך. למען המטרות האלה, לא מעט סטודנטים משתמשים בסיוע לימודי ואף רוכשים עבודות אקדמיות בתשלום.

הצטיינות בלימודים

דרכים להצטיין בלימודים

 

ארגון

תתארגן ואל תעשה ריבוי משימות. הכנת תוכנית למה שאתה הולך לעשות ומתי אתה הולך לעשות היא שלב מאד חשוב למען ההצלחה בלימודים. מחקרים הראו כי ריבוי משימות הוא כמעט בלתי אפשרי מבחינת חלוקת קשב.

 

חלוקת הלמידה

ללמוד זה לא כיף מלכתחילה, ולהכריח את עצמך לעבור מרתון לימודים רק יחמיר את המצב. חלוקת העבודה שלך לנתחים ניתנים לניהול ותגמל את עצמך כשתסיים כל נתח יהפוך את הלימוד למהנה (יותר). סקור את החומר שלך מספר ימים לפני הזמן, בנתחים קטנים ובנימוסים שונים (לדוגמה, כתוב כרטיסיות בזק יום אחד ועבור למבחנים תרגול למחרת). במילים אחרות, אל תדחס.

 

לוח זמנים

קבע לוח זמנים. האם אתה עובד טוב יותר מיד אחרי הלימודים או אחרי שאכלת ארוחת ערב? האם אתה פרודוקטיבי יותר בחסימות של 90 דקות או בפריצות של חצי שעה? מצא לוח זמנים שמתאים לך, ועמוד בו.

 

רישום הערות

רישום הערות לא רק ישאיר אותך מעורב יותר במהלך השיעור, אלא גם יעזור לך לצמצם את מה שאתה צריך ללמוד כשזמן הבחינה מתגלגל. הרבה יותר קל לקרוא מחדש את ההערות שלך מאשר לקרוא מחדש את כל ספר הלימוד שלך!

 

מרחב הלימוד

נהל את מרחב הלימוד שלך. מצא מקום שימקסם את הפרודוקטיביות שלך. חפש מקומות הרחק מהטלוויזיה והסחות דעת אחרות. בין אם זו הספרייה המקומית שלכם או רק שולחן העבודה בחדר השינה שלכם, הקדישו מקום לחדר עבודה שתרצו לבלות בו.

 

קבוצות לימוד

מצא קבוצת לימוד. לשבת עם קבוצה של אנשים שלומדים את אותם דברים כמוך היא דרך מצוינת לעבור על חומר מבלבל בכיתה או להתכונן למבחן גדול. תוכלו לבחון אחד את השני – אחרי הכל, ללמד מישהו אחר היא הדרך הטובה ביותר ללמוד.

 

שאילת שאלות

אתה בבית הספר כדי ללמוד, אז אל תפחד לעשות בדיוק את זה! בקשת עזרה – ממורה, מורה או חברים שלך – היא דרך בטוחה לוודא שאתה באמת מבין את החומר.

 

לסיכום

תהית פעם למה אתה פשוט לא מצליח למצות את מלוא הפוטנציאל האקדמי שלך?. סקור את השלבים הבאים, המתארים שינויים פשוטים שתוכל לבצע ובקרוב תצא בדרך להפוך לתלמיד שתמיד רצית להיות. במידה ותזדקק לסיוע נוסף, תמיד תוכל לפנות לעזרת חברות שכותבות עבודות אקדמיות בתשלום, שם מאמינים שלכל התלמידים צריכה להיות הזדמנות להצליח.

הצטיינות בלימודים

אולי יעניין אותך גם

ללמוד אמנות
למי מתאים ללמוד אמנות?

בעולם הטכנולוגי בו אנו חיים, ובעיקר במדינת ישראל – שהיא מעצמת הייטק בינלאומית – קריירה בתחום היא המסלול הפופולארי. אבל מה אם הלב שלכם רוצה

קראו עוד »