חיפוש

איך להתקין מעלון רמפה בצורה נכונה ובטיחותית

מעלון רמפה כבר מזמן הפך לאחד הפתרונות היעילים ביותר עבור אנשים שאינם מסוגלים להתנייד באופן עצמאי ממקום למקום.

בין אם מדובר על אנשים נכים, אנשים חולים או אנשים מבוגרים שגילם מונע מהם התניידות עצמאית – הם כולם מחפשים אחרי פתרון שיוכל לסייע להם לדלג על עלייה או ירידה במדרגות, ויאפשר להם לעשות זאת באמצעות מעלון רמפה שזהו, בעצם, כל תפקידו ומהותו.

יצאנו לבדוק איך להתקין מעלון רמפה בצורה נכונה ובטיחותית, ומצאנו שמדובר על כמה שלבים שחייבים להבין לעומק כדי לעשות אותם בצורה מדויקת ואיכותית.

 

מעלון רמפה – איפה עושים בו שימוש?

אז עוד לפני שנדבר על ההתקנה עצמה, חשוב להבין באילו מקומות בדיוק מעלון משטח רמפה מעליות יכול להיות רלוונטי. היום ניתן לראות שהמון ארגונים, עסקים, תאגידים וחברות משתמשים כולם במעלון רמפה, על מנת להנגיש את המקום שלהם לכמה שיותר סוגים של אוכלוסיות. בעצם התקנת מעלון רמפה במקומות שכאלו קיימת אמירה ברורה – אנחנו מקבלים את כולם, וכולם מוזמנים להגיע אלינו בלי שום בעיה.

מעבר לכך, ניתן לראות מעלון רמפה היום במקומות כמו תיאטראות, בתי קולנוע, בריכות ציבוריות, חדרי כושר ומקומות נוספים שמעוניינים להנגיש את עצמם למגוון רחב של אוכלוסיות.

 

התקנת מעלון רמפה – איך עושים את זה?

קיימים כמה וכמה כללי מפתח שרק באמצעותם ניתן לבצע התקנת מעלון רמפה בצורה נכונה ובטיחותית. ראשית, התקנת מעלון רמפה חייבת להסתמך על גורם קבוע וחזק, כמו מעקה, קיר וכו'. היות ומעלון רמפה הוא בעצמו מכשיר כבד, ולא רק זה – הוא גם סוחב עליו עוד מטען כבד שיכול להגיע גם לקילוגרמים רבים – הוא חייב להישען על גורם חזק מספיק כדי שיוכל לשאת את כל הכובד הזה.

מעבר לכך, ברגע ההתקנה עצמו של מעלון רמפה יש לבדוק שכל החלקים מתחברים האחד לשני בצורה מדויקת, כך שחס וחלילה בזמן ההסעה לא יקרה שום דבר שאינו בטיחותי לנוסעים על המעלון.

 

דברים נוספים שניתן להעביר באמצעות מעלון רמפה

אז באופן כללי מעלון רמפה נועד להעלאה והורדה של אנשים ממקומות שבהם קיימות מדרגות ובעקבות מצבים גופניים שונים הם לא מסוגלים לרדת או לעלות אותן, אולם מעלון רמפה יכול לשמש לעוד הרבה דברים נוספים. לצורך הדוגמה, ניתן לראות הרבה חנויות שלהן שתי קומות, ועל מנת לשנע את הסחורה מלמעלה למטה וההיפך – נעשה שימוש במעלון רמפה.

 

איפה רוכשים מעלון רמפה?

הדבר החשוב ביותר, עוד הרבה לפני ההתקנה בפועל ובחירת המיקום שלה, הוא לבחור היטב את המקום שממנו תרכשו מעלון רמפה. קיימות לא מעט חברות שמייצרות, מייבאות ומשווקות מעלון רמפה מכל מיני דגמים וסוגים, אך הם לא כולם איכותיים ומקצועיים באותה המידה.

לסיכום, כדי לבחור מעלון רמפה מומלץ לבדוק את האיכות שלו מבעוד מועד, לקרוא עליו חוות דעת והמלצות, ולקבל החלטה בהתאם.

 

אולי יעניין אותך גם

מתקין חלונות
איך בוחרים מתקין חלונות

בחירת והתקנת חלונות בבית מהווים צעדים בעלי חשיבות בעיצוב ובבניית הבית שלכם. תהליך התקנת החלונות דורש ידע מקצועי וניסיון, במטרה להשיג תוצאה מדויקת, בטיחותית, ובעלת

קראו עוד »